Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

JtM

JtM

17-04-2022 om 20:00

Waar heb jij je vandaag aan geërgerd? - deel 2

Tara82 schreef op 30-11-2022 om 07:42:

Dat je vanaf de zomer word dood gegooid met Sinterklaas lekkers bij de supermarkt, maar een week voor Sinterklaas halen ze alles al uit het schap om het de vervangen voor Kerst lekkers. Kon nog net een zak pepernoten krijgen en een chocoladeletter S, maar de rest was weg.

En niet eens al het Sint-snoepgoed is er geweest dit jaar.  Ik wil altijd schuimpjes in sint motief, heeft de Jumbo waar ik altijd kom (woon er bijna naast) niet gehad met als taaitaaipopjes. Nu ligt de winkel al vol kerstkransjes, koek en chocolade,  kerstbroden enz enz. 

Ga weg! Het moet nog sint worden! 

stokstaart schreef op 30-11-2022 om 06:48:

aan de mevrouw die naast me gaat zitten in een vrijwel lege trein. Hoe zo?

ik kan daar ook niet tegen helemaal sinds tante Corona  wil ik het liefst niemand naast me

dat de ICE-trein geen stopcontact/usb-poort heeft ….

Rogue schreef op 30-11-2022 om 07:51:

[..]

ik kan daar ook niet tegen helemaal sinds tante Corona wil ik het liefst niemand naast me

dat de ICE-trein geen stopcontact/usb-poort heeft ….

ICE treinen hebben stopcontacten. Niet iedere stoel 1 maar ze zijn er wel. Mijn lief is betrokken geweest bij de aanleg van die dingen, ik heb het dus uit betrouwbare bron. 

stokstaart schreef op 30-11-2022 om 06:48:

aan de mevrouw die naast me gaat zitten in een vrijwel lege trein. Hoe zo?

Dat vind ik altijd zo raar in bus en trein. Maar ook op het strand. Halve strand leeg en dan gaan mensen op 1,5 meter afstand van je zitten ipv 50 meter verderop? Waarom? Er is niemand die zegt dat je moet aanschuiven net als op een tribune of zo. Ik snap het echt niet.

Bakblik schreef op 30-11-2022 om 07:45:

[..]

En niet eens al het Sint-snoepgoed is er geweest dit jaar. Ik wil altijd schuimpjes in sint motief, heeft de Jumbo waar ik altijd kom (woon er bijna naast) niet gehad met als taaitaaipopjes. Nu ligt de winkel al vol kerstkransjes, koek en chocolade, kerstbroden enz enz.

Ga weg! Het moet nog sint worden!

Wij moesten voor school bestellen bij die gele supermarkt. Dat deden we maandag: bijna niets meer. Gelukkig bij die blauwe nog meer dan genoeg!

Dolfje schreef op 30-11-2022 om 08:10:

[..]

Dat vind ik altijd zo raar in bus en trein. Maar ook op het strand. Halve strand leeg en dan gaan mensen op 1,5 meter afstand van je zitten ipv 50 meter verderop? Waarom? Er is niemand die zegt dat je moet aanschuiven net als op een tribune of zo. Ik snap het echt niet.

Sommige mensen voelen zich dan veiliger. 

Ergerlijk dat je bij appie dus niet voor een keer je koopzegels uit kan zetten volgens de klantenservice moest ik dan ook mijn bonuskaart helemaal ontkoppelen, dan verlies je ook alle spaarzegels zoals die voor de ovenschalen 🤷🏼‍♀️. Ik moest voor school dingen bestellen en dat moet dan zonder koopzegels. Kon niet.

edit: zie nu staan dat het wel kan. Die muts aan de telefoon zei dat het niet kon 🤦🏼‍♀️. 

Mijn antilliaanse overbuurvrouw schreeuwt zo hard door de telefoon dat ze het op de Antillen nog kunnen horen. Helaas "werkt" ze sinds de lockdowns nog steeds thuis, dus dubbel vervelend. Wat ze ook doet is minstens een half uur met draaiende automotor voor de flat blijven staan.

Mama-Inge schreef op 30-11-2022 om 07:02:

[..]

Wat doet ze dan dat jij je irriteert?

Ze zat strak naast me, ik voelde haar inderdaad, zoals iemand ook al zei. Ze zat luid te bellen en druk in haar tas aan het rommelen.
Het was 6.30, de trein was vrijwel leeg. En inderdaad met corona vind ik het nog minder fijn dan dan eerder.

stokstaart schreef op 30-11-2022 om 09:31:

[..]

Ze zat strak naast me, ik voelde haar inderdaad, zoals iemand ook al zei. Ze zat luid te bellen en druk in haar tas aan het rommelen.
Het was 6.30, de trein was vrijwel leeg. En inderdaad met corona vind ik het nog minder fijn dan dan eerder.

Dit zou ik ook niet prettig vinden. Zeker als het niet per se hoeft.

Ik baal dat ik weer zo moe ben. Niet fijn 

SuzyQFive schreef op 30-11-2022 om 08:37:

[..]

Veiliger voor wat? 

SuzyQFive schreef op 30-11-2022 om 08:37:

[..]

Dat snap ik op zich wel, maar dan kun je ook aan de andere kant van het gangpad gaan zitten.

Schemerlampje schreef op 30-11-2022 om 09:51:

[..]

Dat snap ik op zich wel, maar dan kun je ook aan de andere kant van het gangpad gaan zitten.

Precies.

gisteravond vergeten mijn medicatie te nemen, daarom vanochtend alsnog genomen en ik weet meteen weer waarom ik het naar de avond had verplaatst. Voel me echt een super duf konijn.

Bakblik schreef op 30-11-2022 om 07:27:

[..]

Ooit in een trein gezeten? In sommige treinen voel je elkaar als je naast elkaar zit. Als de trein vol is dan moet dat maar, in een vrijwel lege trein zou ik dat ook iets vinden om me aan te ergeren.

Oooh, echt naast je. Dat had ik niet goed gelezen. Dat is inderdaad irritant 

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.