Huiskamer
Herfstappeltaart
24-11-2022 om 15:17
Netherfield schreef op 24-11-2022 om 15:14:
Waarom smaakt paracetamol zo goor? Je zou bijna een ibu nemen.
Ik mag geen ibu maar heb veel hoofdpijn dus gebruik ik ook vaak paracetamol. Ik heb nu keiharde tabletjes, breek bijna mijn vullingen erop. Liquid caps heb ik ook maar die zijn een stuk duurder...
MatureJackal76
24-11-2022 om 15:21
Treurniet schreef op 24-11-2022 om 15:13:
voor Dolfje
Ik erger me aan dat bepaalde medicijnen niet leverbaar zijn. Het alternatief is een veel sterker medicijn, waar ik dan ook weer meer bijwerkingen van heb![]()
Oh ja en dat mijn huisarts nog minder verstand heeft van de overgang dan ik.
De overgang heeft op mij jarenlang een grote impact, maar hij heeft duidelijk geen idee welke impact. En ik krijg ook nog vaak de indruk dat het hem niet zoveel boeit![]()
Mijn huisarts en neuroloog trekken zich ook totaal niets aan van mijn overgangsklachten 😡
“Dat hoort er gewoon bij mevrouw Fruitesse” is hun standaard riedeltje
en voor jou :
Herfstappeltaart
24-11-2022 om 15:23
Dolfje schreef op 24-11-2022 om 15:01:
Aan mijn moeder maar eigenlijk ook aan mezelf. Ik stuur af en toe een appje maar 9 van de 10 keer krijg ik geen reactie. Krijg een nieuwe functie dus ik dat vorige week blij appen. Geen reactie. Was er zaterdag dus ik zei dat. Zegt ze “ heb ik niet gezien” en verder niet iets van “ gefeliciteerd met je nieuwe functie “ of ook maar enige interesse.
Afgelopen week nog 2 keer geappt. Weer geen reactie. Dus ik app net “ hoe gaat het want ik hoor niks “. Gaat ze appen of ik wil bellen om bij te praten. Nou nee heb ik nu geen zin in want dan zit ik een half uur te luisteren hoe eenzaam ze is. App dan verdorie gewoon eens terug!
En ik weet het al heel mijn leven dat ik niet belangrijk ben maar toch blijft het irriteren.
Wat naar Dolfje
LostJellyfish83
24-11-2022 om 15:31
Moxxie schreef op 24-11-2022 om 15:17:
Aan de PVV/FvD sfeer die hier steeds meer ruimte krijgt.
Dat vind ik eerlijk gezegd ook over de über linkse sfeer hier hoor. Als je gematigd rechts bent wordt je ook meteen in de extreme hoek gezet.
Er is ook nog zoiets als het midden.
Dolfje
24-11-2022 om 15:35
Dankjewel voor de knuffels allemaal. Het is gewoon stom hoe zoiets werkt. Toen mijn stiefvader nog leefde nam ik wat meer afstand en zag ze niet zo vaak maar nu voel ik me dan toch een soort van slechte dochter als ik nooit bel of langskom maar het levert mij eigenlijk niks op.
Moxxie
24-11-2022 om 15:49
Mug schreef op 24-11-2022 om 15:31:
[..]
Dat vind ik eerlijk gezegd ook over de über linkse sfeer hier hoor. Als je gematigd rechts bent wordt je ook meteen in de extreme hoek gezet.
Er is ook nog zoiets als het midden.
Ik schaar mezelf ook onder het midden en het is heel lastig om niet naar een van de twee hoeken geduwd te worden als je mening wat gematigd is. Vaak denk ik ook, laat maar, straks word ik bestempeld als [vul-maar-iets-in] als ik dat zeg. Heel irritant.
Treurniet
24-11-2022 om 16:15
Fruitesse schreef op 24-11-2022 om 15:21:
[..]
Mijn huisarts en neuroloog trekken zich ook totaal niets aan van mijn overgangsklachten 😡
“Dat hoort er gewoon bij mevrouw Fruitesse” is hun standaard riedeltje
![]()
en voor jou :![]()
Dankjewel, en jij ook sterkte met (het taboe op) de overgangsellende!
Broodjebrie
24-11-2022 om 16:29
Aan de enorme drukte net, in het winkelcentrum. Ik ging wasmiddel halen bij kruidvat en zelfs daar stond een rij van hier tot Tokio. Ik denk dat er zo'n 15 mensen voor me stonden
Misschien drukte vanwege black friday?
lientje69
24-11-2022 om 16:30
Dat de betrouwbare site waar ik altijd iets medisch bestel blijkbaar gehackt is en mijn betaalde 216 euro waarschijnlijk in handen is van een oplichter
En ik nog geen artikel heb.
MatureJackal76
24-11-2022 om 16:33
Treurniet schreef op 24-11-2022 om 16:15:
[..]
Dankjewel, en jij ook sterkte met (het taboe op) de overgangsellende!
Hoe lief van je 🥰 Dankjewel!
MatureJackal76
24-11-2022 om 16:33
lientje69 schreef op 24-11-2022 om 16:30:
Dat de betrouwbare site waar ik altijd iets medisch bestel blijkbaar gehackt is en mijn betaalde 216 euro waarschijnlijk in handen is van een oplichter
![]()
En ik nog geen artikel heb.
Zoveel geld 😖
Da’s naar!!