Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

JtM

JtM

17-04-2022 om 20:00

Waar heb jij je vandaag aan geërgerd? - deel 2

Regendrup. schreef op 31-12-2022 om 12:21:

Aan onze zoveelste miskoop. Echt, ik kan wel janken. En dan gaat het niet om een paar euro, maar om honderden. We zijn gewoon zo dom, we leren het ook nooit. Nu zitten wij d'r mee en kunnen het weer gaan proberen te verkopen. En dat lukt nooit voor de prijs waarvoor we het gekocht hebben. Hoe kunnen we (weer) zo stom zijn vraag ik me af.

Oh, wat naar! Ik herinner me uit het dilemma-topic dat wij lotgenoten waren op dit gebied, dus ik weet precies hoe je je voelt!

Maar jullie zijn niet dom , het is gewoon pech hebben. Is het de nieuwe bank?

En dit weer:

Rondstruiner schreef op 29-12-2022 om 19:45:

Kutvuurwerk.

Hartstikke illegaal zo te horen.

Aan dat bij een discussie de oudste net zo lang doorgaat totdat haar zusje gaat huilen. Echt aan het zuigen is ze dan. Grrrrr

Dat ik dacht "heerlijke" oliebollen en appel flappen te hebben gekocht. Helaas niet te eten...echt nog nooit zulks smerig spul geproefd..heeft me bijna 30 euro gekost 

dat ik mijn staatslot kwijt ben 

FaithfulDuck87

FaithfulDuck87

31-12-2022 om 19:02

Rogue schreef op 31-12-2022 om 18:55:

dat ik mijn staatslot kwijt ben

oh dat is balen. volgende keer gewoon online bestellen, raak je hem nooit meer kwijt

Knip

FallAgain schreef op 31-12-2022 om 19:14:

Aan *** die niet kunnen lezen.

Jeetje waar heb jij last van zeg. Discussies kun je ook normaal voeren.

En ja ik ga je staffen.

Regendrup. schreef op 30-12-2022 om 22:07:

[..]

Kom maar door

Het is helaas wel echt heel rot. Voel me ook niet meer fijn in mijn lijf nu, want alles is weg. Ook m'n (al) mini borstjes zijn op deze manier ver te zoeken.

En ik eet als 'n vent, dus ik snap het echt niet. Was zo blij dat ik na de zwangerschap wat kilo's had overgehouden.

Herkenbaar… Ik ben 1,76 en toen ik nog maar 45kg woog moest ik eigenlijk opgenomen worden. Inmiddels 20jr later ben ik juist te zwaar 🤪. (Door ziekte). 

⬆️

Tijd voor een permaatje!

Tinydancer schreef op 31-12-2022 om 16:55:

[..]

Hier ook ! Mijn hondje doodsbang, en kan ik ook niet naar buiten.

echt afschaffen !

Katten liggen of onder in de bank (de onderkant is los dus kruipen ze in de bank) of in een kledingbak onder ons bed verstopt. 

Ik las ook dat er nog nooit zoveel mensen elders zijn waar geen vuurwerk is en de dierenpensions bomvol zitten. 

nlies schreef op 31-12-2022 om 13:21:

Aan mensen die aan de deur iets komen verkopen, en of dat nu de energiemaatschappij (houden zich nu wel rustig) tv aanbieders of goede doelen zijn. Ze hebben allemaal dezelfde cursus gehad: begin zo gauw er open gedaan wordt met de zin: Hoe is het met u? En nog wat van die dooddoeners, en kijk ons eens meelevend en invoelend zijn, opmerkingen

Daar ben ik heel snel klaar mee. Als ik uberhaupt open doe. Frisse jongedame: "hoe gaat het met u?"
Ikke: lief dat je dat vraagt. Prima hoor. Fijne dag.
Deur dicht...

Zilver_gray schreef op 31-12-2022 om 18:06:

Dat ik dacht "heerlijke" oliebollen en appel flappen te hebben gekocht. Helaas niet te eten...echt nog nooit zulks smerig spul geproefd..heeft me bijna 30 euro gekost

Waar heb je ze gehaald?

Netherfield schreef op 31-12-2022 om 18:00:

Aan dat bij een discussie de oudste net zo lang doorgaat totdat haar zusje gaat huilen. Echt aan het zuigen is ze dan. Grrrrr

Oh ja, zo onwijs irritant! Mijn 4e kan dat ook heel goed 😫

SuzyQFive schreef op 31-12-2022 om 19:44:

[..]

Waar heb je ze gehaald?

Meerstad 

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.