Huiskamer
watertoren
22-12-2022 om 22:02
Ik erger me dat Francis van Broekhuizen, Maarten van Rossum en Marc-Marie Huijbregts tegenwoordig zo vaak op tv zijn.
FallAgain
22-12-2022 om 22:40
watertoren schreef op 22-12-2022 om 22:02:
Ik erger me dat Francis van Broekhuizen, Maarten van Rossum en Marc-Marie Huijbregts tegenwoordig zo vaak op tv zijn.
En Ruben Nicolay, wat mij betreft. En dan schreeuwt die gast ook nog zo.
LostJellyfish83
22-12-2022 om 23:14
Ik erger me rot aan de hoeveelheid phishingmail die ik de laatste tijd krijg. Van Postnl over pakketjes die ik niet besteld heb, van de AbnAmro waar ik geen klant ben, van mijn hypotheekverstrekker terwijl ik geen hypotheek heb etc etc.
Werkelijk, hou toch eens op met die onzin!
afrodite05
23-12-2022 om 08:28
Mug schreef op 22-12-2022 om 23:14:
Ik erger me rot aan de hoeveelheid phishingmail die ik de laatste tijd krijg. Van Postnl over pakketjes die ik niet besteld heb, van de AbnAmro waar ik geen klant ben, van mijn hypotheekverstrekker terwijl ik geen hypotheek heb etc etc.
Werkelijk, hou toch eens op met die onzin!
Herkenbaar. Ik krijg ook wekelijks, zo niet bijna dagelijks, spam van "hete Oekraïense beauty's". Ik vind dat zo ontzettend ongepast dat het Oekraïense vrouwen zouden moeten zijn. De eerste keer dat ik zo'n mailtje kreeg sinds het uitbreken van de oorlog kon ik me ook niet voorstellen dat er blijkbaar mensen met zo'n zieke geest zijn om nu dit soort spam te maken. Blokkeren heeft geen enkel nut, de afzender wisselt elke keer. Mega-irritant...
afrodite05
23-12-2022 om 08:31
Verder erger ik me eraan dat ik prikkels niet goed kan verwerken. Ik word er moe en misselijk van, waardoor ik weer aan de medicatie moet. Door die pillen word ik extreem moe (ben om 1930 naar bed gegaan) en daardoor mag ik ook niet meer autorijden (logisch). Ik was net aan het opbouwen, ook op werk, maar blijkbaar is dat nog te vroeg. Ik baal ervan dat mijn lijf niet doet wat ik wil, dat het zwanger zijn me zo zwaar valt.
vertelsel
23-12-2022 om 08:41
Rondstruiner schreef op 22-12-2022 om 20:41:
[..]
Daar hoef ik voorlopig nog niet heen, maar vind het wel gek om te vragen. Ik snap niet waarom de etos enzo dat niet gewoon verkoopt. Er zijn toch zat mensen met een brug.
Ik zou er zeker even over bellen, helemaal niet raar hoor! Het gaat toch over de mondhygiëne, niet of je een stofzuigerzak mag lenen, dat zou gek zijn 😉.
Moxxie
23-12-2022 om 08:46
afrodite05 schreef op 23-12-2022 om 08:28:
[..]
Herkenbaar. Ik krijg ook wekelijks, zo niet bijna dagelijks, spam van "hete Oekraïense beauty's". Ik vind dat zo ontzettend ongepast dat het Oekraïense vrouwen zouden moeten zijn. De eerste keer dat ik zo'n mailtje kreeg sinds het uitbreken van de oorlog kon ik me ook niet voorstellen dat er blijkbaar mensen met zo'n zieke geest zijn om nu dit soort spam te maken. Blokkeren heeft geen enkel nut, de afzender wisselt elke keer. Mega-irritant...
Daar zit mijn spambox ook vol mee, gênant gewoon!
