Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

JtM

JtM

17-04-2022 om 20:00

Waar heb jij je vandaag aan geërgerd? - deel 2

Treurniet schreef op 29-11-2022 om 13:43:

[..]

En dan heb je ook nog een stel malloten dat gewoon geen licht op de fiets heeft

En geen straatverlichting overal..

Klopt... Daarom ben ik ook best huiverig om 's avonds over landweggetjes te moeten.. 

Aan een collega die het raam openzette omdat het hier zo warm was.
Na een uur (!) heb ik hem maar weer dicht gedaan

Aan collega's die niet kunnen lezen; vraag je agendapunten op voor meerdere overleggen, geef je netjes aan wie er niet is. Krijg je alsnog punten aangeleverd voor diegene.

BrightEchidna89

BrightEchidna89

29-11-2022 om 15:25

Treurniet schreef op 29-11-2022 om 13:43:

[..]

En dan heb je ook nog een stel malloten dat gewoon geen licht op de fiets heeft

En geen straatverlichting overal..

Misschien niet het juiste topic hiervoor, maar in Vlaanderen zijn de netbeheerder en de gemeenten nu volop bezig om de straatverlichting tussen 23 en 5u volledig of gedeeltelijk te doven. 
Prachtige beslissing in mijn ogen. 

Bezorging tussen 15 en 20 uur vandaag. DHL jullie kunnen dat toch wel in een kleiner tijdvak inplannen 

Zit je te wachten op de wedstrijd Qatar- Nedeland, doen ze de zendtijd voor politieke parijen en dan ook nog de VVD 

Poezie schreef op 29-11-2022 om 15:47:

Zit je te wachten op de wedstrijd Qatar- Nedeland, doen ze de zendtijd voor politieke parijen en dan ook nog de VVD

Sowieso al die reclames 

coucp.jpg

Aan dat mijn kind echt nooit suggesties heeft wat ze wil eten vanavond. 

Ik heb me 2 uur lang geërgerd dat ik niet fatsoenlijk een rits in een kussenhoes krijg. Echt, ik maak de mooiste jurken, maar die stomme rits 🤬🤬🤬
Zie ik net dat ik het naaivoetje heel suf heb gebruikt, het moet naast de rits en niet erop. Suffe doos die ik ben  

Poezie schreef op 29-11-2022 om 15:53:

[..]

Sowieso al die reclames

coucp.jpg

In de decembermaand worden we bedolven onder de reclame op tv, internet en radio  

BrightEchidna89

BrightEchidna89

29-11-2022 om 16:18

Netherfield schreef op 29-11-2022 om 16:07:

Aan dat mijn kind echt nooit suggesties heeft wat ze wil eten vanavond.

Misschien kun je proberen om dit langer op voorhand te doen. Morgen mag stiefzoon hier bijvoorbeeld suggesties doen over wat hij allemaal wil eten wanneer hij hier over twee weken weer is. 

Valdemar schreef op 29-11-2022 om 15:25:

[..]

Misschien niet het juiste topic hiervoor, maar in Vlaanderen zijn de netbeheerder en de gemeenten nu volop bezig om de straatverlichting tussen 23 en 5u volledig of gedeeltelijk te doven.

Daar zou ik niet blij van worden, hoeveel te ouder je wordt, hoeveel te slechter je ziet in het donker. Ik ben inmiddels 55+  en dan zou ik meestal voor 23 u thuis moeten zijn om (ook met licht aan!) veilig thuis te kunnen komen. Ik heb al problemen met een stuk fietspad waar nieuwe lantaarnpalen met ledverlichting zijn geplaatst en die een hele kleine lichtvlek rond hun paal maken en daartussen is het stikkedonker. 

Ruim 25 jaar geleden waren er proefnemingen met intelligente verlichting die feller gaat branden als er iemand rijdt. Waarom dat niet wordt geïmplementeerd tegenwoordig is me niet duidelijk.

LostJellyfish83

LostJellyfish83

29-11-2022 om 16:31

Valdemar schreef op 29-11-2022 om 15:25:

[..]

Ook binnen de bebouwde kom? Dat lijkt me nogal onveilig en vragen om ongelukken. 

Het werk van man vandaag. Man brengt normaal de kleine naar de opvang op dinsdag om 7 uur. Hij begint om half 8.
Bedrijf heeft collectief besloten dat iedereen om 7 uur moest beginnen zodat ze allemaal om half 4 konden stoppen (normaal 4 uur) en op tijd thuis zouden zijn voor het voetbal.
Wij houden niet van voetbal en kijken niks.
Man aangegeven dat hij dat niet ging redden omdat hij de kleine naar de opvang moet brengen (ik begin om 6 uur op dinsdag).
Moest hij maar een half uur verlof opnemen. Doorwerken tot 4 uur kon niet want dan was verder niemand aanwezig.
Door fel commentaar van collega's hoefde hij uiteindelijk geen verlof op te nemen.

Netherfield schreef op 29-11-2022 om 08:33:

Ik erger me aan de rotjongens van mijn dochters school die op weg naar gym (3 kilometer fietsen) vuurwerk afsteken. Hierdoor durft mijn dochter nu niet naar gym te fietsen. Fuck of met je kutvuurwerk!!!

Wat dacht je van deze: 

https://www.sikkom.nl/actueel/Video-Kiddos-CSG-Augustinus-laten-dikke-vuurwerkbom-afgaan-in-fietsenkelder-tijdens-schooltijd-28079402.html

🤦🏼‍♀️

Auwereel schreef op 29-11-2022 om 16:26:

[..]

Daar zou ik niet blij van worden, hoeveel te ouder je wordt, hoeveel te slechter je ziet in het donker. Ik ben inmiddels 55+ en dan zou ik meestal voor 23 u thuis moeten zijn om (ook met licht aan!) veilig thuis te kunnen komen. Ik heb al problemen met een stuk fietspad waar nieuwe lantaarnpalen met ledverlichting zijn geplaatst en die een hele kleine lichtvlek rond hun paal maken en daartussen is het stikkedonker.

Ruim 25 jaar geleden waren er proefnemingen met intelligente verlichting die feller gaat branden als er iemand rijdt. Waarom dat niet wordt geïmplementeerd tegenwoordig is me niet duidelijk.

Je kunt natuurlijk ook zelf een lichtje meenemen 💡

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.