Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

JtM

JtM

17-04-2022 om 20:00

Waar heb jij je vandaag aan geërgerd? - deel 2

Aan alle wegafsluitingen in mijn omgeving. Er zijn zeker op 5 plaatsen wegwerkzaamheden en die duren minstens 3 weken dus dat wordt veel omrijden. 

Dolfje schreef op 22-11-2022 om 16:31:

[..]

En als je de app verwijderd en opnieuw erop zet? Anders even met de online bieb chatten via Facebook Messenger.

Ja, dat was mijn gedachte ook. Maar had net een luisterboek gedownload en die heb ik bijna uit. Hij onthoud vast niet waar ik was als ik ‘m verwijder en weer installeer… maar zodra die uit is ga ik dat idd doen.

Aan een creatieve workshop vanmiddag met collega's.

Een werkdag van 9 tot 5, pff..

Aan kriebelende etiketjes in kleding.

Aan twee kriebelende haren in mijn bh tijdens het winkelen 😆

BrightEchidna89

BrightEchidna89

22-11-2022 om 18:44

Elmie schreef op 22-11-2022 om 18:28:

Aan twee kriebelende haren in mijn bh tijdens het winkelen 😆

Jij wilt niet weten welke gedachten er nu door mijn hoofd spoken.

Valdemar schreef op 22-11-2022 om 18:44:

[..]

Jij wilt niet weten welke gedachten er nu door mijn hoofd spoken.

Nee dat zal dan wel niet 😨😆

Aan kind die achterstand met schoolwerk heeft. Dat moet ze thuis inhalen, ik help daarbij. Ik snap meteen dat ze achterstand heeft, over alles wordt getreuzeld en gezeurd. Werk nou gewoon ff door!

de makelaar.
Mijn huurcontract is binnen, een goede vriend en tevens verhuurmakelaar heeft het nagelezen. Er staan ronduit illegale bepalingen in (ze mogen ten alle tijde de woning in) of discutabel (elk jaar mijn inkomen opvragen bij de belastingdienst en mijn huur erop afstemmen).

zul je zien dat het huis daarom niet door gaat

FaithfulDuck87

FaithfulDuck87

23-11-2022 om 07:08

oh, dat klinkt niet fijn Stokstaart. Wel goed dat je het even na laat kijken

AggressiveReindeer87

AggressiveReindeer87

23-11-2022 om 07:17

Ik snap dat je baalt stokstaart maar wel slim dat je het na hebt laten kijken...!  En misschien kom je eruit met die makelaar?

Ik erger mij aan het feit dat ons kind Sinterklaas niet kan vieren met haar neven en nichten, omdat mijn schoonzus al andere plannen heeft (haar familie belangrijker vind). Juist nu ze echt op de leeftijd is dat ze helemaal op gaat in het hele gebeuren. Het voelde een beetje of we gestraft worden, omdat een kind krijgen bij ons niet zo vlot ging en ze een beetje het nakomertje is in de familie. Het word vast wel gezellig met alleen opa en oma, maar het is toch jammer dat ze dan het enigste kind is.

Oh stokstaart, wat stom 😑 ik hoop dat jullie er toch uit gaan komen.. Zal zo jammer zijn van je huisje! Maar wel goed dat je het na hebt laten kijken..

Ah en Tara; zo jammer ja! Was je eerdere jaren wel altijd met jullie samen? Heeft je (eventuele) partner geen familie met kinderen..? Hier ook gedoe met mijn familie wat betreft sinterklaas, ik ben blij dat dit het laatste jaar is dat jongste nog gelooft 😬 Elk jaar wel gedoe namelijk, zo jammer..

Tara82 schreef op 23-11-2022 om 08:29:

Ik erger mij aan het feit dat ons kind Sinterklaas niet kan vieren met haar neven en nichten, omdat mijn schoonzus al andere plannen heeft (haar familie belangrijker vind). Juist nu ze echt op de leeftijd is dat ze helemaal op gaat in het hele gebeuren. Het voelde een beetje of we gestraft worden, omdat een kind krijgen bij ons niet zo vlot ging en ze een beetje het nakomertje is in de familie. Het word vast wel gezellig met alleen opa en oma, maar het is toch jammer dat ze dan het enigste kind is.

Zo herkenbaar en irritant. Ik ben een nakomertje en mijn kinderen zijn hierdoor weer jonger dan de neven en nichten. 

Wij zijn ook veruit de jongste in de familie. Toen ik heel klein was, schijnt het wel nog met iedereen te zijn geweest maar dat kan ik me niet herinneren.

Ik kan me voorstellen dat het voor jullie als ouders een domper is, maar als kind wist ik niet beter en ook aan die kleine Sinterklaasviering heb ik daardoor hele fijne herinneringen. Dit even ter geruststelling.

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.