Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

JtM

JtM

17-04-2022 om 20:00

Waar heb jij je vandaag aan geërgerd? - deel 2

Treurniet schreef op 23-12-2022 om 12:43:

Dat het zo enorm vroeg donker wordt.
Gewoon chronisch de zomertijd invoeren, en de scholen een uur later laten beginnen.
Is voor iedereen fijn, heb je nog een uurtje licht na je werk.

Niet voor iedereen, ik vind het juist zo vervelend dat het laat licht is

Treurniet schreef op 23-12-2022 om 12:43:

Dat het zo enorm vroeg donker wordt.
Gewoon chronisch de zomertijd invoeren, en de scholen een uur later laten beginnen.
Is voor iedereen fijn, heb je nog een uurtje licht na je werk.

Dat is zeker niet voor iedereen fijn, de verwachting van deskundigen op dit gebied is juist dat in dat geval het aantal mensen met een winterdepressie flink zal toenemen omdat het dan pas om 09.30 licht wordt en daar kunnen we nog minder goed tegen dan vroeg donker.

De krant die na een jaar doodleuk het actietarief automatisch omzet in duur tarief. Ik ga gelijk weer opzeggen per einde abonnementsperiode. 

Treurniet schreef op 23-12-2022 om 19:02:

De krant die na een jaar doodleuk het actietarief automatisch omzet in duur tarief. Ik ga gelijk weer opzeggen per einde abonnementsperiode.

Als je wilt kun je vaak weer een jaar voor het goedkope tarief. Ik heb dat toevallig net bij de Volkskrant gedaan. Anders kun je per maand opzeggen. 

Er is niets leuks terug te kijken op npo en op Disney ben ik ook uitgekeken. 

Echtgenoot heeft mannengriep. Incl. aandachttrekkerij. 

Netherfield schreef op 23-12-2022 om 21:09:

Echtgenoot heeft mannengriep. Incl. aandachttrekkerij.

Alweer zo vroeg wakker 

aan het al wakker zijn sinds 5 uur terwijl ik jarig ben en eindelijk een dag vrij heb. 

Rondstruiner schreef op 23-12-2022 om 20:37:

Er is niets leuks terug te kijken op npo en op Disney ben ik ook uitgekeken.

Wij hebben gisteravond Binnenstebuiten gekeken en dat wetenschappelijk programma wat nu door Astrid Joosten gepresenteerd werd.

Poison schreef op 24-12-2022 om 07:36:

aan het al wakker zijn sinds 5 uur terwijl ik jarig ben en eindelijk een dag vrij heb.

Gefeliciteerd!

Gefeliciteerd! Maar ik kan het me voorstellen dat je had willen uitslapen. Hopelijk kan je ergens vandaag je rust pakken (als dat nodig is). 

Gefeliciteerd! 

Aan falend openbaar vervoer gisteravond (kind 1) en het falend vermogen van de puber om de dienstregeling goed te lezen (kind 2)
Vanaf een uur of 22.00 gisteravond tot 01.00 uur vanochtend heb ik "verbindingscentrum" zitten spelen hier thuis terwijl man onderweg was om kinderen weer thuis te krijgen, zodat ze niet ergens in the middle of nowhere hoefden te wachten tot de eerste bus weer ging rijden.

Gefeliciteerd.

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.