Huiskamer
noas_1993
15-01-2023 om 16:36
Ik ben gewoon een beetje verbaast over wat ik zojuist hoorde.
Mijn broertje heeft een vriendin die na een heel jaar haar familie weer zag.
Wat blijkt? haar vader is 3 maanden geleden overleden en niemand heeft haar wat gezegd!
Ik kan er echt met mijn hoofd niet bij.
Amazooi
15-01-2023 om 16:50
Dat het laatst gekochte kledingstuk, een fleece vest, zo'n verbazend slechte kwaliteit heeft. Pover afgewerkt, aan de voorkant zijn de panden langer dan aan de achterkant wat extra slordig staat, geen sluiting vóór en ook geen band waarmee je hem dicht kan binden, dus hij hangt altijd open (en omdat er al geen vorm in zit staat het bepaald zakkerig) en last but not least: als je hem aan of uittrekt dan is hij erg stroef en glijdt hij niet over je shirt, zodat je hem aan alle kanten recht moet trekken.
Hij was niet duur maar er stonden toch vier of vijf sterren bij. Dat zegt dus ook niets meer.
Hemke
15-01-2023 om 17:29
aan faceboock, sinds gisteren verspringt het beeld.
Het is niet meer te lezen, na twee zinnen,hups heb je een ander beeld.
Niet alleen mijn iPad doet dit, die van mijn man ook.
Dubbele ergernis,dus.😡😡
Bakblik
15-01-2023 om 19:00
Waarom maken fabrikanten van spatels nou altijd spatels van verschillende materialen aan elkaar?
Dat gaat een poosje goed en als je dan bami in de wok hebt trek je ineens een steel uit de bami en zit het "omschepstuk" ergens middenin die hete, vette groenten, vlees en slierten.
Heel voorzichtig gegeten, want toen het missende stuk gevonden was ontbraken er natuurlijk een paar kleine stukjes plastic. Kan ik weer een nieuwe halen.
Ik wok altijd met 2 van die dingen. De eerste die ik had toen ik op kamers woonde >30 jaar geleden doet het nog steeds. Iedere keer een nieuwe die goed samen gaat vinden valt niet mee, heb ik weer wat te doen komende week.
Eigenlijk wil ik zo'n zelfde als die hele oude maar ja dat is al 20 jaar niet meer gelukt.
Schemerlampje
15-01-2023 om 19:26
Hemke schreef op 15-01-2023 om 17:29:
aan faceboock, sinds gisteren verspringt het beeld.
Het is niet meer te lezen, na twee zinnen,hups heb je een ander beeld.
Niet alleen mijn iPad doet dit, die van mijn man ook.
Dubbele ergernis,dus.😡😡
Dat heb ik ook, al van alles geprobeerd. Ik gebruik niet de app, maar lees in Safari. Nu opgestart in Chrome, daar gaat het beter.
Rogue
15-01-2023 om 20:44
Friezinnetje schreef op 15-01-2023 om 13:57:
het weer. Is hier nog harde wind, hagelstenen en veel regen. Bahbahbah
hier gelukkig geen hagel maar wanneer tieft die klote wind is op
watertoren
15-01-2023 om 21:38
Ik moet huilen en ben wat overstuur. Ik hoorde net telkens geklop op mijn ruit tot drie keer toe. Ik woon alleen en ik was bang. Ik word al een tijdje gestalkt door een man en ik dacht dat ik van hem af was maar net stond hij weer voo0r de deur.
Regendrup.
15-01-2023 om 21:42
watertoren schreef op 15-01-2023 om 21:38:
Ik moet huilen en ben wat overstuur. Ik hoorde net telkens geklop op mijn ruit tot drie keer toe. Ik woon alleen en ik was bang. Ik word al een tijdje gestalkt door een man en ik dacht dat ik van hem af was maar net stond hij weer voo0r de deur.
Ach nee wat naar. Is hij nu weg?
In elk geval politie bellen hoor! Al is het maar om melding te maken!
Knuffel voor jou!
Rondstruiner
15-01-2023 om 21:46
Oh, gatver, wat naar! Ik zou inderdaad ook een melding maken bij de politie als ik jou was.
Yumi
15-01-2023 om 21:48
Begrijp dat je geschrokken bent, want een engerd om je te stalken en op je raam te kloppen. Geef het door aan de politie en waarschuw zoveel mogelijk mensen in je buurt. Laat ze foto's maken en de politie bellen. Opschrijven wanneer hij er is, en wat hij doet.
Sterkte
watertoren
15-01-2023 om 21:49
Regendrup. schreef op 15-01-2023 om 21:42:
[..]
Ach nee wat naar. Is hij nu weg?
In elk geval politie bellen hoor! Al is het maar om melding te maken!
Knuffel voor jou!
Dank je wel voor je reactie. Ja,gelukig is hij weg maar ik ben wat overstuur en voel me niet veilig in mijn eigen huis.
Zilver_gray
15-01-2023 om 21:52
watertoren schreef op 15-01-2023 om 21:49:
[..]
Dank je wel voor je reactie. Ja,gelukig is hij weg maar ik ben wat overstuur en voel me niet veilig in mijn eigen huis.
Dat is wel erg kwalijk dat deze figuur je je onveilig laat voelen in je eigen huis. Ik zou behalve verdrietig vooral erg boos zijn!
Schemerlampje
15-01-2023 om 21:53
watertoren schreef op 15-01-2023 om 21:49:
[..]
Bel in ieder geval de politie om een melding te doen. Kan je zoon vannacht bij je slapen? Sterkte!
Dolfje
15-01-2023 om 21:56
Zeker de politie bellen Watertoren en kan er niet een even een buurvrouw of buurman of vriendin of zo langs komen om met je te kletsen?
watertoren
15-01-2023 om 22:13
Mijn zoon is even langs geweest. Ik ben wel wat rustiger nou. Gelukkig woont hij een minuut of acht van mij vandaan. Het gaat nou weer wel.