Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

JtM

JtM

17-04-2022 om 20:00

Waar heb jij je vandaag aan geërgerd? - deel 2

Dat mijn schoonmaakster het bijna teveel werk vond om aan mijn verzoek te voldoen om vandaag de badkamer even een goede beurt te geven aangezien de kalkranden die zich ophopen op de badrand niet echt appetijtelijk zijn… Blijkt dat ze dat ook nooit schoongemaakt had. Wel met een doekje maar de kalk nooit 🤦🏼‍♀️. 
Dit is al de zevende schoonmaakster in 3 jaar maar bijna allemaal maken ze wel ergens een potje van 🫣. Ik had nooit kalk ed in badkamer maar sinds ik schoonmaak via de wmo heb… En ze heeft nu straks eerst een paar weken vakantie en de thuiszorg kan niet garanderen dat er vervanging komt. Lekker hoor… 

Maar: per 1 januari verandert de aanbesteding van de thuiszorg en krijg ik wéér een ander 🤪. 

JtM

JtM

02-12-2022 om 13:18 Topicstarter

Weer problemen met de cv ketel. Afgelopen zaterdag ook al. Heb sinds een maand of 2 een nieuwe ketel en dit merk schijnt volgens een kenner een heel goed merk te zijn. Denk dat wij een maandagmorgen model hebben 

En ik ben flink verkouden, mn stem is bijna weg, hoest als een zeehond. Heb zoveel leuke weekend plannen, hopelijk kunnen die wel door gaan.

Aan de mevrouw van de AH. Ik werd er uit gepikt voor een steekproef. Geen probleem, die kans bestaat. 
Maar ik had netjes alles onder in de kinderwagen. Geen probleem dat ze het niet netjes teruglegt wat ze heeft gescand. Maar de pot appelmoes lomp op de koekjes kwakken was echt niet nodig. 
En dan chagrijnige hoofd toen ik zei dat ik even de verpakking omruil voor een waarvan de koeken nog wel heel zijn was niet nodig. 

JtM schreef op 02-12-2022 om 13:18:

Weer problemen met de cv ketel. Afgelopen zaterdag ook al. Heb sinds een maand of 2 een nieuwe ketel en dit merk schijnt volgens een kenner een heel goed merk te zijn. Denk dat wij een maandagmorgen model hebben

En ik ben flink verkouden, mn stem is bijna weg, hoest als een zeehond. Heb zoveel leuke weekend plannen, hopelijk kunnen die wel door gaan.

Hè bah wat naar, hopen dat het snel gefixed kan worden. Uit eigen ervaring weet ik nu hoe naar het is dat de cv storing heeft.

Beterschap gewenst.

En nu verdorie al op twee Nederlandse tv zenders voetbal elke dag. 

Treurniet schreef op 02-12-2022 om 19:49:

Ja, waardeloos. Zend die tweede wedstrijd lekker online uit of op NPO Start op NPO 1 extra. 

LostJellyfish83

LostJellyfish83

02-12-2022 om 20:36

Treurniet schreef op 02-12-2022 om 19:49:

Och, het is niet alsof er anders iets de moeite waard van het kijken is op die zenders 

Mug schreef op 02-12-2022 om 20:36:

[..]

Och, het is niet alsof er anders iets de moeite waard van het kijken is op die zenders

Twee voor 12 npo 2. Daar ga ik even voor zitten.  Heb even op pauze gedrukt in thee te maken, zo weer door. 

LostJellyfish83

LostJellyfish83

02-12-2022 om 20:46

bah, ik werd vandaag gebeld door mijn verpleegkundige: mijn medicijnen tegen te trage schildklier helpen helemaal niet. Terwijl de dosis steeds met grote stappen wordt opgehoogd. Hoe kan dat nou?? 
Gvd, zo kom ik er nooit vanaf en ik voel me er echt rot door 
Maandag de internist maar weer bellen. 

LostJellyfish83

LostJellyfish83

02-12-2022 om 20:47

Bakblik schreef op 02-12-2022 om 20:38:

[..]

Twee voor 12 npo 2. Daar ga ik even voor zitten. Heb even op pauze gedrukt in thee te maken, zo weer door.

Dat is idd een leuk programma. 

Mug schreef op 02-12-2022 om 20:47:

[..]

Dat is idd een leuk programma.

Ik vind het een "op het puntje van mijn tong"-wedstrijd. Ik ben blij als er mij 2 antwoorden op tijd te binnen schieten.

LostJellyfish83

LostJellyfish83

02-12-2022 om 21:30

Auwereel schreef op 02-12-2022 om 21:28:

[..]

Ik vind het een "op het puntje van mijn tong"-wedstrijd. Ik ben blij als er mij 2 antwoorden op tijd te binnen schieten.

Haha ja dat wel vaak idd! Ik zou er niks van bakken als ik kandidaat was. 

Auwereel schreef op 02-12-2022 om 21:28:

[..]

Leuk programma, ik vind er ook genoeg pittige vragen tussen zitten. En inderdaad al helemaal omdat er ook tijd bij komt kijken. 

MidasWolf schreef op 02-12-2022 om 21:30:

[..]

Leuk programma, ik vind er ook genoeg pittige vragen tussen zitten. En inderdaad al helemaal omdat er ook tijd bij komt kijken.

Zat vanavond op de bank zonder onze alwetende. Samen zijn wij een goed duo,  zij de bètakant ik de geschiedenis en literatuurdingen. Muziek ligt er wel eens aan of het oud is (dan is het mijn vraag) of wat moderner dan is dochter aan zet. 

Ik bakte er weinig van vanavond.

Bakblik schreef op 02-12-2022 om 22:02:

[..]

Zat vanavond op de bank zonder onze alwetende. Samen zijn wij een goed duo, zij de bètakant ik de geschiedenis en literatuurdingen. Muziek ligt er wel eens aan of het oud is (dan is het mijn vraag) of wat moderner dan is dochter aan zet.

Ik bakte er weinig van vanavond.

Muziek vragen zijn niet mijn ding, niet leeftijd gerelateerd in dit geval. Daar ligt mijn interesse niet echt. 
Ik waardeer muziek wel, maar wanneer het echt op kennis aankomt dan wordt het lastiger. 

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.