Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

JtM

JtM

17-04-2022 om 20:00

Waar heb jij je vandaag aan geërgerd? - deel 2

noas_1993 schreef op 14-01-2023 om 16:19:

Hondeneigenaren die anderen opzadelen met hun hond.

Vanmiddag gezocht naar iets voor de zomervakantie.
Kom ik bij een huis waar bij ''meer info'' stond ''2 zeer sociale honden op het terrein''

Het is geen huis die je deelt met anderen, dus wat wordt er bedoeld met terrein..
Mensen die hun hond(en) aan Jan en alleman op willen dringen

Natuurlijk kan er ik voor kiezen om deze gewoon gelijk over te slaan, maar ik kan er gewoon met mijn hoofd niet bij dat huisdiereigenaren zo denken..

Ik zou denken dat het huis van de eigenaar van het vakantiehuisje dan ook op hetzelfde terrein staat, het lijkt me niet niet dat ze de zorg voor de honden bij de vakantieganger leggen. 

Ik heb wel eens een natuurhuisje geboekt dat op het terrein van de eigenaar lag met daarop dus ook hun huis. Ik denk dat het zoiets is.

mijn auto!! Sta ik midden in de zeikende regen op een flink verlaten parkeerplaats midden in een natuurgebied en dan start hij niet meer. 45 min op de wegenwacht gewacht (viel me nog wel mee op zich) en die kon hem met de startkabels aan de praat krijgen. Dus moet even nieuwe accu in maandag. Maar hele planning zo op de schop 🙈

Rogue schreef op 14-01-2023 om 15:22:

klote weer

Echt verschrikkelijk ja. Regen, regen, nog meer regen. Bah.

Ergernis dat mijn oren nog steeds dicht zitten terwijl mijn vliegtuig ruim 12 uur geleden is geland. Ben inmiddels ook verkouden, bah. 

noas_1993 schreef op 14-01-2023 om 16:19:

Hondeneigenaren die anderen opzadelen met hun hond.

Vanmiddag gezocht naar iets voor de zomervakantie.
Kom ik bij een huis waar bij ''meer info'' stond ''2 zeer sociale honden op het terrein''

Het is geen huis die je deelt met anderen, dus wat wordt er bedoeld met terrein..
Mensen die hun hond(en) aan Jan en alleman op willen dringen

Natuurlijk kan er ik voor kiezen om deze gewoon gelijk over te slaan, maar ik kan er gewoon met mijn hoofd niet bij dat huisdiereigenaren zo denken..

Die honden wonen daar gewoon. De eigenaren geven het netjes aan dus je komt er niet pas achter als je daar aankomt. Maar het staat je uiteraard vrij om je hieraan te ergeren, daar is dit topic voor 🙄

Nu helemaal snotverkouden zodat ern papieren zakdoekje scheurt als ik er in snuit, jakkie bah! 

PerfumedAlpaca84

PerfumedAlpaca84

14-01-2023 om 20:44

onze wasmachine gaf de geest vandaag, beginnend met dramatische huppels over de hele zolder en *poef* rook. En dat is gewoon stom.

Auwereel schreef op 14-01-2023 om 20:07:

Nu helemaal snotverkouden zodat ern papieren zakdoekje scheurt als ik er in snuit, jakkie bah!

Misschien in het vliegtuig opgelopen? Je hoeft geloof ik geen mondmasker meer te dragen tijdens de vlucht?

Amazooi schreef op 14-01-2023 om 21:12:

[..]

Misschien in het vliegtuig opgelopen? Je hoeft geloof ik geen mondmasker meer te dragen tijdens de vlucht?

Ik had een mondmasker op als één vsn de weinige, maar kan het evengoed ervoor hebben opgelopen, ik heb zoveel mensen gezien. Handen schudden is ook weer normaal.

Toch coroa...  
Verdorie
Alle prikken  netjes gehaald. Elke dag getest want op het werk in contact  geweest. Dacht heel even dat ik het zou ontlopen....maar nee.
Ik baal hier zo van!

lientje69 schreef op 14-01-2023 om 22:29:

Toch coroa...
Verdorie
Alle prikken netjes gehaald. Elke dag getest want op het werk in contact geweest. Dacht heel even dat ik het zou ontlopen....maar nee.
Ik baal hier zo van!

Wat verschrikkelijk balen

lientje69 schreef op 14-01-2023 om 22:29:

Toch coroa...
Verdorie
Alle prikken netjes gehaald. Elke dag getest want op het werk in contact geweest. Dacht heel even dat ik het zou ontlopen....maar nee.
Ik baal hier zo van!

Ah nee! Maar ja, uiteindelijk ontkom je er toch niet aan. Hopelijk ben je er niet al te ziek van. Ik ben 3 dagen echt grieperig geweest, vanaf dag 4 ging het beter.

Broodjebrie schreef op 14-01-2023 om 22:38:

[..]

Ah nee! Maar ja, uiteindelijk ontkom je er toch niet aan. Hopelijk ben je er niet al te ziek van. Ik ben 3 dagen echt grieperig geweest, vanaf dag 4 ging het beter.

Hoop t

Dan kan ik komend weekend  weer werken. Want ik zadel nu het team met een probleem op. Nu heb ik het ook op het werk opgelopen,  maar toch. Zo alle voorzorgsmaatregelen  genomen.... maar begin van de week onbeschermd in contact geweest. Toen ik het eenmaal wist, in pak en met mondkapje  op gewerkt. Maar toch opgelopen.

lientje69 schreef op 14-01-2023 om 22:55:

[..]

Hoop t

Dan kan ik komend weekend weer werken. Want ik zadel nu het team met een probleem op. Nu heb ik het ook op het werk opgelopen, maar toch. Zo alle voorzorgsmaatregelen genomen.... maar begin van de week onbeschermd in contact geweest. Toen ik het eenmaal wist, in pak en met mondkapje op gewerkt. Maar toch opgelopen.

Ziek is ziek he

Mijn man heeft griep en ja, natuurlijk is dat échte mannengriep.... wat kan die vent toch zeuren 

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.