Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

JtM

JtM

17-04-2022 om 20:00

Waar heb jij je vandaag aan geërgerd? - deel 2

Bailey26 schreef op 16-01-2023 om 13:33:

[..]

Wat een vervelende leidinggevende. Misschien de volgende keer ook even bespreken met de bedrijfsarts en wat dit met je doet. Kan die het oppakken met de organisatie.

Ik ben echt helemaal klaar met die klote regen.

Dat was eigenlijk wel het idee nu. De vorige keer niet gedaan want ik wil niet dat de bedrijfsarts denkt dat ik een arbeidsconflict heb oid. Dat is gewoon niet zo. Maar ik ga wel op zoek naar een andere baan als ik weer op mijn 32u zit.

LostJellyfish83

LostJellyfish83

16-01-2023 om 14:02

Aan mijn kat die net het vloerkleed vol kotst... Gadver! 

Mug schreef op 16-01-2023 om 14:02:

Aan mijn kat die net het vloerkleed vol kotst... Gadver!

(ahum, sorry)

Ik erger me aan een zuigerd in het H&M topic. 

LostJellyfish83

LostJellyfish83

16-01-2023 om 14:17

Herfstappeltaart schreef op 16-01-2023 om 14:09:

[..]

(ahum, sorry)

Ja lach maar..... 

Ahhh en daarna zit ze me met haar grote ogen aan te kijken en kan ik toch niet boos zijn.

Mug schreef op 16-01-2023 om 14:17:

[..]

Ja lach maar.....

Ahhh en daarna zit ze me met haar grote ogen aan te kijken en kan ik toch niet boos zijn.

Herkenbaar 

LostJellyfish83

LostJellyfish83

16-01-2023 om 14:31

Mug schreef op 16-01-2023 om 14:17:

[..]

Ja lach maar.....

Was me een uurtje geleden aan het ergeren, ik wilde cake  bakken. Had zo'n pak staan uit een of ander pakket, zonde om niet op te maken. Maar daar moest melk in, had ik gisteren meegenomen en ik trek net de koelkast open: melk weg. Opgesloeberd door een of andere onverlaat die zich mijn gezinslid noemt... Ik heb er chocomel ingegooid, nu eet ik warme-chocomel-cake-met-slagroom, best te doen hoor 😄.

LostJellyfish83

LostJellyfish83

16-01-2023 om 14:49

Wieder schreef op 16-01-2023 om 14:45:

Was me een uurtje geleden aan het ergeren, ik wilde cake bakken. Had zo'n pak staan uit een of ander pakket, zonde om niet op te maken. Maar daar moest melk in, had ik gisteren meegenomen en ik trek net de koelkast open: melk weg. Opgesloeberd door een of andere onverlaat die zich mijn gezinslid noemt... Ik heb er chocomel ingegooid, nu eet ik warme-chocomel-cake-met-slagroom, best te doen hoor 😄.

dat klinkt wel heel erg...eh....apart! 

Doet me er aan denken dat ik nog koekjesmix heb staan uit een kerstpakket. Die kan ik weleens gaan bakken, zonder chocomel 

Mug schreef op 16-01-2023 om 14:49:

[..]

dat klinkt wel heel erg...eh....apart!

Doet me er aan denken dat ik nog koekjesmix heb staan uit een kerstpakket. Die kan ik weleens gaan bakken, zonder chocomel

Het regent voortdurend en ik had geen zin om naar de winkel te gaan. Als het werkt, werkt het 😆

LostJellyfish83

LostJellyfish83

16-01-2023 om 14:59

Wieder schreef op 16-01-2023 om 14:58:

[..]

Het regent voortdurend en ik had geen zin om naar de winkel te gaan. Als het werkt, werkt het 😆

😂   dat is waar ja

watertoren schreef op 16-01-2023 om 12:32:

Hij heeft net gereageerd op mijn App. Hij zei sorry, zal niet meer gebeuren. Ik hoop dat ik nu echt van hem af ben.

Ik hoop het voor je.

watertoren schreef op 16-01-2023 om 12:32:

Hij heeft net gereageerd op mijn App. Hij zei sorry, zal niet meer gebeuren. Ik hoop dat ik nu echt van hem af ben.

Hoop het echt! Wat een ellende veroorzaakt zo iemand. En anders, echt contact opnemen met politie! Deze app bijvoorbeeld ook een screenshot van maken, zodat je wat kunt aantonen. 

Regendrup. schreef op 16-01-2023 om 19:46:

[..]

Hoop het echt! Wat een ellende veroorzaakt zo iemand. En anders, echt contact opnemen met politie! Deze app bijvoorbeeld ook een screenshot van maken, zodat je wat kunt aantonen.

En als er meer meldingen bij de politie komen die over deze persoon gaan, wordt er een dossier opgebouwd.

Ik hoop dat ie je nu echt met rust gaat laten Watertoren.

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.