Huiskamer
Rogue
15-12-2022 om 20:52
Netherfield schreef op 15-12-2022 om 20:48:
Aan de gladheid, want ik ben heel bang om te vallen ivm zwakke knie. Vriezen is prima, maar dan wel droog vriezend weer graag.
ohja dat HAAT ik ook, in onze straat is het best gladjes zooo irritant
Treurniet
15-12-2022 om 20:55
Aan de gladheid, want ik ben heel bang om te vallen ivm zwakke knie. Vriezen is prima, maar dan wel droog vriezend weer graag.
Ja, zoals het deze week was , maar dan graag met minder strenge nachtvorst. Doe maar tot eind maart en dan graag lenteweer
Rondstruiner
15-12-2022 om 21:02
Ik haat die gladheid echt, ben dan niet meer mobiel omdat ik niet durf te fietsen. Zaterdagochtend moet ik vroeg op pad
.
Woensdag was het echt perfect met die droge vrieskou, daar was ik juist zo blij mee.
Broodjebrie
15-12-2022 om 21:07
Ik ga morgen maar lopend naar cliënt denk ik, normaal ga ik op de fiets (3 minuten fietsen) maar ik ga het er niet op gokken met die gladheid. Heb mn arm al eens gebroken toen ik uitgleed met de fiets. Wil geen herhaling 
Elmie
15-12-2022 om 21:14
Broodjebrie schreef op 15-12-2022 om 21:07:
Ik ga morgen maar lopend naar cliënt denk ik, normaal ga ik op de fiets (3 minuten fietsen) maar ik ga het er niet op gokken met die gladheid. Heb mn arm al eens gebroken toen ik uitgleed met de fiets. Wil geen herhaling
Ik hoop dat het meevalt. Anders wordt het 2,5 km lopen naar mijn oppashond.
SuzyQFive
15-12-2022 om 22:56
Netherfield schreef op 15-12-2022 om 21:29:
Kind moet morgen 6 kilometer naar school fietsen…
Hier moeten ze 1, 3, 11, 12 en 16km fietsen. Oudste dochter die op zichzelf woont moet 18 km fietsen naar haar werk (umcg) want de trein rijdt niet ivm de stakingen…
Hopelijk wordt er effectief gestrooid.
Broodjebrie
16-12-2022 om 07:37
Ik moet vanmiddag onverwachts naar het ziekenhuis (1 uur rijden) dus ik hoop dat het goed te doen is op de weg. Zit al genoeg in de stress.
vertelsel
16-12-2022 om 07:45
Vannacht om 4 uur werd ik wakker van het gesnurk van echtgenoot. Dan weet ik het al, dit wordt een lange nacht... Om kwart over 6 keek ik nog op de wekker en toen voelde ik me langzaam in slaap sukkelen. Om kwart voor 7 snerpte mans wekker me uit een onrustige droom. Hij druk dan altijd tig keer op een knopje, schijnt nodig te zijn want dat doet hij elke dag. Dan doet hij het raam dicht, want stel dat hij eruit valt als hij er langsloopt ofzo. Ik voelde dat ik wel weer in slaap zou vallen. Totdat manlief weer terug het bed inkwam omdat er al iemand in de badkamer was en de kat mee de kamer in glipte, wat niet mag, om een wandelingetje over mijn lijf te maken. Twee minuten later was de badkamer weer vrij en man en kat verlieten de kamer. Tot mijn stomme verbazing bleek ik een kwartier later weer in slaap gevallen te zijn want toen schrok ik me het apezuur omdat dochter de kamer binnenkwam, met onze terrorhond die met vier poten tegelijk bovenop me sprong, wat ook niet mag, of ik wist waar haar ov was. Nee, waarom zou ik dat weten?! Nu is er een algehele zoektocht bezig waaraan ik weiger mee te doen omdat ik vind dat het niet mijn probleem is dat je als je op een haar na 22 bent, je nog steeds niet weet hoe je voor je eigen rotzooi moet zorgen, het puberbrein is geen excuus meer...
Nu geef ik mijn pogingen om te slapen op. Ik hoef pas om 11 uur te beginnen en moet nog tenminste 9 uur op mijn benen staan vandaag. Ik ga eens even verzinnen hoe ik het chagrijn dat ik op voel komen, van me af kan zetten, anders gaat het na een lange nacht, ook nog een lange dag worden 😑.
Ik hoor nu dat dochterlief haar sleutels kwijt is. Zucht, op die leeftijd woonde ik al een paar jaar op mezelf hè... *negeerstand aan*
ToetieToover
16-12-2022 om 08:02
Heb ik vandaag eindelijk tijd om ‘voorraad’ te koken, heeft die 🤬👎🏻🤷🏼♀️ ah de kalverliefde melk weer uitverkocht en zit het straks niet bij de bezorgde boodschappen. 😡
Dolfje
16-12-2022 om 08:19
Broodjebrie schreef op 16-12-2022 om 07:37:
Ik moet vanmiddag onverwachts naar het ziekenhuis (1 uur rijden) dus ik hoop dat het goed te doen is op de weg. Zit al genoeg in de stress.
Netherfield
16-12-2022 om 08:40
Op de basisschool van de kinderen werd ook kerst uitgelegd. En bij GVO ook boeddhisme, Islam, Jodendom etc. Helemaal niks mis mee om te leren dat er mensen zijn die anders leven dan wij.
Mama-Inge
16-12-2022 om 08:55
kind moet op de fiets naar school omdat de auto bij de garage is, maar heeft vanmiddag een kinderfeestje en word vanavond na 9 uur thuis gebracht
Dat word lopen naar zijn school om de fiets op te halen en zijn spullen voor het feestje te brengen
HAHA!wait..what
16-12-2022 om 09:01
Stomme sneeuw 😒 (oké de kinderen en hond zijn helemaal enthousiast en blij en dat is leuk om te zien
)
Maar ik ben altijd bang om te vallen en je krijgt er zo'n zooi van in het huis 😬
Mama-Inge
16-12-2022 om 09:05
HAHA!wait..what schreef op 16-12-2022 om 09:01:
Stomme sneeuw 😒 (oké de kinderen en hond zijn helemaal enthousiast en blij en dat is leuk om te zien
)
Maar ik ben altijd bang om te vallen en je krijgt er zo'n zooi van in het huis 😬
Sneeuw, waar?