Huiskamer
noas_1993
01-12-2022 om 08:08
Dat het een lange dag wordt vandaag.
Vanochtend werken, 13 uur naar locatie om een en ander voor te bereiden en van 15 tot 18 uur een (verplicht) overleg
Echt, hoe verzinnen ze het? (vooral dat laatste)
Bakblik
01-12-2022 om 09:11
Geërgerd aan de agent die ik aan de telefoon had.
Twee jaar geleden werd hier tegenover een wietplantage ontmanteld. In het buurtonderzoek heb ik toen wat dingen doorgegeven die mij waren opgevallen. De agent zei dat ik zulke dingen* die mij opvielen altijd moest melden, omdat ze konden leiden naar opsporing van criminele activiteiten.
Zojuist wilde ik iets melden, dus de telefoon gepakt. 0900 8844 gebeld.
- Agent van dienst bleef maar vragen: Waarom wilt u dit melden?
- Agenten hebben mij verteld dat ik dingen moet melden als ik vermoed dat er criminaliteit achter zou kunnen zitten.
- Ja maar waarom specifiek deze activiteiten? Op zich zijn zulke activiteiten niet strafbaar.
- Nee niet strafbaar maar wel verdacht
- Ja maar alles wat u verdacht vindt is niet per definitie crimineel/strafbaar
- Agenten hebben mij verteld dat ik dingen moet melden als ik vermoed dat er criminaliteit achter zou kunnen zitten.
En maar doorgaan dat het niet strafbaar is. Nee in de nacht klussen is niet strafbaar maar wel hinderlijk en waarom doe je dat in de nacht? Omdat het het daglicht niet kan verdragen?
*Een buurman droeg ineens nettere kleren en idioot dure schoenen.
LostJellyfish83
01-12-2022 om 09:56
Er waren een paar klusmannen hier bezig en die moesten telkens in en uit lopen, dus de buitendeur heeft lang opengestaan. Nu is het echt koud binnen!! Ik loop gewoon te bibberen.
Niet dat zij daar iets aan konden doen trouwens, dus geen ergernis naar hun.
Broodjebrie
01-12-2022 om 12:48
Dat ik nog steeds glas/splintertjes zie liggen. Gisteren een schaaltje kapot laten vallen en ik dacht dat ik alles had opgeruimd maar ik kom net thuis en zie toch nog hier en daar wat liggen. Ellendig.
MidasWolf
01-12-2022 om 12:56
Storing in mijn cv, kachel doet het niet het is hier heel koud nu, de cv monteur komt zo langs, hopen dat het probleem snel verholpen wordt.
Magnoliatakje
01-12-2022 om 13:01
Ik erger mij aan mijzelf omdat ik geen puf heb om wat te gaan doen en ik wil nog zoveel. Val bijna om dus ga eerst maar liggen, met wat mazzel heb ik straks weer energie om wat te gaan doen.
JtM
01-12-2022 om 13:10
MidasWolf schreef op 01-12-2022 om 12:56:
Storing in mijn cv, kachel doet het niet het is hier heel koud nu, de cv monteur komt zo langs, hopen dat het probleem snel verholpen wordt.
Vervelend Midas! Dat hadden wij afgelopen zaterdag, gelukkig was het probleem zo opgelost bij ons. Hopelijk bij jou ook!
MidasWolf
01-12-2022 om 13:18
JtM schreef op 01-12-2022 om 13:10:
[..]
Vervelend Midas! Dat hadden wij afgelopen zaterdag, gelukkig was het probleem zo opgelost bij ons. Hopelijk bij jou ook!
Dat hoop ik ook, fijn dat het bij jullie zo opgelost was, met dit weer wel zo fijn. De druk lijkt goed pas gelden nog aangevuld, niet heel lang geleden nog een cv controle gehad. We gaan het zien wat er gevonden gaat worden.
BrightEchidna89
01-12-2022 om 21:14
Aan mensen die klagen over Kerst en doen alsof ze gedwongen worden om naar al die familiefeestjes te gaan: kweek wat ballen en zeg gewoon dat je niet komt ipv de schijnheilige uit te hangen.
Rogue
01-12-2022 om 22:53
Bakblik schreef op 30-11-2022 om 08:01:
[..]
ICE treinen hebben stopcontacten. Niet iedere stoel 1 maar ze zijn er wel. Mijn lief is betrokken geweest bij de aanleg van die dingen, ik heb het dus uit betrouwbare bron.
bedankt voor de tip ga het onthouden maar denk niet dat ik ooit nog met de trein ga....,
FaithfulDuck87
02-12-2022 om 07:47
Dat er weer veel rellen waren na de winst van Marokko. Doe eens normaal!
Dolfje
02-12-2022 om 08:26
Friezinnetje schreef op 02-12-2022 om 07:47:
Nou inderdaad!
FaithfulDuck87
02-12-2022 om 08:32
kwartiertje geleden vliegt de brandweer hier door de wijk met loeiende sirenes. Schrik je toch van, zo vroeg. Blijkt het te gaan om sinterklaas voor de lagere school even verderop.
Treurniet
02-12-2022 om 09:10
Friezinnetje schreef op 02-12-2022 om 07:47:
Daar sluit ik me helemaal bij aan!