Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

JtM

JtM

17-04-2022 om 20:00

Waar heb jij je vandaag aan geërgerd? - deel 2

Friezinnetje schreef op 13-01-2023 om 19:16:

Aan het enorme gehakketak en betweterigheid hier momenteel op het forum. En je eigen mening maar doordrammen en maar doorgaan en doorgaan. Er zijn veel verschillende mensen en dus veel verschillende meningen. Denk nou niet dat iedereen hetzelfde wil of denkt als jij.

Kweetniet; ik houd altijd op met lezen en het topic volgen als ik spanning krijg terwijl anderen het dan juist pas leuk gaan vinden.

Op geen enkel forum volg ik gehakketak trouwens. Het gaat me meestal om weetjes en niet of er iemand wint. Op Fok mag er wat heftiger taal worden gebruikt. Dus veel minder streng gecensureerd. Opmerkingen die ik wat zinloos grof vind lees ik gewoon overheen.

Netherfield schreef op 14-01-2023 om 07:24:

Zo wat zijn die bedden van Center Parcs hard! Alsof je op een plank ligt.

Beter te hard dan te zacht denk ik Het is al jaren geleden (dus misschien dat het verandert is?) toen ik in een huisje van Center Parcs zat, en die matrassen waren zo zacht dat ik de veren in mijn rug voelde prikken. Ik heb de hele week last van mijn rug gehad.

Wil boodschappen doen maar het blijft regen 

rooiekater schreef op 14-01-2023 om 09:24:

Ik moet zo op de fiets naar de kapper en hier giet het ook

Herfstappeltaart schreef op 14-01-2023 om 09:46:

[..]

Ik moet zo op de fiets naar de kapper en hier giet het ook

Oh dat had ik gisteren, waardeloos! Succes!

Amazooi schreef op 14-01-2023 om 07:59:

[..]

Hoort allemaal bij het campinggevoel! Wel te hopen dat de prachtige vrije natuur alle discomfort ruimschoots goedmaakt.

Mijn bed in de caravan ligt beter hahaha. Mijn man ligt ook liever op een te hard bed zei hij. Ach ja. Vandaag lekker zwemmen, uit eten, Wie is de Mol kijken en dan vast wel zo moe dat ik beter kan slapen. Zondag in mijn eigen bed, dat is altijd het lekkerste bed natuurlijk. 

rooiekater schreef op 14-01-2023 om 09:24:

En ik heb al zo hekel aan boodschappen doen zonder regen.

Nog even terug op code geel en het thuiswerkadvies: 
Dat thuiswerkadvies had ermee te maken dat ivm het slechte weer (lees kletsnat) heel erg veel mensen de weg op zouden gaan met de auto en er juist daardoor meer ongelukken gebeuren. En bovendien voor hulpdiensten de aanrijdtijden toenemen.

Treurniet schreef op 14-01-2023 om 10:06:

[..]

En ik heb al zo hekel aan boodschappen doen zonder regen.

Ik juist met

Ik woon in een appartement en het dak van de verdieping eronder loopt verder door. Nu lopen er mannetjes op dat dak bezig met de gevel of iets. Dus langs mijn buitenmuur. Dat voelt zo invasief. Voel me dan zo niet relaxed in mijn eigen huis. Heel irritant

Stomme buienradar. Die doet weer zijn trucje waarbij het steeds over een half uur droog wordt. Maar dat schuift dan steeds op. Dus eerst zou het om 15.00 droog worden, toen om 15.30, nu 16.00. Ik wil een hoofdkussen ruilen en moet dat wel droog over krijgen.

Rondstruiner schreef op 14-01-2023 om 15:15:

Stomme buienradar. Die doet weer zijn trucje waarbij het steeds over een half uur droog wordt. Maar dat schuift dan steeds op. Dus eerst zou het om 15.00 droog worden, toen om 15.30, nu 16.00. Ik wil een hoofdkussen ruilen en moet dat wel droog over krijgen.

Vuilniszak erover?

Treurniet schreef op 14-01-2023 om 15:18:

[..]

Vuilniszak erover?

Ja, daar zit ik aan te denken inderdaad. Ik ben alleen bang dat het dan bij het uitpakken alsnog nat wordt, als het echt zo zeikt van de regen als nu.

klote weer

Hondeneigenaren die anderen opzadelen met hun hond.

Vanmiddag gezocht naar iets voor de zomervakantie.
Kom ik bij een huis waar bij ''meer info'' stond ''2 zeer sociale honden op het terrein''

Het is geen huis die je deelt met anderen, dus wat wordt er bedoeld met terrein..
Mensen die hun hond(en) aan Jan en alleman op willen dringen

Natuurlijk kan er ik voor kiezen om deze gewoon gelijk over te slaan, maar ik kan er gewoon met mijn hoofd niet bij dat huisdiereigenaren zo denken..

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.