Huiskamer
HAHA!wait..what
22-01-2023 om 23:10
Aan de musical van Matilda die sinds kort op Netflix staat..
De eerste keer dat zoon die keek, was ik moe en ergerde ik me daardoor aan het geschreeuw, dacht ik.
Maar vandaag werd het opnieuw gekeken en pff, zó irritant! Bijna elke zin wordt boos/schreeuwend uitgesproken.. Nu snap ik dat een musical wat dramatischer is/moet dan een film maar dit is wel heel overdreven!
Rozi
23-01-2023 om 06:12
Ik erger me zo vaak aan etiketten die op kinderen geplakt worden. Wat ik ook echt ergerlijk vind is als je op bezoek bent bij een gezin met kinderen en ze erbij zijn er uitgebreid verteld wordt wat ze allemaal mankeren en niet kunnen. Lekker voor zelfvertrouwen dat ze dat allemaal aanhoren 
Mama-Inge
23-01-2023 om 06:51
ik heb een kloofje bij de nagel van mijn duim, doet pijn.
Maar nu stoot ik ook steeds ergens tegen aan met die duim, wat nog meer pijn doet 
Regendrup.
23-01-2023 om 07:23
HAHA!wait..what schreef op 22-01-2023 om 23:10:
Aan de musical van Matilda die sinds kort op Netflix staat..
De eerste keer dat zoon die keek, was ik moe en ergerde ik me daardoor aan het geschreeuw, dacht ik.
Maar vandaag werd het opnieuw gekeken en pff, zó irritant! Bijna elke zin wordt boos/schreeuwend uitgesproken.. Nu snap ik dat een musical wat dramatischer is/moet dan een film maar dit is wel heel overdreven!
Ik vond 'm ook vreselijk. Heb het denk ik 10 minuten uitgehouden. Zo jammer, want het origineel vind ik echt geweldig.
Herfstappeltaart
23-01-2023 om 07:30
Mama-Inge schreef op 23-01-2023 om 06:51:
ik heb een kloofje bij de nagel van mijn duim, doet pijn.
Maar nu stoot ik ook steeds ergens tegen aan met die duim, wat nog meer pijn doet
Heb ik ook gehad en dat is inderdaad erg pijnlijk. Ik kreeg hier de tip om er een beetje zinkolie op te doen met een pleistertje en inderdaad: het was snel weg!
afrodite05
23-01-2023 om 07:39
Herfstappeltaart schreef op 23-01-2023 om 07:30:
[..]
Heb ik ook gehad en dat is inderdaad erg pijnlijk. Ik kreeg hier de tip om er een beetje zinkolie op te doen met een pleistertje en inderdaad: het was snel weg!
Zinkolie ken ik niet, maar bij vervelende wondjes op m'n vingers of bij m'n nagels plak ik al heel snel een pleister tegen het stoten, hoeft het niet eens voor te bloeden. Ook een beetje een mentaal dingetje: met een pleister om m'n vinger doe ik er voorzichtiger mee dan zonder. Minder lomp handen afdrogen bijvoorbeeld.
Amazooi
23-01-2023 om 08:02
Netherfield schreef op 22-01-2023 om 20:17:
Dochter had gisteren tijdens de lunch kaiserbolletjes en vanmorgen afgebakken stokbrood. Zonet was ze op de wc en zei: mama, ik eet nooit meer witbrood! Ik snap je helemaal lieverd. Witbrood doet het bij mij ook slecht. Waarom heb ik dat nou weer door laten erven? Kan er geen afvinklijstje komen van wat je kind van je krijgt?
Zou het niet helpen om de zemelen die ze eruit hebben gezeefd apart erbij te eten?
Evaluna
23-01-2023 om 08:27
Aan mijn moeder. Ik dacht gister gezellig nog even langs te gaan. Nou, gezellig was ze niet. Ze had Ich volledig laten overrulen door mijn zus die teveel beslag op haar legt, en zij maar mopperen op mijn zus. Toen ik iets zei dat ze haar grenzen moest aangeven was het ineens geen probleem meer. Daarna kreeg mijn vader en de hond nog de volle laag van haar. Pfff heb het eten daar maar afgeslagen, moeilijk mens. Terwijl ze zo gezellig en sociaal overkomt 
Herfstappeltaart
23-01-2023 om 08:28
afrodite05 schreef op 23-01-2023 om 07:39:
[..]
Zinkolie ken ik niet, maar bij vervelende wondjes op m'n vingers of bij m'n nagels plak ik al heel snel een pleister tegen het stoten, hoeft het niet eens voor te bloeden. Ook een beetje een mentaal dingetje: met een pleister om m'n vinger doe ik er voorzichtiger mee dan zonder. Minder lomp handen afdrogen bijvoorbeeld.
Zinkolie is een nog geconcentreerdere vorm van zinkzalf. Dat witte spul voor babybilletjes
. Te koop bij de apotheek. (en misschien ook wel gewoon bij de drogist)
Het doet wonderen op wondjes.
HAHA!wait..what
23-01-2023 om 09:00
Regendrup. schreef op 23-01-2023 om 07:23:
[..]
Ik vond 'm ook vreselijk. Heb het denk ik 10 minuten uitgehouden. Zo jammer, want het origineel vind ik echt geweldig.
Ja he? Die vind ik ook geweldig en Matilda schattig.. Heel jammer!
Lollypopje
23-01-2023 om 09:07
Dat afgelopen vrijdag mijn mobiek abonnement is overgegaan naar 50+ en dat er blijkbaar iets mis is gegaan, want ik heb dus geen netwerk. Super fijn, ahum, want ik moet het uwv bellen en daar zie ik super tegenop en wil ik dus gewoon achter de rug hebben.
HAHA!wait..what
23-01-2023 om 14:02
Oogmigraine
Aanval duurde gelukkig maar een klein half uurtje maar nu zo moe en hoofdpijn.. Wel blij dat ik weer gewoon kan zien, altijd bang dat al die flitsen en slecht zien, blijvend zijn 🙈
Treurniet
23-01-2023 om 14:15
ik ben ongesteld en kan totaal niet van de chocolade afblijven.
Verder heb ik een krakende ademhaling door griep en zo verschrikkelijk geen zin om de huisarts daarvoor te bellen.
Net wel geprobeerd te bellen met de assistente, maar de wachttijd was minstens 20 minuten. Ik bel morgen wel ![]()
Netherfield
23-01-2023 om 14:40
De ketel slaat niet aan. Nu ff stekker er uit en en zo weer in, hopen dat het helpt!