Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

JtM

JtM

17-04-2022 om 20:00

Waar heb jij je vandaag aan geërgerd? - deel 2

HAHA!wait..what schreef op 23-01-2023 om 14:02:

Oogmigraine Aanval duurde gelukkig maar een klein half uurtje maar nu zo moe en hoofdpijn.. Wel blij dat ik weer gewoon kan zien, altijd bang dat al die flitsen en slecht zien, blijvend zijn 🙈

Magnesium citraat slikken!

Herfstappeltaart schreef op 23-01-2023 om 08:28:

[..]

Zinkolie is een nog geconcentreerdere vorm van zinkzalf. Dat witte spul voor babybilletjes . Te koop bij de apotheek. (en misschien ook wel gewoon bij de drogist)

Het doet wonderen op wondjes.

Sudocrème idd

Gebruiken  we in de ouderenzorg  ook veel, doet wonderen voorrondes, irritatie/ schuurplekken.

Ik heb me weer eens geërgerd  aan de vele lege vakken  in de winkel. 
Moet ik wéér gaan improviseren vanavond.

Lollypopje schreef op 23-01-2023 om 09:07:

Dat afgelopen vrijdag mijn mobiek abonnement is overgegaan naar 50+ en dat er blijkbaar iets mis is gegaan, want ik heb dus geen netwerk. Super fijn, ahum, want ik moet het uwv bellen en daar zie ik super tegenop en wil ik dus gewoon achter de rug hebben.

Ik was vergeten dat je moet resetten

Ik geef de schuld aan mijn long covid brein

LostJellyfish83

LostJellyfish83

23-01-2023 om 15:42

lientje69 schreef op 23-01-2023 om 15:38:

Ik heb me weer eens geërgerd aan de vele lege vakken in de winkel.
Moet ik wéér gaan improvseren vanavond.

Dat is hier ook elke dag hetzelfde gedoe, zo enorm irritant! Vooral groenten en fruit zijn altijd op en verder moet je maar afwachten.  

TanSwallow86

TanSwallow86

23-01-2023 om 15:43

Hier gaat de Aldi woensdag dicht ivm verbouwing. 

Lollypopje schreef op 23-01-2023 om 15:39:

[..]

Ik was vergeten dat je moet resetten

Ik geef de schuld aan mijn long covid brein

Oh dit komt me zo bekend voor! Haha! Dat had ik dus ook ooit eens gehad, alleen ik toen niet bellen en gebeld worden. Dikke stress, dus ik contact opnemen met provider. Is het eerste wat ie vraagt: Heb je je telefoon al gereset? Euh nee.. Dus ik reset hem.. En ik kon weer bellen! Wat een verademing was dat.. Ik heb maar 1 telefoon (alleen mobiel, ben best veel van huis dus vind het zonde om een huistelefoon te nemen) en het idee dat ik niet bereikbaar zou zijn.. Brrr.

Broodjebrie schreef op 23-01-2023 om 15:46:

[..]

Oh dit komt me zo bekend voor! Haha! Dat had ik dus ook ooit eens gehad, alleen ik toen niet bellen en gebeld worden. Dikke stress, dus ik contact opnemen met provider. Is het eerste wat ie vraagt: Heb je je telefoon al gereset? Euh nee.. Dus ik reset hem.. En ik kon weer bellen! Wat een verademing was dat.. Ik heb maar 1 telefoon (alleen mobiel, ben best veel van huis dus vind het zonde om een huistelefoon te nemen) en het idee dat ik niet bereikbaar zou zijn.. Brrr.

Nou dat dus. Terwijl vrienden in de it vaak genoeg grappen maken over mensen die eerst moeten proberen te resetten. Dus het is niet dat ik het niet zou moeten weten dat dat nog weleens helpt bij apparatuur 🤦 en het voelt nu ook heel logisch dat je dat moet doen bij een nieuwe simkaart 😂

Broodjebrie schreef op 23-01-2023 om 14:50:

[..]

Magnesium citraat slikken!

Oh echt? Haal je dat gewoon bij de drogist? Nog tips welke wel/niet evt? 

lientje69 schreef op 23-01-2023 om 15:38:

Ik heb me weer eens geërgerd aan de vele lege vakken in de winkel.
Moet ik wéér gaan improvseren vanavond.

Zo ergerlijk inderdaad.

Oudste is/was ziek begint een beetje op te knappen. Ik vraag wat ze denkt te kunnen/willen eten. Daar ga ik voor naar de supermarkt, morgen ga ik op de markt weer bulkvoorraad halen. Het is iets geworden wat er in de verste verte niet op lijkt. De schnitzels van voorkeur waren er niet, de boontjes (eet ik nu uit de vriezer) waren er alleen van huismerk en die zijn zo melig. Nu maar verse broccoli met karbonade.

HAHA!wait..what schreef op 23-01-2023 om 15:51:

[..]

Maakt niet zo heel veel uit, ik slik gewoon kruitvat huismerk. Wel citraat nemen en geen magnesiumoxide, dat laxeert alleen maar.

JtM

JtM

23-01-2023 om 15:58 Topicstarter

Ik probeer meer te drinken maar moet nu zo vaak plassen. Super irritant, heb het idee dat zodra ik weer op mn stoel zit ik weer moet.

VidaXL, een partneronderneming van Blokker.
Kastje bestelt en die is echt voorgeboord door de stagiair ofzo, alles is scheef en de lak valt van de kast af als je er een schroef in draait. Daarnaast zijn de lades 70cm hoog maar kan er amper een doosje tampons in staan.
Wilt u fotos sturen (gedaan en bevestiging gehad), een dag later werd gezegd dat ik fotos moest sturen.
Wilt u de onderdelen uit deze lijst kiezen. Lijst geopend. Vage plaatjes en alles in het Engels, nu spreek ik vloeiend Engels maar kom op zeg.

Nu hang ik bij de Blokker in de wacht en is de medewerker van de klantenservice de VidaXL aan het bellen.

HAHA!wait..what schreef op 23-01-2023 om 15:51:

[..]

Ja, kruidvat/trekpleister/etc hebben dat allemaal. Ik heb het merk van kruidvat (is nu in de reclame volgens mij) maar je kan ook van Lucovitaal kopen alleen die is wel duurder.

Als je in ieder geval maar magnesium citraat neemt

Dan mijn verwarming voor het eerst aangeeft dat hij bijgevuld moet worden. Voel mij nu echt zo'n alleenstaande vrouw  . Zenuw/spieraandoening maakt het voor mij lastig om te doen, en heb al twee buurmannen met dezelfde ketel gevraagd en die weten beide ook niet hoe het moet 

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.