Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

JtM

JtM

17-04-2022 om 20:00

Waar heb jij je vandaag aan geërgerd? - deel 2

Zeefietser schreef op 21-11-2022 om 08:06:

[..]

Wat voor jou bullshit kan zijn hoeft voor hun niet zo te zijn. Zelf ook wel meegemaakt vroeger, ikke 2e stuurman, kapitein wakker bellen, van euh ik weet het even niet zeker. Wordt je uitgescholden van "bel jij mij hier voor wakker " wat dus resulteerde in, goed dan bel ik niet meer . Vaar je weer met andere kapitein, liepen die weer te schelden van daarvoor moet je bellen.

Nu ben ik zelf kapitein, ik scheld nooit, ze mogen mij altijd bellen, ik kom altijd, maakt niet uit of het futiel is of niet. We fixen, ik stel gerust en ik ga weer slapen.

Kan zo werken hoor, maar dit was echt grote onzin, niet zelf nadenken en er teveel van uitgaan dat ik mijn vrije weekend tot hun beschikking sta. En ik ben toch al even hun manager, dus dat weten ze ook echt wel heel goed. 

En daar mag ik me aan irriteren. Schelden of emotie laten zien doe ik absoluut niet hoor, nooit, alleen inwendig vloeken en professioneel het gesprek aan gaan, nadat ik gister de tijd heb gehad om af te koelen en het gesprek zakelijk voor te bereiden. 

Aan iemand met wie we in gesprek waren.
Heeft nogal wappie ideeën en wil dat opdringen, doei...

Aan m'n schreeuwende neefje.. We waren voetbal kijken bij mn zus en haar kind en (1 van) de mijne zijn even oud en kunnen het goed vinden met elkaar. Maar ohhh hij is zo luidruchtig en blijft ook maar doorgaan

Aan het "blije ei" hier in huis, te weten mijn puberzoon die trots kwam melden dat hij WEL zijn bord en beker IN de vaatwasser had gezet en niet erbovenop zoals de rest!

Beetje jammer dat hij niet in de gaten had dat ik halverwege het uitruimen van de vaatwasser was gestopt om dochter te helpen om met de bus naar campus te kunnen ipv met de trein die niet reed. Binnen 20 minuten na opstaan de deur uit met ontbijt (door mij gesmeerd) in de tas.

Nu stond de beker waar melk in had gezeten te druppen boven de schone borden 😭

Haha heel herkenbaar dit Bakblik!

Ik erger me aan mezelf. Ik zit thuis met zorgverlof voor zoon, maar voel me een partij verantwoordelijk voor mijn werk (zorg) en schuldig naar collega’s. Terwijl ik rationeel echt wel weet dat ik thuis ben met enorm goede reden én dat mijn collega’s met alle liefde mijn diensten werken nu. 

Aan de taxicentrale.
Kind is een uur eerder vrij.
Kreeg ik te horen dat kind niet eerder opgehaald kan worden.

AggressiveReindeer87

AggressiveReindeer87

22-11-2022 om 11:47

Dat ik het koud heb.. (en ik wil Ome Poetin ook niet te veel spekken met een te hoge verwarming maar ik heb het snel koud en dit vind ik ook niet bepaald prettig...) 

Ik probeer al sinds de ochtend een klant te bereiken maar haar nummer klopt niet en het is nogal belangrijk hoop maar dat ze haar mail checked

LostJellyfish83

LostJellyfish83

22-11-2022 om 13:56

Ik heb het koud en het tocht ergens vandaan ! 🥶 Stom rot huis,  ik wil hier helemaal niet wonen. 

JtM

JtM

22-11-2022 om 14:33 Topicstarter

Ik heb op Marktplaats iemand een berichtje gestuurd en ik zie dat mijn berichtje is gelezen maar heb (nog) geen reactie ontvangen. Kan natuurlijk dat de ontvanger druk bezig is, maar ben nieuwsgierig naar het antwoord.

Aan dochter van 12 die de hele dag aan haar telefoon gekleefd zit, behalve als je haar echt nodig hebt 🤦🏼‍♀️

Dat pup een plant uit de vensterbank gepikt heeft en stuk gemaakt 

Aan de online bibliotheek-app die ineens besluit in het Spaans te willen zijn. Las op internet al dat anderen hier eerder ook al eens last van hadden, maar zie nergens hoe ze het hebben opgelost... En ik kan dus echt geen Spaans. Sterker nog, ik weet niet eens zeker of het wel Spaans is 

RandomWriter schreef op 22-11-2022 om 16:23:

Aan de online bibliotheek-app die ineens besluit in het Spaans te willen zijn. Las op internet al dat anderen hier eerder ook al eens last van hadden, maar zie nergens hoe ze het hebben opgelost... En ik kan dus echt geen Spaans. Sterker nog, ik weet niet eens zeker of het wel Spaans is

En als je de app verwijderd en opnieuw erop zet? Anders even met de online bieb chatten via Facebook Messenger.

Dat ik voor het eerst in maanden weer een zere nek en schouders heb Heb op dit moment al genoeg andere klachten dus baal dat die nekpijn er ook nog bij komt.

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.