Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

JtM

JtM

17-04-2022 om 20:00

Waar heb jij je vandaag aan geërgerd? - deel 2

Hier hebben de twee katten van m'n ouders geen last van het vuurwerk, maar mijn drie katjes wel. Eentje zit onder m'n bed, de ander ligt met grote ogen in het hokje van de krabpaal, en de laatste loopt wel rond, maar schrikt wel van de knallen.

Aan mijzelf… dag ik bij het kopen van een auto niet wist dat je maar tot een bepaald bedrag kan overmaken tegenwoordig 😫. Snap, veiligheid enz. Maar joh! Als ik met mijn telefoon betaal moet je eerst al twee inlogcodes weten en om te betalen nog een derde andere plus mijn gezicht ook nog kennen… Dus al met al eerst een half uur bezig geweest daarmee. Limiet verhogen duurt 4u. Gelukkig mocht ik een deel wel nu betalen en zodra het limiet verhoogd was het overmaken. 

Friezinnetje schreef op 31-12-2022 om 19:02:

[..]

oh dat is balen. volgende keer gewoon online bestellen, raak je hem nooit meer kwijt

Dat deed ik vroeger wel is maar sinds ik mijn inloggegevens kwijt ben lukt dat niet meer.

had het kado gekregen voor kerst ligt gewoon ergens in huis

TanSwallow86

TanSwallow86

31-12-2022 om 20:47

FallAgain schreef op 31-12-2022 om 19:14:

[Quote verwijderd]

Wat nu weer? 

Rogue schreef op 31-12-2022 om 20:25:

[..]

Dat deed ik vroeger wel is maar sinds ik mijn inloggegevens kwijt ben lukt dat niet meer.

had het kado gekregen voor kerst ligt gewoon ergens in huis

Het blijft wel even geldig hoor, als je wint. En als je dan volgend jaar hoort dat ze nog steeds zoeken naar de winnaar, nog eens goed je huis op zijn kop zetten

Knallen, doffe dreunen, wat een takkeherrie en dan woon ik in een Gemeente met een algeheel vuurwerkverbod. Blij dat ik niet meer in de stad woon, want daar is het een compleet drama. Vind het echt belachelijk dat een Gemeente kiest voor een vuurwerkverbod, maar handhaven?    

Dat ik gewoon niet weet wat er is gebeurd als ik niet bij ex was. Kat schrikt overal van, ik mag hem niet meer knuffelen. Gelukkig komt ie nog wel kopjes geven, maar ik mis de tijd dat ik hem als een baby kon vasthouden.

Ik erger me niet maar moet wel even kwijt dat we een stroomstoring hebben (postcodes rond 9951). 

SuzyQFive schreef op 01-01-2023 om 09:44:

Ik erger me niet maar moet wel even kwijt dat we een stroomstoring hebben (postcodes rond 9951).

Altijd naar hopelijk is het snel verholpen.

Vanmorgen om 03 uur gaan slapen. Toen werd het hier een beetje stil. Word ik om 6.30 uur uit mijn bed gebeld. Een van de buren had kennelijk geen sleutel van de benedendeur (appartementencomplex) bij zich. En bedankt hoor...

AggressiveReindeer87

AggressiveReindeer87

01-01-2023 om 11:58

Aan mijn katten.. die mormels hebben de vuilnisbak vannacht omgesmeten en zijn de resten van gister lekker op gaan peuzelen en hebben vervolgens op mijn nieuwe kleed gekotst... 

nlies schreef op 31-12-2022 om 20:57:

[..]

Het blijft wel even geldig hoor, als je wint. En als je dan volgend jaar hoort dat ze nog steeds zoeken naar de winnaar, nog eens goed je huis op zijn kop zetten

haha idd als mijn kater gezakt is ga ik ff goed zoeken 

ergenis: waarom kunnen mensen nooit normaal doen/ hun rotzooi opruimen... leuk hoor oudjaar/dat vuurwerkverbod is helemaal een lachertje  🥱

Rondstruiner schreef op 31-12-2022 om 17:16:

[..]

Oh, wat naar! Ik herinner me uit het dilemma-topic dat wij lotgenoten waren op dit gebied, dus ik weet precies hoe je je voelt!

Maar jullie zijn niet dom , het is gewoon pech hebben. Is het de nieuwe bank?

Ja hoi lotgenoot!

Nee dit keer was het wat anders, maar nu via marktplaats.. dus nog 100x onhandiger.

Herfstappeltaart schreef op 31-12-2022 om 17:02:

[..]

Dat is balen zeg? Meubelstuk? Kunnen jullie eventueel niet met de winkel in gesprek? Toch nog omruilen?

Meubelstuk ja.. en nee, helaas dit keer via marktplaats (ja.. vraag maar niet hoe stom we zijn geweest). 

SuzyQFive schreef op 31-12-2022 om 19:35:

[..]

Herkenbaar… Ik ben 1,76 en toen ik nog maar 45kg woog moest ik eigenlijk opgenomen worden. Inmiddels 20jr later ben ik juist te zwaar 🤪. (Door ziekte).

Jeetje.. zo oneerlijk verdeelt ook weer he!

Hier met 1.60m wel iets  minder groot maar pff. Ik wil gewoon normaal wegen aub. 

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.