Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

JtM

JtM

17-04-2022 om 20:00

Waar heb jij je vandaag aan geërgerd? - deel 2

AggressiveReindeer87

AggressiveReindeer87

27-12-2022 om 09:52

Ik erger me aan mijn hoofd. Ik heb sinds een paar dagen een allergische reactie, vermoedelijk op conditioner (Die hier al een paar jaar in de douche stond ) en ik weet dat krabben niet goed is maar ik word echt gestoord van de jeuk...

AggressiveReindeer87

AggressiveReindeer87

27-12-2022 om 10:08

Rogue schreef op 26-12-2022 om 22:04:

[..]

vreselijk dat soort mensen..
als ik hapjes maak zit iedereen goed vol, then again hapjes zijn bij mij bijna een volledige maaltijd min de rijst/aardappelen/pasta

Maar das normaal in jouw culturele achtergrond Ik vermoed/weet bijna zeker dat ze in die keuken niet aan kleine hapjes doet... 

Mug schreef op 26-12-2022 om 18:09:

Ik zit me rot te ergeren aan mezelf. Mijn man ergert zich ook dood aan mij...en terecht!

We zijn voor de honderdste keer de nieuwe keuken aan het ontwerpen en telkens twijfel ik aan wat nou het mooiste en meest praktische is. En dan wil ik alles weer anders.... Laat staan dat ik al weet welke kleur de keuken moet worden. Wat een ramp zeg, als je geen beslissingen kunt nemen

Ik snap dat wel hoor, er kan ook veel meer fout of onhandig aan zo'n keuken dan dat er goed of handig is. En je moet er jaren mee vooruit, dat beslis ik ook niet zomaar hoor! 

Rogue schreef op 26-12-2022 om 22:04:

[..]

vreselijk dat soort mensen..
als ik hapjes maak zit iedereen goed vol, then again hapjes zijn bij mij bijna een volledige maaltijd min de rijst/aardappelen/pasta

Ja, hier ook. Als ik de kinderen aankondig dat we ‘van alles en nogwat’ eten (hapjes dus) dan staan ze te juichen. De familie wil dan een kleiner stukje taart 🤣. 

Dat man vandaag en morgen onverwacht naar zijn werk moet, terwijl hij deze week vrij had. Het bedrijf zit al 2 maanden op een ongeplande audit te wachten en dan komen ze de dag na kerst in de kerstvakantie. 😡

Wat een flauwe planning Schemerlampje, daar zou ik behoorlijk pissig om zijn!

Edit: ik dacht dat audits dienen om verbeterpunten voor een bedrijf te vinden, dan weet ik voor dat bedrijf er wel één: geen audits in de kerstvakantie!

Mijn kleine ergernis, die blaar die altijd zo snel onder mijn linker voorvoet ontstaat.

Ik heb een wondje in mijn schaamstreek. Daar moest zonet de pleister af… #harsenzalniksvoormijzijn

Enorme eeltplek bij linker grote teen, terwijl ik niet veel loop!
Vanmorgen zo beroerd van de doorbraakbloeding dat ik in het zwembad dacht flauw te vallen.( Flauwvallen en vaginale bloedingen gaan hier vaak samen). Gelukkig ging goed. 
Nergens puf voor terwijl er 3 boeken liggen.

Ben boos op mijn dochter
Ze heeft het kostgeld overgemaakt 
Met de mededeling  fakka g a zemma.
Ben er zojuist achter gekomen wat dat betekent...

lientje69 schreef op 27-12-2022 om 20:25:

Ben boos op mijn dochter
Met de mededeling fakka g a zemma.

Ik gok dat het geen vriendelijke mededeling was..?

lientje69 schreef op 27-12-2022 om 20:25:

Ben boos op mijn dochter
Met de mededeling fakka g a zemma.

Verder dan “fakka” kom ik niet..

Phoebe1982 schreef op 27-12-2022 om 10:08:

[..]

Maar das normaal in jouw culturele achtergrond Ik vermoed/weet bijna zeker dat ze in die keuken niet aan kleine hapjes doet...

klein hapje is een pasteitje   

mensen moeten rollend naar huis als ze bij mij komen, en als ik geen eten heb bestel ik mijn oma zou zich omdraaien in haar graf als ik mensen honger laat lijden

Rogue schreef op 27-12-2022 om 20:49:

[..]

klein hapje is een pasteitje

mensen moeten rollend naar huis als ze bij mij komen, en als ik geen eten heb bestel ik mijn oma zou zich omdraaien in haar graf als ik mensen honger laat lijden

Wij moeten echt een keer gaan meeten.

Zilver_gray schreef op 27-12-2022 om 20:37:

[..]

Verder dan “fakka” kom ik niet..

Ik ook niet....en nu ben ik nieuwsgierig..

Treurniet schreef op 27-12-2022 om 21:10:

[..]

Ik ook niet....en nu ben ik nieuwsgierig..

ik dus ook..

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.