SuzyQFive
23-12-2022 om 08:59
Aan mijn dochter die de hele dag met haar vriendinnen loopt te bellen en te krijsen 😫🫣. Een van haar vriendinnen zit grotendeels thuis omdat ze op school teveel last van de prikkels heeft (ass) dus de hele schooldag moet dan altijd even uitgebreid herkauwd worden… en ook als het niet om school gaat trouwens. En soms bellen ze met zijn vieren. My goodness… En dan is het nog niet eens het gewone gepraat wat mij ergert maar dat schelle telefoongeluid.
En bij mijn jongste (11) aan dat drie ‘vriendinnetjes’ steeds zo onaardig doen. Een van die meiden is ‘echt HC’* en zij gaat dus elke keer de boel opstoken en dingen van vorig jaar erbij halen waarin mijn dochter niet zo aardig bezig was geweest en de andere twee meiden bij mijn dochter wegtrekken. Maar als dat meisje iets moet weet ze mijn dochter altijd te vinden en is ze ineens haar bestie 🤪.
Dat meisje haar moeder is echt precies zo 😅. Die ken ik nog van vroeger. De oudere zus dan weer totaal niet, die speelde vaak met een van mijn oudere dochters, dat is echt een lieve leuke meid met veel aandacht voor de mensen om haar heen. Maar goed. Even geventileerd.
*zoals ze tegenwoordig zeggen - HC is High Class, dus beter gezegd: een arrogante trut / Queen Bee)
lientje69
23-12-2022 om 09:07
Fijn die toevoeging Suzy. Zat me al af te vragen tijdens het lezen wat HC betekende.
On topic. Ik erger me aan mezelf . Ben moe en niet fit. En heb vandaag een paar dingen te doen die geen uitstel kunnen hebben. Gaat vast allemaal weer lukken maar zou mezelf graag wat energieker voelen.
Afrodite, wat rot dat je je zo naar voelt. Maar wat ben ik blij voor je dat je nog steeds zwanger bent en het niet zo gaat als je andere zwangerschappen. Ik duim dat je je snel beter gaat voelen en dat je snel een gezond kindje in je armen mag houden. 
Treurniet
23-12-2022 om 09:43
FallAgain schreef op 22-12-2022 om 22:40:
[..]
En Ruben Nicolay, wat mij betreft. En dan schreeuwt die gast ook nog zo.
Die mag van mij ook van de buis!
Drakenvlieg
23-12-2022 om 10:18
Aan mijzelf. Had vorige week maandag een instantie beloofd "binnen enkele dagen" informatie door te mailen waarvoor ik het eea bij elkaar moet zoeken...
Dus... * klapt laptop maar eens open * 
Drakenvlieg
23-12-2022 om 11:09
Update op het bericht hierboven:
De mail is gestuurd
Pfffffffff waarom moest het zo lang worden uitgesteld...
Auwereel
23-12-2022 om 11:32
Erg hè, uitstelgedrag. En dan herken dat het veeeeeeeeeel minder tijd kost om een vervelende taak te doen dan erover piekeren dat je die taak nog moet doen. Ik probeer nu vaak alles zo snel mogelijk te doen, maar als ik begin met iets uitstellen, dan zie ik er telkens meer tegenop om ermee te beginnen.
Treurniet
23-12-2022 om 12:43
Dat het zo enorm vroeg donker wordt.
Gewoon chronisch de zomertijd invoeren, en de scholen een uur later laten beginnen.
Is voor iedereen fijn, heb je nog een uurtje licht na je werk.
LostJellyfish83
23-12-2022 om 12:45
Treurniet schreef op 23-12-2022 om 12:43:
Dat het zo enorm vroeg donker wordt.
Gewoon chronisch de zomertijd invoeren, en de scholen een uur later laten beginnen.
Is voor iedereen fijn, heb je nog een uurtje licht na je werk.
Nee, wat een slecht idee! Ik ben voor permanent wintertijd, dat past beter bij mijn biologische klok.