Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

JtM

JtM

17-04-2022 om 20:00

Waar heb jij je vandaag aan geërgerd? - deel 2

klote kut wind, leek vanmorgen wel alsof er een tornado raasde , bah hele planning verpest 

Huisarts zou na Nieuwjaar bellen met de uitslagen van onderzoek van zoon. 
Al 2,5 dagen bezig met altijd telefoon in de buurt hebben van mij of zoon. Ga ik net even naar het toilet zonder beide telefoons waarop gebeld kan worden bij dochter te leggen (zoon is even niet thuis) heeft de dokter gebeld.  Geen aanhouder wint actie trouwens. Ze had om 11.58 gebeld en weer opgehangen en toen ik na mijn gedane actie de telefoon checkte was het ook nog 11.58.
Grrr

Bakblik schreef op 04-01-2023 om 12:05:

Huisarts zou na Nieuwjaar bellen met de uitslagen van onderzoek van zoon.
Als 2,5 dagen bezig met altijd telefoon in de buurt hebben van mij of zoon. Ga ik net even naar het toilet zonder beide telefoons waarop gebeld kan worden bij dochter te leggen (zoon is even niet thuis) heeft de dokter gebeld. Geen aanhouder wint actie trouwens. Ze had om 11.58 gebeld en weer opgehangen en toen ik na mijn gedane actie de telefoon checkte was het ook nog 11.58.
Grrr

Heeft je huisarts geen tijd waarop gebeld kan worden voor uitslagen? Zou anders zelf effe bellen 

Ikbengek schreef op 04-01-2023 om 12:16:

[..]

Heeft je huisarts geen tijd waarop gebeld kan worden voor uitslagen? Zou anders zelf effe bellen

Je mag bellen voor uitslagen tussen x en y en dan krijg je de poh maar sommige uitslagen mag zij niet geven dan belt de dokter zelf.  Naast de oude huisarts is er nu een jonge vrouw toegetreden tot de maatschap en zij is met zwangerschapsverlof. De vervanger, die er gelukkig wel is, heeft geloof ik wat langer tijd nodig om de vaste routines in de praktijk door te krijgen. Toen we er vorige week waren vond ik hem al "anders" te werk gaan dan ik van de andere 2 artsen gewend ben.  We wachten nog maar even. 

Aan het slechte weer
Aan de enorme drukte in de supermarkt. Mensen bezuinigen niet op eten zo te zien

NippyDunlin42

NippyDunlin42

04-01-2023 om 13:01

Ikbengek schreef op 04-01-2023 om 12:16:

[..]

Ja, meteen nu terugbellen

NippyDunlin42

NippyDunlin42

04-01-2023 om 13:01

Oh wacht net 1 uur geweest..

Aan de DigiD-app. Bij het proberen te installeren moet je je ID aan de achterkant van je telefoon houden en die moet dan worden gescand. Dat lukte dus niet. Hoesje eraf...lukte nog niet. Grrrrr. Overheid, zorg eens dat je eigen leuke gadgets ook te gebruiken zijn.

Herfstappeltaart schreef op 04-01-2023 om 13:02:

Aan de DigiD-app. Bij het proberen te installeren moet je je ID aan de achterkant van je telefoon houden en die moet dan worden gescand. Dat lukte dus niet. Hoesje eraf...lukte nog niet. Grrrrr. Overheid, zorg eens dat je eigen leuke gadgets ook te gebruiken zijn.

Hopeloos he, dat probleem had ik ook. Uiteindelijk is het na veel geschuif gelukt. 

Elaine68 schreef op 04-01-2023 om 13:01:

[..]

Ja, meteen nu terugbellen

Dokter heeft inmiddels gebeld.  Hij kan  motorisch niet bellen of heeft geen geduld of zo.  Telefoon gaat over ik neem op geen contact. En dat dan 3x. Als mijn bejaarde moeder de telefoon niet op haar schoot heeft kan ze in de korte tijd dat deze dokter de telefoon laat overgaan nooit opnemen.  

Maar goed er is een uitslag, kind krijgt medicatie na weken tobben. Dan kan hij hopelijk na de vakantie weer naar school. 

Aan al het frituurvet dat in de gangkast en op de keukenvloer gekomen was...
De oude fles waarin we het oude vet bewaarden om ooit eens weg te brengen was gescheurd. Dus toen we dit oppakten om te kijken of hij vol of leeg was (we zochten een lege fles op het vieze vet in te doen) begon hij te lekken. Helaas zagen we dat pas in de keuken. BRR! Wat een zooi.

alhambra schreef op 04-01-2023 om 20:11:

Aan al het frituurvet dat in de gangkast en op de keukenvloer gekomen was...
De oude fles waarin we het oude vet bewaarden om ooit eens weg te brengen was gescheurd. Dus toen we dit oppakten om te kijken of hij vol of leeg was (we zochten een lege fles op het vieze vet in te doen) begon hij te lekken. Helaas zagen we dat pas in de keuken. BRR! Wat een zooi.

Ooh dat is echt ellende, dat hadden wij vroeger ook meegemaakt helaas. Mijn moeder wilde destijds het frituurvet verschonen en wilde de pan verplaatsen maar pakte hem niet goed beet en de pan viel om. De keukenkastjes hebben wekenlang geglommen, evenals de vloer.. 

Broodjebrie schreef op 04-01-2023 om 20:32:

[..]

Ooh dat is echt ellende, dat hadden wij vroeger ook meegemaakt helaas. Mijn moeder wilde destijds het frituurvet verschonen en wilde de pan verplaatsen maar pakte hem niet goed beet en de pan viel om. De keukenkastjes hebben wekenlang geglommen, evenals de vloer..

Dat klinkt als nog meer vet als bij ons! Na dweilen met veel Dreft lijkt het nu bijna weg te zijn.

alhambra schreef op 04-01-2023 om 20:53:

[..]

Dat klinkt als nog meer vet als bij ons! Na dweilen met veel Dreft lijkt het nu bijna weg te zijn.

Ik weet niet hoeveel liter er in zo'n pan gaat? Toen ik op mezelf ging heb ik een airfryer gekocht hahaha, ideaal!

alhambra schreef op 04-01-2023 om 20:53:

[..]

Tip die je hopelijk niet nodig hebt voor een volgende keer:

Flink veel zout erop strooien,  dan kan je het met stoffer en blik opvegen en dan pas dweilen.  Met flink veel bedoel ik echt een kilo of meer op een liter olie. 

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.