Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

JtM

JtM

17-04-2022 om 20:00

Waar heb jij je vandaag aan geërgerd? - deel 2

Bakblik schreef op 04-01-2023 om 14:17:

[..]

Dokter heeft inmiddels gebeld. Hij kan motorisch niet bellen of heeft geen geduld of zo. Telefoon gaat over ik neem op geen contact. En dat dan 3x. Als mijn bejaarde moeder de telefoon niet op haar schoot heeft kan ze in de korte tijd dat deze dokter de telefoon laat overgaan nooit opnemen.

Maar goed er is een uitslag, kind krijgt medicatie na weken tobben. Dan kan hij hopelijk na de vakantie weer naar school.

Wat heeft ie? Hoop ook dat ie weer lekker naar school kan straks ❤️

Aan de lekkage bij de voordeur van het appartement waar ik woon, kan blijven dweilen. Vanmiddag lag de pakketbezorger bijna in mijn armen  Door die grote doos zag hij niet dat de vloer nat was, en die is daardoor behoorlijk glad. 

Haha Yumi, dan word je wel heel close met de bezorger 
Maar dat is wel heel onhandig ja.. Hopelijk wordt het snel gemaakt!

De kat die om 6u al beneden in de woonkamer begon te mauwen dat ie naar buiten wilde Ik geef daar dan geen gehoor aan (want we hebben ook een kattenbak) want anders gebruikt ie zijn geblèr overal voor. Weer in slaap gevallen en om half 8 werd ik weer wakker van hem. Schouder lag ook weer eens uit de kom vannacht en last van mijn nek. Kan maar niet het goede kussen vinden… 

Broodjebrie schreef op 04-01-2023 om 13:06:

[..]

Hopeloos he, dat probleem had ik ook. Uiteindelijk is het na veel geschuif gelukt.

O dan is er nog hoop dus...

Bakblik schreef op 04-01-2023 om 14:17:

[..]

Dokter heeft inmiddels gebeld. Hij kan motorisch niet bellen of heeft geen geduld of zo. Telefoon gaat over ik neem op geen contact. En dat dan 3x. Als mijn bejaarde moeder de telefoon niet op haar schoot heeft kan ze in de korte tijd dat deze dokter de telefoon laat overgaan nooit opnemen.

Maar goed er is een uitslag, kind krijgt medicatie na weken tobben. Dan kan hij hopelijk na de vakantie weer naar school.

Gelukkig iets wat opgelost kan worden voor je zoon.

Aan dat ik niet op korte termijn kan worden overgeplaatst naar een werkplek dichterbij mijn huis. Teamleidster zegt nu dat ze die kans ook niet hoog inschatte, als ze me dat nou een maand geleden gezegd had toen we het hierover hadden, dan had ik niet zoveel hoop gehad en was ik nu minder teleurgesteld geweest!

Herfstappeltaart schreef op 05-01-2023 om 12:38:

[..]

O dan is er nog hoop dus...

Yep, veel heen en weer blijven schuiven!

Dat ik maar niet achter mijn telefoon vandaan kom. Zelf Netflix zou beter zijn, maar blijf zomaar hangen en dan is er weer een uur voorbij.
Genoeg excuus, veel gedoe wat emotionele ruimte inneemt, last van mijn astma / verkoudheid, geen noodzakelijke dingen te doen. Maar dan nog kan ik er iets beters van maken. Pot thee, breiwerk, boek lezen, Netflix, maar nee hoor, alleen maar op die stomme telefoon 

aan de drukte in de stad, tram uitval 

SuzyQFive schreef op 05-01-2023 om 08:50:

De kat die om 6u al beneden in de woonkamer begon te mauwen dat ie naar buiten wilde Ik geef daar dan geen gehoor aan (want we hebben ook een kattenbak) want anders gebruikt ie zijn geblèr overal voor. Weer in slaap gevallen en om half 8 werd ik weer wakker van hem. Schouder lag ook weer eens uit de kom vannacht en last van mijn nek. Kan maar niet het goede kussen vinden…

Suzy, ik heb ook een complete verzameling kussens, voor ik het juiste had gevonden. Ik ben naar de winkel gegaan die mijn merk en hardheid matras in de winkel had liggen. Heb daar kussens geprobeerd en een goed advies gekregen. Mocht het (proef)kussen, eerst 2 weken thuis proberen voor ik het kocht.

Aan de verhuurmakelaar.
Ik zag dat er nog geen huur was afgeschreven ondanks een machtiging dus heb gemaild met ook nog 2 punten die zij zouden oplossen.
Uiteraard kreeg ik wel een mail terug met de vraag of ik het ff voor 12 jan wilde overmaken want ze hadden nog geen tijd gehad om de administratie bij te werken.
Geen woord over de op te lossen punten. Ik krijg de neiging om terug te mailen dat ik het zal overmaken als er een afspraak is voor de op te lossen punten.

Aan mijn winderigheid. Alsof ik een kilo uien heb gegeten ofzo, damn. 

Yumi schreef op 05-01-2023 om 18:33:

[..]

Suzy, ik heb ook een complete verzameling kussens, voor ik het juiste had gevonden. Ik ben naar de winkel gegaan die mijn merk en hardheid matras in de winkel had liggen. Heb daar kussens geprobeerd en een goed advies gekregen. Mocht het (proef)kussen, eerst 2 weken thuis proberen voor ik het kocht.

Heb nu ook een kussen besteld die ik eerst mag uitproberen. Heb al zoveel kussens gekocht, dus vond dit wel fijne optie. 

SuzyQFive schreef op 05-01-2023 om 22:27:

[..]

Heb nu ook een kussen besteld die ik eerst mag uitproberen. Heb al zoveel kussens gekocht, dus vond dit wel fijne optie.

Fijn, hopelijk slaap je er lekker op en minder last van je nek.

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.