Huiskamer
Amazooi
20-01-2023 om 09:07
SuzyQFive schreef op 20-01-2023 om 08:52:
[..]
Heb je teveel zooi? Amazooi?
Heb je bij een geschikt stopcontact ruimte aan de muur om zo’n klein zwevend plankje van ikea op te hangen? Daar past ie perfect op.
Nergens eigenlijk. Hij stoort overal, hij is lelijk vormeloos, heeft een rotkleur wit met lila, en valt als een enorm "object" op in de keuken. Helaas ook geen lege muren voor plankjes. Hij moet op een hoogte staan waar ik niet hoef te bukken. Voorlopig staat hij in de badkamer mijn goede smaak geweld aan te doen
Misschien is een mooiere kopen een oplossing maar je weet wat je hebt (een onverwoestbaar ding) en niet wat je krijgt.
SuzyQFive
20-01-2023 om 09:18
Amazooi schreef op 20-01-2023 om 09:07:
[..]
Nergens eigenlijk. Hij stoort overal, hij is lelijk vormeloos, heeft een rotkleur wit met lila, en valt als een enorm "object" op in de keuken. Helaas ook geen lege muren voor plankjes. Hij moet op een hoogte staan waar ik niet hoef te bukken. Voorlopig staat hij in de badkamer mijn goede smaak geweld aan te doen
![]()
Misschien is een mooiere kopen een oplossing maar je weet wat je hebt (een onverwoestbaar ding) en niet wat je krijgt.
😳 hoe kom je in hemelsnaam aan een wit met paarse airfryer? 🤪
Die van Philips vind ik de beste. Heb welneens andere geprobeerd maar dat is het allemaal gewoon net niet…
Amazooi
20-01-2023 om 09:21
SuzyQFive schreef op 20-01-2023 om 09:18:
[..]
😳 hoe kom je in hemelsnaam aan een wit met paarse airfryer? 🤪
Die van Philips vind ik de beste. Heb welneens andere geprobeerd maar dat is het allemaal gewoon net niet…
Dat was de eerste die Philips verkocht en vanaf het begin was iedereen er lyrisch over. Ik mocht hem testen, meen ik me te herinneren, en kreeg hem óf gratis óf tegen een vriendenprijsje. Er ontstond toen echt een opstootje door de vele fans online. Raar nu, maar vroeger was het echt een innovatie. 
Mijn nick is geïnspireerd de amaaaaaazing spullen van Telsell. En op de Bol.com-concurrent.
Amazooi
20-01-2023 om 09:58
Hij is al twee keer dood geweest maar dat bleek schijndood te zijn want hij genas zichzelf. "I'm here; again!!"
LostJellyfish83
20-01-2023 om 10:31
Ik heb vitrages opgehangen, maar ze blijken toch wel erg dicht geweven te zijn. Meer in-betweens dan vitrage. Hm, daar ben ik niet zo blij mee, want zo is het wel weer erg opgesloten. In de winkel zagen ze er luchtiger uit.
Amazooi
20-01-2023 om 10:38
Mug schreef op 20-01-2023 om 10:31:
Ik heb vitrages opgehangen, maar ze blijken toch wel erg dicht geweven te zijn. Meer in-betweens dan vitrage. Hm, daar ben ik niet zo blij mee, want zo is het wel weer erg opgesloten. In de winkel zagen ze er luchtiger uit.
Ah, wat vervelend. Heb ik ook weleens gehad; gordijnen die heel anders stonden dan ik had gedacht.
Netherfield
20-01-2023 om 10:50
Ik wil ook sneeuw! Maar ja, ik woon in Groningen en hier is het gewoon bewolkt en koud.
Zilver_gray
20-01-2023 om 10:56
Netherfield schreef op 20-01-2023 om 10:50:
Ik wil ook sneeuw! Maar ja, ik woon in Groningen en hier is het gewoon bewolkt en koud.
Hahaha nou loat de snaiie moar eem wegbliefn. Mot d'r nog oet vandoage
Herfstappeltaart
20-01-2023 om 10:59
Amazooi schreef op 20-01-2023 om 09:07:
[..]
![]()
Hier staat ie in de schuur en daar gebruiken we hem ook. (schuur is aan de voorkant van het huis, vlak bij de keuken).
SuzyQFive
20-01-2023 om 11:04
Ja 🫤
Al moet ik straks meermalen de weg op dus zo’n ramp is het nou ook weer niet 🤣
Amazooi
20-01-2023 om 11:10
Herfstappeltaart schreef op 20-01-2023 om 10:59:
[..]
Hier staat ie in de schuur en daar gebruiken we hem ook. (schuur is aan de voorkant van het huis, vlak bij de keuken).
Ah, dat zou best handig zijn! 
LostJellyfish83
20-01-2023 om 11:12
Ik woon niet in Groningen, maar ik wil wel ook sneeuw! Ik zie zoveel mooie foto's van iedereen die wel het geluk had om sneeuw te hebben. Helaas....
Yumi
20-01-2023 om 11:21
Mug schreef op 20-01-2023 om 11:12:
[..]
Ik woon niet in Groningen, maar ik wil wel ook sneeuw! Ik zie zoveel mooie foto's van iedereen die wel het geluk had om sneeuw te hebben. Helaas....
ik heb een bloedhekel aan sneeuw, dus kom maar halen 
oudmaarnognietkoud
20-01-2023 om 11:23
Pfff, gisteravond met goed weer de deur uit richting hobby. Toen ik om 21 uur weer naar huis ging was het net begonnen met sneeuwen en flink ook.
Van die lullige binnendoor weggetjes en ik heb een paar slippers gemaakt. Gladheid en achterwielaandrijving is een uitdaging moet ik je zeggen.
Gelukkig weinig verkeer en de automobilisten die wel op pad waren reden uiterst langzaam.
Ik was erg blij dat ik heelhuids thuis was.
Netherfield
20-01-2023 om 11:47
Zilver_gray schreef op 20-01-2023 om 10:56:
[..]
Hahaha nou loat de snaiie moar eem wegbliefn. Mot d'r nog oet vandoage
![]()
De beste sneeuw begint op vrijdagavond om een uur of 7, blijft het hele weekend liggen en is maandagochtend weer weg als ik weer op de fiets moet ![]()