Huiskamer
SuzyQFive
18-01-2023 om 08:31
MariaC schreef op 18-01-2023 om 07:50:
[..]
Echt he… mormels ook. (Vooral om die onschuldige blik als ze wat uitgevroten hebben..)
Ik had overigens lang geen vloerkleed maar sinds een paar weken weer wel. En waar kotsen die beesten nu (ik heb 2 katten), juist ja…altijd op het kleed…
![]()
Die kat van mijn vriend pist erop als ze haar zin niet krijgt… mormel 🫤.
SuzyQFive
18-01-2023 om 08:34
Dat ik de laatste weken steeds vergeet om afspraken in mijn agenda te zetten en als ze er wel instaan om in mijn agenda te kijken. Hierdoor schiet ik steeds wakker als ik net in slaap val… Vandaag weer IPL, was een verzette afspraak, maar dan moet ik altijd 24u van tevoren scheren, dat gaat niet lukken hè… 🤦🏼♀️
JtM
18-01-2023 om 08:44
Vriend die vandaag thuis is zou de hond uitlaten/eten geven terwijl ik zoon zou klaarmaken voor school. Ik ben inmiddels weer thuis, zoon zit op school. Wie ligt er nog in bed...? 
Vind het zielig voor de hond dus ga nu maar met haar lopen.
Tuinfluiter
18-01-2023 om 09:00
Vannacht is mijn tablet geüpdatet. Geweldig heb nu een veel kleiner toetsenbord wat een verbetering 
oudmaarnognietkoud
18-01-2023 om 09:54
MariaC schreef op 18-01-2023 om 07:50:
[..]
Echt he… mormels ook. (Vooral om die onschuldige blik als ze wat uitgevroten hebben..)
Ik had overigens lang geen vloerkleed maar sinds een paar weken weer wel. En waar kotsen die beesten nu (ik heb 2 katten), juist ja…altijd op het kleed…
![]()
Daar gaat regelmatig een memo over uit hoor. Als je moet kotsen, óp het kleed. Om die reden heb ik een geweven kelim, hoogpolig is echt niet te doen.
Laatst bij de Aldi een fles tapijtreiniger meegenomen. Daar zit een borsteltje met sponsje op. Even een schoon vochtig doekje er achteraan. Dat werkt prima.
Regendrup.
18-01-2023 om 10:15
oudmaarnognietkoud schreef op 18-01-2023 om 09:54:
[..]
Daar gaat regelmatig een memo over uit hoor. Als je moet kotsen, óp het kleed. Om die reden heb ik een geweven kelim, hoogpolig is echt niet te doen.
Laatst bij de Aldi een fles tapijtreiniger meegenomen. Daar zit een borsteltje met sponsje op. Even een schoon vochtig doekje er achteraan. Dat werkt prima.
sorry maar echt hoor.. die memo's krijgen die van mij ook helaas.
Drakenvlieg
18-01-2023 om 10:18
Herkenbaar probleem 😾.
Heb wel eens de theorie gelezen dat een kleed / tapijt minder opspat als ze
en daarom vaak favoriet is. Verklaart wel veel
.
SerpentineHawk22
18-01-2023 om 10:41
oudmaarnognietkoud schreef op 18-01-2023 om 09:54:
[..]
Dat zal het zijn...
(Gelukkig is schoonmaken niet zo lastig)
Ook een leuke; heb je de kattenbakken net gedaan, gaat mevrouw nog geen minuut later de boel weer bevuilen. Ja ik weet het, katten houden van schone bakken maar zo blijf je bezig he...
NippyDunlin42
18-01-2023 om 12:12
MariaC schreef op 18-01-2023 om 10:41:
[..]
Dat zal het zijn...
(Gelukkig is schoonmaken niet zo lastig)
Ook een leuke; heb je de kattenbakken net gedaan, gaat mevrouw nog geen minuut later de boel weer bevuilen. Ja ik weet het, katten houden van schone bakken maar zo blijf je bezig he...![]()
Oh dat vond ik juist altijd zo leuk! Een blije kat die in de kattenbak tekeer gaat als een kleuter in de ballenbak.
Treurniet
18-01-2023 om 13:45
En nu weer een nieuw ingewikkeld kluisje systeem waar niemand op zit te wachten 
SerpentineHawk22
18-01-2023 om 14:47
Elaine68 schreef op 18-01-2023 om 12:12:
[..]
Oh dat vond ik juist altijd zo leuk! Een blije kat die in de kattenbak tekeer gaat als een kleuter in de ballenbak.
Ja daar heb je eigenlijk wel gelijk in.. Of als je weg bent geweest (zeker wat langer), dan zijn mijn 2 oudere mutsen ook zo blij dat ze de boel afbreken
...
stokstaart
18-01-2023 om 15:30
aan de woningbouwvereniging van mijn vorige huis.
Op 1 dec heb ik de huur opgezegd en 10dgn later heb ik maar eens gebeld over hoe verder want tja, het is zo 31 januari. 3 dagen later ineens de voorinspectie door een pannekoek die in elke ruimte zei; ooh die moet nog leeg. Ja mafkees, ik woon hier nog he?! (ik heb m geen mafkees genoemd maar wel sarcastisch de opmerking gemaakt dat ik er nog woonde).
Daarna bleef het week stil. Na 7 dagen maar eens gebeld (het was ondertussen eind dec) wanneer de advertentie online zou komen. De verhuurmakelaar was toevallig net met de tekst bezig en zou spoedig online komen. Dat werd 2 januari! Toen moest het nog 7 dagen online staan. Na de afloop moest ik zelf weer achter de wbv aan voor de kandidaat.
Die is vorige week geweest, ze wilde het huis en mijn vloer. Nu is het woensdag en moest ik weer zelf bellen of de kandidaat akkoord was. Dat wisten ze nog niet want ze moesten de papieren nog checken, dat kon volgende week worden. Ik ben boos geworden (ik blijf wel netjes!). Binnen 2u werd ik terug gebeld dat het akkoord was en de kandidaat ging tekenen. Jezus zeg!! Wat een gelazer.