Huiskamer
Broodjebrie
20-01-2023 om 15:35
Jullie mogen gratis en voor niks de 5 cm sneeuw hebben die hier ligt hoor, zo snel mogelijk graag!
Mama-Inge
20-01-2023 om 15:39
Broodjebrie schreef op 20-01-2023 om 15:35:
Jullie mogen gratis en voor niks de 5 cm sneeuw hebben die hier ligt hoor, zo snel mogelijk graag!
Ja, ik wil wel sneeuw, hier helemaal niets, wel heel koud
TanSwallow86
20-01-2023 om 16:22
Heb ik weer. Ik wil een stuk ciabatta brood open snijden, schiet mijn broodmes uit, nu een jaap van een snee op mijn linker wijsvinger. Mes had zeker honger en die mes is vlijmscherp
Wieder
20-01-2023 om 21:13
Bakblik schreef op 20-01-2023 om 13:17:
[..]
Herkenbaar. Dochter hier moet nog weg. Als ze vandaag niet bij het college is (lengte 1uur 30 minuten) heeft ze een onvoldoende voor dit vak. Vorige week lag ze met griep en flink koorts op bed.
Met die gladheid is naar het station fietsen geen optie. Bussen staken hier dus ik ga zo maar brengen, de auto heeft winterbanden) Lopen gaat ze qua fitheid niet redden.
Met een beetje geluk is ze "maar" 3 uur en 5 minuten aan het reizen heen en terug voor anderhalf uur college.
Vorig jaar met de storm in februari schakelde de uni vrij vlot naar digitaal nu met sneeuw en stakingen niet. Ergerlijk!
Dochter heeft er uiteindelijk 6,5 uur over gedaan heen en terug. Voor een half uur overleg. En dan geeft ze nog een half uur van school naar station gelopen omdat de bussen die volgens 9292 zouden komen, niet kwamen en ze anders nog ruim een uur in de sneeuw had moeten wachten. Volgens mij heeft ze genoeg sneeuw gezien voor dit jaar 😄.
FaithfulDuck87
20-01-2023 om 21:14
Wieder schreef op 20-01-2023 om 21:13:
[..]
Dochter heeft er uiteindelijk 6,5 uur over gedaan heen en terug. Voor een half uur overleg. En dan geeft ze nog een half uur van school naar station gelopen omdat de bussen die volgens 9292 zouden komen, niet kwamen en ze anders nog ruim een uur in de sneeuw had moeten wachten. Volgens mij heeft ze genoeg sneeuw gezien voor dit jaar 😄.
er werd ook gestaakt vandaag
Bakblik
20-01-2023 om 22:16
Wieder schreef op 20-01-2023 om 21:13:
[..]
Dochter hier is ruim 5,5 uur van huis geweest voor 1,5 uur college. Heen ging de reis vlekkeloos, terug was wat moeilijker. Net de goede trein niet gehaald voor de juiste overstap, zonder sneeuw/gladheid en goed fit is het altijd al flink doorlopen naar het station , dat ze het nu niet haalde was niet zo gek.
Dus nog een ergernis vandaag, estafettemaaltijd. 4 personen. Bord eten opwarmen en aan tafel gaan. Toen de laatste aan tafel ging was de eerste al ruim klaar. Ik had gelukkig wel iets gekookt dat makkelijk opgewarmd kon worden.
nlies
20-01-2023 om 23:12
Wandelvrouwtje schreef op 18-01-2023 om 07:32:
[..]
Ik snap je ergernis, soms wil je gewoon even contact hier. Maar gek is het natuurlijk niet, dat de meeste mensen slapen.
Vanochtend moest ik zowel de buiten- als de binnenkant van mijn auto krabben, en dat vond ik stom.
Ja daarom vochtvreter in auto gezet, en soms heb ik het idee dat het helpt.(afgelopen week droop het water van de ramen, vochtvreter was dus uitgewerkt
Lollypopje
21-01-2023 om 10:21
Mijn spieren zitten nogal vast, dus gisteren weer een Thaise massage gehad. Tijdens echt super fijn. Maar het nadeel is dat als ik zo stevig aangepakt moet worden ik daarna altijd veel onrustiger slaap en ik heb nu ook nog eens spierpijn. Ik hou me maar voor, dat dat betekent dat het wat doet 
Treurniet
21-01-2023 om 12:33
Lollypopje schreef op 21-01-2023 om 10:21:
Mijn spieren zitten nogal vast, dus gisteren weer een Thaise massage gehad. Tijdens echt super fijn. Maar het nadeel is dat als ik zo stevig aangepakt moet worden ik daarna altijd veel onrustiger slaap en ik heb nu ook nog eens spierpijn. Ik hou me maar voor, dat dat betekent dat het wat doet
elke dag magnesium citraat 200 mg?
Tip; elke dag 200 mg magnesium citraat nemen.
OT: kl@te kat heeft flinke haken gemaakt in mijn nieuwe lekker warme badstof pyama.
Broodjebrie
21-01-2023 om 12:37
Treurniet schreef op 21-01-2023 om 12:33:
[..]
OT: kl@te kat heeft flinke haken gemaakt in mijn nieuwe lekker warme badstof pyama.
Dit.. Ik slik ook magnesium citraat en ik merk echt verschil.
Lollypopje
21-01-2023 om 12:38
Treurniet schreef op 21-01-2023 om 12:33:
[..]
Volgens mij word magnesium afgeraden in combinatie met mijn medicatie. Maar zal het nog eens navragen bij de apotheek.
Lollypopje
21-01-2023 om 14:40
Lollypopje schreef op 21-01-2023 om 10:21:
Ik wilde vandaag misschien nog een klein stukje lopen, maar doordat ik moe ben heb ik het snel koud en vind ik het al een opgave om naar de keuken te lopen om koffie te pakken*. Dus ik denk dat ik vandaag maar binnen blijf 😂
* Alleen een gaskachel in de woonkamer, verder geen verwarming.
Bakblik
21-01-2023 om 14:48
Het laagstaande zonnetje vandaag dat nu precies de keuken indraait. Het maakt pijnlijk duidelijk dat ik donderdagavond dat gevallen pakje kookroom toch niet echt goed heb opgeruimd en schoongemaakt. Nog vette strepen op de klep van de oven, vegen op de muur, kan feitelijk opnieuw beginnen maar moet zo naar een feestje. Heb mijn nette kleren al aan.
Wieder
21-01-2023 om 14:55
Bakblik schreef op 21-01-2023 om 14:48:
Het laagstaande zonnetje vandaag dat nu precies de keuken indraait. Het maakt pijnlijk duidelijk dat ik donderdagavond dat gevallen pakje kookroom toch niet echt goed heb opgeruimd en schoongemaakt. Nog vette strepen op de klep van de oven, vegen op de muur, kan feitelijk opnieuw beginnen maar moet zo naar een feestje. Heb mijn nette kleren al aan.
Het is wel fijn dat die vette strepen en vegen er morgen ook nog wel zitten 😇. Ik zou lekker met mijn nette kleren naar het feestje gaan!
Amazooi
21-01-2023 om 15:56
Ik heb mijn spieren wat verrekt dus ik doe voorlopig niets wat de genezing in de weg kan staan.