Huiskamer
Bakblik
26-12-2022 om 11:39
Netherfield schreef op 26-12-2022 om 11:27:
Aan de wasmand. Hoezo zit hij alweer vol terwijl ik nog sta op te vouwen van de vorige lading?!?
Succes, ik herken het helemaal. Zaterdagochtend dacht ik nog dat ik kerst door kon komen zonder een was te draaien maar ben 2 uur geleden toch maar overstag gegaan en heb een machine aangezet. De was van Zaterdag moet nog gevouwen en nu kan ik de handdoeken ophangen.
SuzyQFive
26-12-2022 om 13:02
Dolfje schreef op 26-12-2022 om 11:10:
[..]
Eens.
Ik heb ook nu niet volgens mijn kha-dieet gegeten. Merk het wel meteen aan mijn lijf, mijn ringen vielen eerst zowat af en gisteren zaten ze strak, heb ze afgedaan. Daar erger ik me dan aan dat ik meteen vocht vasthoud.
Daar geen last van maar wel weer dat mijn ontlasting dan weer in de war is 😅
Koekie1980
26-12-2022 om 13:54
stokstaart schreef op 03-08-2022 om 14:13:
aan die man die de bosjes in liep in het bos, vervolgens eruit kwam toen ik er langs liep en achter me bleef lopen
![]()
Ik ben op een boomstronk gaan zitten tot hij ruim voorbij was en gezien head welke kant hij op ging.
Getverderrie, akelig zo'n momenten! Fijn dat er uiteindelijk niks aan de hand was.
Koekie1980
26-12-2022 om 13:59
ik erger me even aan mezelf, dat ik bij tegenslagen in een negatieve flow raak en "alles" even negatief zie. Wat dan na een paar dagen weer voorbij is maar wel in kleine beetjes nog blijft rondspoken in mn hoofd.
En waarschijnlijk is dat op zn toppunt - of dieptepunt - ivm de Kerstdagen, gemis van een van mn overleden ouders, de andere ouder hierdoor ook verdrietig zien waar ik niet mee kan helpen, zelf single zijn en op dit moment vaker met mn ex te maken moeten hebben die stinkgelukkig is met zn vriendin. Bleh... Hopelijk wordt 2023 een vrolijker jaar!
FaithfulDuck87
26-12-2022 om 18:02
Aan mijn vader. Hij kwam even langs, maar waarom snap ik niet. Heeft nergens zijn aandacht bij, geen interesse in iets wat ik vertel, geeft geen antwoord. Vooral aandacht voor mijn kat. En dit is niet voor het eerst. Of je bent bezig met een verhaal en hij begint over iets heel anders te praten, en leidt alle aandacht weer af. Ook wel eens iets van gezegd, maar het helpt zeer weinig.
LostJellyfish83
26-12-2022 om 18:09
Ik zit me rot te ergeren aan mezelf. Mijn man ergert zich ook dood aan mij...en terecht!
We zijn voor de honderdste keer de nieuwe keuken aan het ontwerpen en telkens twijfel ik aan wat nou het mooiste en meest praktische is. En dan wil ik alles weer anders.... Laat staan dat ik al weet welke kleur de keuken moet worden. Wat een ramp zeg, als je geen beslissingen kunt nemen 
Netherfield
26-12-2022 om 20:24
“We doen geen diner maar allemaal hapjes, dan heb je genoeg hoor!”
Man en ik hebben toen we weer thuis waren de koelkast geplunderd. Elk. Jaar. Weer.
Bakblik
26-12-2022 om 20:30
Netherfield schreef op 26-12-2022 om 20:24:
Man en ik hebben toen we weer thuis waren de koelkast geplunderd. Elk. Jaar. Weer.
Hapjes is geen maaltijd. Over 4 uur verdeeld 40 borrelhapjes dan heb je nog trek als je thuis komt. Tenminste ik wel.
Dolfje
26-12-2022 om 20:35
Volgende keer van tevoren een boterham eten dan.
Ik hou van hapjes maar het vult inderdaad niet echt als je telkens een klein beetje binnenkrijgt.
Dolfje
26-12-2022 om 20:36
SuzyQFive schreef op 26-12-2022 om 13:02:
[..]
Daar geen last van maar wel weer dat mijn ontlasting dan weer in de war is 😅
Dat ook ja
Rogue
26-12-2022 om 22:04
Man en ik hebben toen we weer thuis waren de koelkast geplunderd. Elk. Jaar. Weer
vreselijk dat soort mensen..
als ik hapjes maak zit iedereen goed vol, then again hapjes zijn bij mij bijna een volledige maaltijd min de rijst/aardappelen/pasta
Broodjebrie
26-12-2022 om 23:43
Rogue schreef op 26-12-2022 om 22:04:
[..]
vreselijk dat soort mensen..
als ik hapjes maak zit iedereen goed vol, then again hapjes zijn bij mij bijna een volledige maaltijd min de rijst/aardappelen/pasta![]()
Ik kom net terug van een familie-avond en daar gingen we gourmetten en er stond ook een pizzarette bij. Leuk ding trouwens! En daarnaast stonden overal manden en schalen met stokbrood en salades. Er stond ook nog taart op het programma maar mijn wekker gaat morgen weer dus ik ben weggegaan.
Herfstappeltaart
27-12-2022 om 07:37
Bakblik schreef op 26-12-2022 om 20:30:
[..]
Hapjes is geen maaltijd. Over 4 uur verdeeld 40 borrelhapjes dan heb je nog trek als je thuis komt. Tenminste ik wel.
Nououou hier wel hoor. Wij hebben gisteren met de kinderen en kleinkinderen kerstborrel gehouden en ze konden geen pap meer zeggen. Ik had nog als afsluiting een ijsje met stoofperen voorzien maar dat staat nog in de kast, ze konden het niet meer op.
noas_1993
27-12-2022 om 09:35
Denk je van dat hele nieuwjaarsgedoe af te zijn, organiseert mijn werk voor de hele organisatie een nieuwjaarslunch! (ruim 300 man als iedereen komt)