Huiskamer
AggressiveReindeer87
06-01-2023 om 20:27
Auwereel schreef op 06-01-2023 om 15:44:
Ik krijg allerlei informatie over een vlucht morgen, maar geen waarschuwing dat als ik een vegetarische maaltijd wil reserveren dat 24 uur van te voren moet doen. Kom ik 22 uur van te voren bij het inchecken achter...
Dat snap je toch niet… Genoeg mensen die geen vlees eten…
Bon voyage!
Dolfje
06-01-2023 om 20:34
Gemiddeld zeg ik he, er gaat ook wel eens een maand voorbij. Contact verbreken voelt niet goed. Zou wel rustiger zijn voor mij maar niet voor mijn geweten.
Broodjebrie
06-01-2023 om 20:50
Phoebe1982 schreef op 06-01-2023 om 20:25:
[..]
Dolf en Brie
![]()

@dolf ik snap dat je het zegt, ik heb daar ook heel lang over gedaan. Ik dacht heel lang; ik kan het contact niet verbreken, want dan is het mijn schuld als ouder zichzelf iets aangaat doen (heeft daar weleens mee gedreigd) maar op een gegeven moment ben je dat punt voorbij. Maar als jij het contact niet wil verbreken is dat ook goed he. Dan maar heel weinig contact 
Dees!
06-01-2023 om 21:34
Dolfje schreef op 06-01-2023 om 20:34:
Gemiddeld zeg ik he, er gaat ook wel eens een maand voorbij. Contact verbreken voelt niet goed. Zou wel rustiger zijn voor mij maar niet voor mijn geweten.
Misschien een beetje minderen? Dan voel je je in ieder geval minder vaak rot.
AppleTree
06-01-2023 om 21:41
Mijn lichaam en dat ik altijd moe ben, alleskraakt, stijf is en pijn doet. Dat ik nu met een wijsvinger typ op in telefoon omdat mijn duimen niet mee kunnen vandaag.
Mijn hoofd en dat alles me angst en stress oplevert. Een bericht van iemand die ik hoog heb zitten maar niet heel close mee ben die me graag over een week ziet. Ik weeg mijn worden af, laat mijn vriend het na lezen voor ik het stuur maar raak in paniek als ik zie dat die persoon online komt tijdens het sturen. Compleet met hartkloppingen en uren lang spanning blijven voelen ook na de reactie dat ze er zin in heeft.
Auwereel
06-01-2023 om 22:33
Phoebe1982 schreef op 06-01-2023 om 20:27:
[..]
Dat snap je toch niet… Genoeg mensen die geen vlees eten…
Bon voyage!
Er zijn "een beperkt aantal vegetarische maaltijden", dus als er meer vegetariërs dan normaal op die vlucht zitten, kan ik achter het net vissen. Ik had er liever zeker van geweest door te reserveren. En ze hebben me van alles gemaild, maar niet de opmerking dat het verstandig op tijd te reserveren.
Maar ik zal niet omkomen van de honger, denk ik!
Yumi
06-01-2023 om 22:58
AppleTree schreef op 06-01-2023 om 21:41:
Mijn lichaam en dat ik altijd moe ben, alleskraakt, stijf is en pijn doet. Dat ik nu met een wijsvinger typ op in telefoon omdat mijn duimen niet mee kunnen vandaag.
Mijn hoofd en dat alles me angst en stress oplevert. Een bericht van iemand die ik hoog heb zitten maar niet heel close mee ben die me graag over een week ziet. Ik weeg mijn worden af, laat mijn vriend het na lezen voor ik het stuur maar raak in paniek als ik zie dat die persoon online komt tijdens het sturen. Compleet met hartkloppingen en uren lang spanning blijven voelen ook na de reactie dat ze er zin in heeft.
Achh wat naar
stokstaart
07-01-2023 om 08:34
Broodjebrie schreef op 06-01-2023 om 20:50:
[..]
@dolf ik snap dat je het zegt, ik heb daar ook heel lang over gedaan. Ik dacht heel lang; ik kan het contact niet verbreken, want dan is het mijn schuld als ouder zichzelf iets aangaat doen (heeft daar weleens mee gedreigd) maar op een gegeven moment ben je dat punt voorbij. Maar als jij het contact niet wil verbreken is dat ook goed he. Dan maar heel weinig contact
Ja, voor mij gold dat hetzelfde. Ik voelde me zo vreselijk verantwoordelijk! Nog wel eens trouwens maar nu meer naar mijn zus die nog wel contact heeft, ouders worden toch ouder...
Maar ik snap ook heel goed als jij wel contact houd, dat is ook oke. En kom vooral spuien daarna
Broodjebrie
07-01-2023 om 08:55
stokstaart schreef op 07-01-2023 om 08:34:
[..]
Ja, voor mij gold dat hetzelfde. Ik voelde me zo vreselijk verantwoordelijk! Nog wel eens trouwens maar nu meer naar mijn zus die nog wel contact heeft, ouders worden toch ouder...
Maar ik snap ook heel goed als jij wel contact houd, dat is ook oke. En kom vooral spuien daarna
![]()
Oh zo herkenbaar dit! Totdat ik merkte dat ik er echt bijna aan onderdoor ging. Hoewel ik er nog steeds 1000% achtersta, merk ik wel dat mijn onveilige jeugd zijn sporen heeft achtergelaten. Ik ga hier ook hulp voor zoeken omdat het toch op de achtergrond nog blijft sluimeren.
Netherfield
07-01-2023 om 22:07
Ik hoorde over een gescheiden vader van drie die een nieuwe vriendin heeft. Ze heeft meteen gezegd dat ze een hekel heeft aan kinderen en dat laat ze ook merken als ze bij hun zijn. De kinderen mogen er nu ook niet meer zo vaak komen. Als je een hekel hebt aan kinderen ga je toch niet met een vader van 3! Als je 3 kinderen hebt ga je toch niet met iemand die een hekel aan kinderen heeft!
Medelijden met de kinderen.
stokstaart
07-01-2023 om 22:43
Ik heb geen kinderen maar als ik ze had gehad (geen kans daarop) dan had kind op 1 gestaan. Heb je er een hekel aan; Doei!
Yumi
07-01-2023 om 22:58
Netherfield schreef op 07-01-2023 om 22:07:
Ik hoorde over een gescheiden vader van drie die een nieuwe vriendin heeft. Ze heeft meteen gezegd dat ze een hekel heeft aan kinderen en dat laat ze ook merken als ze bij hun zijn. De kinderen mogen er nu ook niet meer zo vaak komen. Als je een hekel hebt aan kinderen ga je toch niet met een vader van 3! Als je 3 kinderen hebt ga je toch niet met iemand die een hekel aan kinderen heeft!
Medelijden met de kinderen.
Netherfield, ik begrijp dit ook echt niet. Ik herken het wel, een van mijn vriendinnen met 2 kinderen kreeg jaren geleden een vriend die absoluut geen kinderen wou. Ze zijn nog bij elkaar, hij wil zolang de kinderen thuis wonen, latten. Dat leek mij ook beter voor de kinderen, heb haar nooit begrepen...
stokstaart
08-01-2023 om 11:08
aan mijn 2! koptelefoons die de afgelopen week dood zijn gegaan.
Oke, die ene was al echt oud (10-13+jr) en de ander was 4 of 5.
Amazooi
08-01-2023 om 13:47
Hè, ik gooi een hele kluwen oplaadsnoertjes in de frituurpan. Die stond ervoor en ik zag de laag olie niet erin. Gelukkig zat er toevallig niet die ene bij die ik nodig had. Ik moet de schade nog opnemen. Op zich wel geestig.