Huiskamer
watertoren
16-01-2023 om 10:28
Dank je wel voor de informatie Rondstruiner. Ik wacht nog even af of hij nog reageert op mijn App die ik gisteren heb gestuurd. Ik zie nog steeds geen blauw vinkje dus ik denk dat hij nog niet wakker is.
Rondstruiner
16-01-2023 om 11:05
Ik heb zelf hele goede ervaringen met de wijkagent of buurtregisseur zoals ze hier heten trouwens, ooit met een dreigend bericht op mijn voicemail, en met overlast van hangjongeren in de buurt.
Je moet het net treffen blijkbaar, als ik zo het bericht van Bakblik lees.
Bakblik
16-01-2023 om 11:10
Rondstruiner schreef op 16-01-2023 om 11:05:
Ik heb zelf hele goede ervaringen met de wijkagent of buurtregisseur zoals ze hier heten trouwens, ooit met een dreigend bericht op mijn voicemail, en met overlast van hangjongeren in de buurt.
Dat zeker, de ene agent die hier ooit buurtonderzoek deed naar aanleiding van een wietplantage drukte mij op het hart alles te melden dat verdacht zou kunnen zijn. Een langdurig op 1 plek geparkeerd staande auto die nooit rijdt. Buren die ineens andere routines hebben, alles mag ik melden volgens haar. Als ik dan verdachte dingen wil melden en naar handhaving moet dan gaan ze praten met de overlastgevers en wordt alles recht geluld wat krom is en gebeurt er niks.
Nachtelijke samenscholing bij een auto die al sinds eind oktober langs de stoep staat en nooit rijdt is niet verboden dus dat kan ik niet melden. Dat ik het verdacht vind wordt weggewuifd.
Schemerlampje
16-01-2023 om 11:11
Rondstruiner schreef op 16-01-2023 om 11:05:
Er was een tijdje geleden ook een topic over, (kan ook op ouders online zijn geweest) met een soortgelijk geval en daar is de wijkagent wel degelijk een gesprek gaan voeren met de stalker. En dat heeft ook geholpen.
Watertoren, zou je ook eventueel wat mannen van de voetbal in kunnen schakelen? Daar komt hij toch ook? Dat die eens even een goed gesprek met hem voeren?
watertoren
16-01-2023 om 11:18
Schemerlampje schreef op 16-01-2023 om 11:11:
[..]
Er was een tijdje geleden ook een topic over, (kan ook op ouders online zijn geweest) met een soortgelijk geval en daar is de wijkagent wel degelijk een gesprek gaan voeren met de stalker. En dat heeft ook geholpen.
Watertoren, zou je ook eventueel wat mannen van de voetbal in kunnen schakelen? Daar komt hij toch ook? Dat die eens even een goed gesprek met hem voeren?
Hij is geen lid van de vereniging en kwam daar ook nooit. Een tijdje terug kwam hij daar omdat hij mij wilde zien. Ik werk daar achter de bar.
watertoren
16-01-2023 om 12:32
Hij heeft net gereageerd op mijn App. Hij zei sorry, zal niet meer gebeuren. Ik hoop dat ik nu echt van hem af ben.
stokstaart
16-01-2023 om 12:46
aan mijn leidinggevende die me maar loopt te pushen ondanks dat de bedrijfsarts gezegd heeft 3 dagen, max 3 uur. Hij blijft hangen op dat het maar een advies is en ik beat meer kan werken.
Wieder
16-01-2023 om 12:48
Dat de prijs voor het honden- en kattenvoer van het merk dat ik altijd koop in een keer met 20% gestegen is. Ik heb nu van allebei nog een klutsje staan, dat kan ik mooi mengen met het nieuwe merk dat ik besteld heb. Ik vond het altijd al duur, maar nu vind ik het een beetje gek worden!
Wieder
16-01-2023 om 12:50
watertoren schreef op 16-01-2023 om 12:32:
Hij heeft net gereageerd op mijn App. Hij zei sorry, zal niet meer gebeuren. Ik hoop dat ik nu echt van hem af ben.
Ik zou zijn telefoonnummer blokkeren, negatieve aandacht is ook aandacht. En volgende keer de politie bellen met de melding dat er een gek op je ramen loopt te bonken en dat je bang bent, kunnen zij hem voor je weghalen, kijken hoe lang hij het dan nog leuk vindt.
Bailey26
16-01-2023 om 13:33
stokstaart schreef op 16-01-2023 om 12:46:
aan mijn leidinggevende die me maar loopt te pushen ondanks dat de bedrijfsarts gezegd heeft 3 dagen, max 3 uur. Hij blijft hangen op dat het maar een advies is en ik beat meer kan werken.
Wat een vervelende leidinggevende. Misschien de volgende keer ook even bespreken met de bedrijfsarts en wat dit met je doet. Kan die het oppakken met de organisatie.
Ik ben echt helemaal klaar met die klote regen.
Herfstappeltaart
16-01-2023 om 13:38
Bailey26 schreef op 16-01-2023 om 09:51:
Wat een nare situatie Watertoren. Heb je wel een beetje kunnen slapen? Is de wijkagent al op de hoogte?
Ik erger mij aan de kraaien die de pot pindakaas aan het plunderen zijn. Dat ze het opeten vind ik niet erg maar ze gooien iedere keer de pot op de grond omdat ze hem willen meenemen.
Wij hebben aan de voorkant van de pot een paar schroefjes gedraaid met de kop nèt voor de pot pindakaas. Nu kunnen ze hem er niet meer uittrekken.
Herfstappeltaart
16-01-2023 om 13:40
watertoren schreef op 16-01-2023 om 12:32:
Waarom heb je hem überhaupt in je WhatsApp-lijst?
watertoren
16-01-2023 om 13:50
Herfstappeltaart schreef op 16-01-2023 om 13:40:
[..]
Waarom heb je hem überhaupt in je WhatsApp-lijst?
ik ken hem al heel lang. Hij is pas zo vervelend geworden toen zijn vriendin overleden is. Ik ga hem ook verwijderen.
Herfstappeltaart
16-01-2023 om 13:51
watertoren schreef op 16-01-2023 om 13:50:
[..]
ik ken hem al heel lang. Hij is pas zo vervelend geworden toen zijn vriendin overleden is. Ik ga hem ook verwijderen.
Groot gelijk.
LostJellyfish83
16-01-2023 om 13:58
Wieder schreef op 16-01-2023 om 12:50:
[..]
Ik zou zijn telefoonnummer blokkeren, negatieve aandacht is ook aandacht. En volgende keer de politie bellen met de melding dat er een gek op je ramen loopt te bonken en dat je bang bent, kunnen zij hem voor je weghalen, kijken hoe lang hij het dan nog leuk vindt.
Dat zou ik ook doen. Wat een enge mafklapper is hij zeg