Huiskamer
Kimmeke1983
30-11-2022 om 11:25
Geen ergenis van vandaag maar ik erger mij aan mensen waarvan je weinig ziet of iets van hoort maar je wel kennen als ze gaan trouwen of een kind gekregen hebben dan kennen ze je wel € ?
JtM
30-11-2022 om 11:59
Ik heb net mn mond verbrand aan de hete soep
En erger me nog een keer aan mezelf, heb me van de wijs laten maken door iemand die ik niet goed ken maar precies de goede dingen wist te zeggen.
Treurniet
30-11-2022 om 12:04
Dat het al 12 uur is en ik nog niks heb gedaan.
En dat ik om 17.30 uur naar de film wil, maar me schuldig voel naar de kat
.
Mama-Inge
30-11-2022 om 12:07
Aan man, die zegt niet uit te komen met de rekeningen (omdat zorg en huurtoeslag iets omlaag gaan)
Hij heeft een uitkering en ik kreeg daar 300 per maand van voor de boodschappen
Nu werk ik meer (pas begonnen) en heb ik die 300 zelf wel op mijn rekening, dus hij heeft die 300 over.
Hoe kan hij dan niet uitkomen
MidasWolf
30-11-2022 om 12:46
stokstaart schreef op 30-11-2022 om 06:48:
aan de mevrouw die naast me gaat zitten in een vrijwel lege trein. Hoe zo?
Misschien vindt de (oudere) vrouw de nabijheid van iemand anders een fijn idee, hoewel je dan alsnog een plaats ervoor of er achter kan nemen.
lientje69
30-11-2022 om 12:48
Aan een webshop waar ik iets besteld had . Gekozen voor bezorging van alle pakketten tegelijk op een latere dag in de week , waarbij ik dan ook thuis ben. Hoeft de bezorger maar één keer te rijden. Krijg ik gisteren bericht, we hebben u gemist, pakket 1 en 2 gaan naar een afhaalpunt. Joh,...
ja ik was werken, heb niet voor niets een bepaald bezorgmoment op een andere dag gekozen.
Gisteravond werd pakket 3 onder mijn carport gemikt terwijl ik thuis was.... niet eens ff aangebeld.
En vanmorgen ( het door mij gekozen bezorgmoment voor alle 4 de pakketten) het laatste ( kleine ) pakje.
Nu moet ik 1 en 2 dus nog ophalen bij het pakketpunt, maar daar zijn ze nog niet aangekomen.
Echt...vraag dan niet of je dag / tijd en bezorging van alle pakketten tegelijk wil kiezen. Zit hier gewoon ff woest te zijn.
Slecht voor mijn bloeddruk dit.
stokstaart
30-11-2022 om 12:49
MidasWolf schreef op 30-11-2022 om 12:46:
[..]
Misschien vindt de (oudere) vrouw de nabijheid van iemand anders een fijn idee, hoewel je dan alsnog een plaats ervoor of er achter kan nemen.
Ze was een jonge vrouw en ze zat nog net niet op schoot. Ik wil eerst een wijntje hoor, voor je op schoot mag 
Ikbengek
30-11-2022 om 12:49
de 1 na de ander die ontslag neem op het werk. In 2 dagen tijd 2 collega's die iom manager per direct stoppen.
Komen op deze manier aardig wat diensten open te staan (zorg) en druk komt zo op rest van team terecht
MidasWolf
30-11-2022 om 13:19
stokstaart schreef op 30-11-2022 om 12:49:
[..]
Ze was een jonge vrouw en ze zat nog net niet op schoot. Ik wil eerst een wijntje hoor, voor je op schoot mag
Had je anders misschien toch een flesje stationwijn moeten kopen
lientje69
30-11-2022 om 13:46
Ikbengek schreef op 30-11-2022 om 12:49:
de 1 na de ander die ontslag neem op het werk. In 2 dagen tijd 2 collega's die iom manager per direct stoppen.
Komen op deze manier aardig wat diensten open te staan (zorg) en druk komt zo op rest van team terecht
Waardeloos is dat zeg. En waarom per direct? Managers lijken dat wel niet te snappen. Ons team , dat minimaal uit 13 personen moet bestaan, draaide in de zomer op 4 personen en flexers. Collega had een stuwmeer aan overuren, zegt de manager: zou je niet eens wat uren vrijnemen? Uh, hoe dan?
Iedereen werkte zich een slag in de rondte om het rooster nog enigzins rond te krijgen. Dan begrijp je er als manager echt niets van hoor....
Ikbengek
30-11-2022 om 13:54
lientje69 schreef op 30-11-2022 om 13:46:
[..]
Waardeloos is dat zeg. En waarom per direct? Managers lijken dat wel niet te snappen. Ons team , dat minimaal uit 13 personen moet bestaan, draaide in de zomer op 4 personen en flexers. Collega had een stuwmeer aan overuren, zegt de manager: zou je niet eens wat uren vrijnemen? Uh, hoe dan?
Iedereen werkte zich een slag in de rondte om het rooster nog enigzins rond te krijgen. Dan begrijp je er als manager echt niets van hoor....
Vanuit manager hebben we nog niks gehoord. Alleen vanuit de 2 collega's kregen we in groepsapp berichtje dat ze ontslag hebben genomen en iom manager pbl uren hebben ingezet en dus niet meer op werkvloer staan en alleen nog komen om afscheid te nemen.
En dan wetende dat we 2 langdurige zieken hebben en nog vacature open hedden staan.
Zit nu ook in een reeks van 9 dgn werken. Hebben binnen team ook geen tot weinig mogelijkheden om nog iets bij te pakken
stokstaart
30-11-2022 om 15:51
MidasWolf schreef op 30-11-2022 om 13:19:
[..]
Had je anders misschien toch een flesje stationwijn moeten kopen
![]()
misschien een in de tas stoppen voor dit soort gelegenheden. U mag hier best zitten maar laten we eerst een wijntje drinken
SombraOnline
30-11-2022 om 20:02
Ikbengek schreef op 30-11-2022 om 13:54:
[..]
Vanuit manager hebben we nog niks gehoord. Alleen vanuit de 2 collega's kregen we in groepsapp berichtje dat ze ontslag hebben genomen en iom manager pbl uren hebben ingezet en dus niet meer op werkvloer staan en alleen nog komen om afscheid te nemen.
En dan wetende dat we 2 langdurige zieken hebben en nog vacature open hedden staan.
Zit nu ook in een reeks van 9 dgn werken. Hebben binnen team ook geen tot weinig mogelijkheden om nog iets bij te pakken
En dan straks verbaasd zijn als er straks (nog meer)vmensen in een burn-out komen te zitten, natuurlijk.
Evaluna
30-11-2022 om 20:16
Ik erger me aan mijn ex. Mis mijn kinderen en ze komen nog een dag later terug dan de afspraak is. Heb straks telefonisch contact gehad met mijn kinderen, ze doen weer 100.000 dingen, omdat ex dat zo leuk vindt. Ik kan ze weer een week oplappen, voordat ze weer een beetje fatsoenlijk meedraaien. Het zijn nogal prikkelgevoelige kinderen, maar nee hoor, echt niet dat hij daar rekening mee houdt. Op tijd naar bed, gezond eten, niets van dat alles. Gelukkig is het maar af en toe, maar ik erger me kapot op het moment.
En vriendlief komt vaak langs op woensdag, maar kon juist vandaag niet.
Vaak kan ik er wel genieten dat ik alleen ben, maar nu even niet.