Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

JtM

JtM

17-04-2022 om 20:00

Waar heb jij je vandaag aan geërgerd? - deel 2

Mug schreef op 14-12-2022 om 10:56:

[..]

Ik ook! Ik ga duimen dat Marokko wint, dat zou een mooie stunt zijn 😁

Nou echt! 😃

NippyDunlin42

NippyDunlin42

14-12-2022 om 12:05

Nou ja, een stunt, ik verwacht eigenlijk gewoon al een beetje dat Marokko kampioen wordt dus.

Elaine68 schreef op 14-12-2022 om 12:05:

Nou ja, een stunt, ik verwacht eigenlijk gewoon al een beetje dat Marokko kampioen wordt dus.

Ik denk dat ze een behoorlijke kluif zullen krijgen aan Frankrijk, maar we gaan het meemaken; ik heb net al boodschappen gedaan en lekkers gehaald voor bij de wedstrijd 

Echt irritant, waarom zo'n trek na de sauna

Zo'n vervelende (spier)pijn; ik lig sinds een aantal dagen helemaal verkrampt/gespannen in bed blijkbaar. Iedere ochtend word ik wakker met pijnlijke benen/armen en nagelafdrukken overal

LostJellyfish83

LostJellyfish83

14-12-2022 om 19:21

Poezie schreef op 14-12-2022 om 11:18:

[..]

Jaaaa, eerst winnen van Frankrijk en dan Argentinië verslaan

Jaaa, doe maar   

Dat er iets fout is gegaan in mijn rooster. Ik heb een tijdje halve dagen gewerkt en zou vanaf deze week weer opbouwen met 1 middag erbij en dat zou dus vandaag zijn, maar nu zie ik dat ze me vanmiddag niet ingepland hebben. Na wat heen en weer gemaild te hebben is besloten dat ik volgende week een middag erbij pak.
Tja dan maar het beste ervan maken vandaag. Ik moet nog de stad in dus ga dadelijk erheen. Kan ik op mijn gemak doen, wat ook wel weer fijn is.

Kan ik ff een kloon krijgen dinsdag, dan moet ik namelijk op twee plekken tegelijk zijn. 

Ik ergerde mij er aan dat ik het stoffer en blik niet meer kon vinden. 3 dagen geleden een kast verplaatst en toe heb ik hem op een andere plek gelegd en sinds dien ben ik het ding kwijt. Ik dacht in de trapkast, maar daar lag hij niet. Halve kast uitgeruimd. Toen in de speelhoek gezocht. Man wilde net voor mij boven gaan kijken toen ik het in de schoonmaak kast vond. De meest logische plek die er is . Ik geef al het snot in mijn hoofd maar de schuld.

FaithfulDuck87

FaithfulDuck87

15-12-2022 om 19:07

Aan een collega die invalt. Mehn, wat een negativiteit en oh wat weet je het allemaal beter. En oh ja, je weet niet eens wat je werk inhoudt!! 

TanSwallow86

TanSwallow86

15-12-2022 om 20:03

Ik baal nu even gigantisch. Gisteren bij dvk geweest, gesprek gehad, ik krijg er nu een insuline bij, die er ook voor zorgt dat ik minder eet. Maar deze insuline word ook door Amerikaanse celebs gebruikt om af te vallen, terwijl dit specifiek bedoeld is voor diabeten en nu is dit middel amper te verkrijgen en nu zijn diabeten weer de klos. 
Deze insuline hoef ik dan maar 1x per week te spuiten op 1 vaste dag en vaste tijdstip. Ben benieuwd of ik dit nog kan gaan gebruiken.
Ook wat ik een beetje apart vond, de dvk zei, of er ooit is uitgezocht of ik type 1 of type 2 heb. Ik zei het is aan het licht gekomen door een algehele bloed onderziek, weet niet meer waarvoor en ik bleef bij POH totdat ik insuline ging gebruiken

dat er zoveel mensen om me heen ziek zijn.., 

dat mijn zaterdag planning compleet in de war wordt geschopt,   

en de kat zeurt....

Aan de gladheid, want ik ben heel bang om te vallen ivm zwakke knie. Vriezen is prima, maar dan wel droog vriezend weer graag. 

marktplaats persoon.
Op mijn antwoord of het nog te koop is regeren met: prijs

euh... Er staat bieden en daarnaast hoef je niet per woord te betalen op mp.

Netherfield schreef op 15-12-2022 om 20:48:

Aan de gladheid, want ik ben heel bang om te vallen ivm zwakke knie. Vriezen is prima, maar dan wel droog vriezend weer graag.

Dat snap ik! Ik zit hier met sportkleding aan op de bank. De straat is een ijsbaan dus ben weer omgekeerd 

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.