Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

JtM

JtM

17-04-2022 om 20:00

Waar heb jij je vandaag aan geërgerd? - deel 2

Poezie schreef op 13-12-2022 om 20:56:

Waarom zijn er geen elegante skechers verkrijgbaar?!

Jammer hè! Maar ik vergeef het ze, het zijn de enige schoenen waar ik 10 uur op een dag op kan staan.

Aan berichten die ik op onder andere facebook steeds weer voorbij zie komen die meestal beginnen met #durftevragen. "Ik ben langzaam op zoek naar..." "Ik zit voorzichtig te denken...". Punt 1, vraag het gewoon en zet daar niet zo'n infantiele hashtag voor. Punt 2, zoek gewoon snel, dan vind je het waarschijnlijk eerder en punt 3 zat voorzichtig te denken over een mogelijke eventuele carriereswitch. Als ik mogelijkerwijs eventueel misschien ergens in de al dan niet nabije toekomst iemand zou willen aannemen mocht ik in die positie zijn, wil ik vooral geen voorzichtige langzame denkers en doeners die zich alvast indekken met mitsen en maren! Waarom die overbodige woorden? Je mag gewoon iets vragen/denken/dromen/doen hè, daar hoef je je niet op voorhand voor te verontschuldigen!

klote voetbal🙄

Aan de strenge nachtvorst hier, min 10.
Wat een gedoe om met de auto weg te gaan. En op de terugweg weer ramen krabben bah.

Rogue schreef op 14-12-2022 om 09:33:

klote voetbal🙄

Meen je dat nou? Ik kan me er juist op verheugen! Vanavond Frankrijk- Marokko heb er zin in!

Zilver_gray schreef op 14-12-2022 om 09:56:

[..]

Meen je dat nou? Ik kan me er juist op verheugen! Vanavond Frankrijk- Marokko heb er zin in!

Ik denk dat de meeste Nederlandse kijkers zijn afgehaakt nu Nederland naar huis moest.

[..]

ik heb sowieso niks met voetbal, en dankzij hun rijdt de helft van het ov niet omdat sommige mensen zich niet kunnen gedragen.

dus wordt weer een uber

Treurniet schreef op 14-12-2022 om 10:00:

[..]

Ik denk dat de meeste Nederlandse kijkers zijn afgehaakt nu Nederland naar huis moest.

Dat was inderdaad heel sneu! Maar Marokko geeft mij toch nog een beetje het gevoel dat “onze jongens” daar gaan scoren…hopelijk. Maar ik vind het EK en WK sowieso altijd leuk! De rest (competitie) geef ik weer helemaal niks om.

Rogue schreef op 14-12-2022 om 10:04:

[..]

ik heb sowieso niks met voetbal, en dankzij hun rijdt de helft van het ov niet omdat sommige mensen zich niet kunnen gedragen.

dus wordt weer een uber

Ja daar is geen excuus voor wat mij betreft! Dat wangedrag is nergens goed voor! Waardeloos!

LostJellyfish83

LostJellyfish83

14-12-2022 om 10:56

[..]

Ik ook! Ik ga duimen dat Marokko wint, dat zou een mooie stunt zijn 😁

Mug schreef op 14-12-2022 om 10:56:

[..]

Oef, wat een zenuwslopende finale krijgen we dan 🤯.

Mug schreef op 14-12-2022 om 10:56:

[..]

Jaaaa, eerst winnen van Frankrijk en dan Argentinië  verslaan 

Dat ik me voel alsof ik ziek ga worden
Vanochtend tijdens het ontbijt begon mijn buik te zeuren en werd ik misselijk. Dat nu een stuk minderz maar nog steeds amper trek en heel erg moe. Heb ook meer warmte nodig dan normaal om mij behaaglijk te voelen, maar geen verhoging zag ik.

Hopelijk morgen weer beter, want ik ben al die pech en tegenslagen met mijn gezondheid echt meer dan zat 👿

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.