Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

JtM

JtM

17-04-2022 om 20:00

Waar heb jij je vandaag aan geërgerd? - deel 2

Tinydancer schreef op 13-01-2023 om 18:30:

Ik erger mij aan mijn man. Hij werkt thuis en zou om 17.00 stoppen.
Hij is nog steeds bezig, en het eten is verpieterd. Volgende keer mag hij koken!

Oh ik was al lang zelf gaan eten.

FaithfulDuck87

FaithfulDuck87

13-01-2023 om 19:16

Aan het enorme gehakketak en betweterigheid hier momenteel op het forum. En je eigen mening maar doordrammen en maar doorgaan en doorgaan. Er zijn veel verschillende mensen en dus veel verschillende meningen. Denk nou niet dat iedereen hetzelfde wil of denkt als jij.

Ik heb me net enorm geërgerd aan de aardappels die weer voor de helft uit vieze, glazige, smerig smakende exemplaren bestonden. Bah!

Friezinnetje schreef op 13-01-2023 om 19:16:

Aan het enorme gehakketak en betweterigheid hier momenteel op het forum. En je eigen mening maar doordrammen en maar doorgaan en doorgaan. Er zijn veel verschillende mensen en dus veel verschillende meningen. Denk nou niet dat iedereen hetzelfde wil of denkt als jij.

Daarbij dan ook nog het vervuilen van de discussie door berichten verkeerd uit te leggen waardoor de indruk ontstaat dat iemand dingen heeft gezegd die niet gezegd zijn.  Zo irritant. 

Het weerhoudt mij er wel van om ergens mee te gaan praten,  eerlijk gezegd. Ik heb weinig zin om in zo'n kinderachtige discussie te belanden. 

Dat er geen slimste mens is op vrijdag.

Aan wc's die automatisch doorspoelen als ik er nog op zit!

Auwereel schreef op 13-01-2023 om 22:43:

Aan wc's die automatisch doorspoelen als ik er nog op zit!

Brrrr ja 

Stomme filmpjes op socia media, bijvoorbeeld dat er voor de grap wordt gezegd dat die en die dood is.
Of dat iemand zogenaamd bij een arts of wat dan ook zit met rare dingen op zijn hoofd /arm /been en dat het dan opgeplakte rozijnen of zonnebloempitten oid zijn. 

Dolfje schreef op 13-01-2023 om 18:34:

[..]

Oh ik was al lang zelf gaan eten.

ik ook, 

Ik ben helemaal verbaasd over jouw reactie . Jij  bent dus voor mij 1 van de mensen  waarom ik dit forum minder leuk vind doordatje altijd  negatief bent over mij. I0

Als er iemand is met gehakeak  in ieder  geval naar mij toe ben jij  het wel  Frienzi, Het boeit mij ook verder niet. 

Zo wat zijn die bedden van Center Parcs hard! Alsof je op een plank ligt. 

Dat ik even na middernacht opstond met een tenniselleboog (of golfarm?) en ik daardoor niet meer in slaap viel omdat ik voortdurend lag te piekeren 1. waar ik die had opgelopen en 2. hoe lang dat nu weer ging duren.

Toen ik vanmorgen opstond bleek de pijn wat te zijn afgenomen maar ik kan veel niet doen vandaag.

Netherfield schreef op 14-01-2023 om 07:24:

Zo wat zijn die bedden van Center Parcs hard! Alsof je op een plank ligt.

Hoort allemaal bij het campinggevoel! Wel te hopen dat de prachtige vrije natuur alle discomfort ruimschoots goedmaakt.

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.