Huiskamer
TanSwallow86
11-12-2022 om 22:20
Juist met deze kou krijg ik meer last van mijn scoliose en artrose knieën en moet ik vaker de Salbutamol gebruiken. Heb afgelopen vrijdag nog extra besteld
Netherfield
12-12-2022 om 00:02
Het ruikt nu in de slaapkamer naar verwarming die een jaar niet is aangeweest, even de kou eraf zei manlief. Dat ruikt echt niet lekker!
Lollypopje
12-12-2022 om 15:18
Dat ik nu knallende tinitus heb, omdat ik wat iemand zegt even veel te hard bij me laat binnen komen en mijn emoties daardoor even met me aan de haal gaan 
noas_1993
12-12-2022 om 15:57
Aan mijn vader die net ineens voor de deur stond.
Hij kwam een kerststukje afgeven. Leuk natuurlijk, maar app even vooraf!
Ik zat al lekker in mijn badjas en rolgordijn voorkant was dicht
Treurniet
13-12-2022 om 15:04
Dat ik altijd zo moe wordt na het warm eten. Nu eet ik vandaag tussen de middag warm, dus nu vechten tegen de slaap.
Auwereel
13-12-2022 om 16:02
Als ik een wachtwoord vergeten ben, wil ik dat redelijk snel kunnen herstellen. Ik heb er zo'n hekel aan als een wachtwoord-herstellink op zich laat wachten. Of het account nog bestaat, onbekend...
Treurniet
13-12-2022 om 17:34
Aan dat pakket niet binnen het tijdvak van 4 uur is bezorgd. Maar eigenlijk is het fijn dat iemand dat werk in deze kou nog wil doen.
stokstaart
13-12-2022 om 18:50
Ik ben niet zo'n pakketjes besteller maar deze kon niet anders. Zit ik te wachten en check nog 1x de bezorgtijd. Blijkt het pakketje niet goed gesorteerd te zijn en word er een ander moment gezocht. Prutsers!!
oudmaarnognietkoud
13-12-2022 om 19:09
Bakblik schreef op 11-12-2022 om 10:12:
Mijn vriezer is te leeg. En iedere keer als ik een bepaald kastje open doe wordt ik daaraan herinnerd. Dan vallen alle diepvriesbakjes uit de kast. Verschillende bakjes aangeschaft in verschillende periodes in mijn leven met een groeiend gezin en zijn dus heel slecht stapelbaar.
Weten dat er geen "bouwpakketje" lasagne/soep in de vriezer zit heeft mij ook nog eens een onrustig gevoel. Ik moet dat "oplossen" maar met het intensief mantelzorgen wat we op dit moment doen is daar nog even geen ruimte voor. Ik heb geen hele dag over om allerhande halffabrukaten te gaan staan maken.
Mijn, tafelmodel-, vriezer zit bomvol. Kennelijk heb ik laatst de deur niet goed dichtgedaan en zit alles onder het ijs.
Moet vriezer leeghalen en schoonmaken, zo geen zin in
Lisabette
13-12-2022 om 20:11
Mijn tweeling (2 jaar) heeft het voor elkaar heeft gekregen om de kerstboom om te gooien. Gelukkig enkel plastic ballen. Maar ik schrok mij dood.
Netherfield
13-12-2022 om 20:34
Mijn dochter schudde met een stift die blijkbaar lekt. Nu zitten er roze vlekjes op onze vorig jaar geschilderde muur.
alhambra
13-12-2022 om 20:40
Netherfield schreef op 13-12-2022 om 20:34:
Mijn dochter schudde met een stift die blijkbaar lekt. Nu zitten er roze vlekjes op onze vorig jaar geschilderde muur.
Oh nee!
Poezel_en_Wip
13-12-2022 om 20:51
Aan een collega die al 1,5 week (dik aangezet) loopt te kuchen, te steunen en te kreunen dat ze ziek wordt. Eerlijk, ik vind het allemaal niet zo geloofwaardig, maar hoop desondanks dat ze zich ziek meldt. Moet heel erg mijn best doen om niet iets onaardigs te zeggen.