Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

JtM

JtM

17-04-2022 om 20:00

Waar heb jij je vandaag aan geërgerd? - deel 2

LostJellyfish83

LostJellyfish83

21-11-2022 om 09:16

Bakblik schreef op 21-11-2022 om 08:47:

Doe ik de gordijnen open staan er weer 2 nieuwe planten in mijn tuin. Zaterdag hun broertjes/ zusjes verwijderd maar het komt gewoon terug.
Volgens mij zijn het deze: plastic lapides sacculi forum

😆 die komen hier ook weleens aanwaaien. Heel irritant 

Poekewiki schreef op 18-11-2022 om 10:27:

waarom moeten er voor elke schijtbestelling 742 mails verstuurd worden ? bedankt voor uw bestelling - we gaan uw bestelling nu klaarzetten - hier is uw pakbon - uw bestelling is klaar voor verzending - wij hebben uw bestelling aan de post gegeven - uw bestelling zal x geleverd worden / dan post.nl: we hebben uw bestelling aangenomen - uw bestelling zal x geleverd worden / hierbij uw factuur u kan alvast betalen / hier is uw track en trace code / de leverdatum is gewijzigd (2x van verzender en van post.nl) / u kunt uw pakketje afhalen / bedankt voor uw betaling / hoe is artikel x bevallen
dat allemaal voor 1 paar sokken ?

Ja, duh. Zodat je je de volgende keer wel bedenkt voor die ene paar sokken.

ik erger me zowel aan mezelf als aan mijn bejaarde moeder - zij zit vol in de winterdip en ik erger me alleen maar aan haar (wat ik zie als) slachtoffergedrag
ze vindt me dus niet aardig - wat ik ook niet echt ben eerlijk gezegd; maar ik kan er op dit moment even niets mee

ik erger me aan getoeter van autos om niks 
Ik bega nog eens een ongeluk door dat popiejopie gedrag . Je bent niet alleen op de wereld hoor.

Aan dat mijn man vindt dat ik moeilijke zaken mbt school met dochter moet bespreken omdat hij het geduld er niet voor heeft. Nou dan maak je het geduld maar! 

Mug schreef op 21-11-2022 om 09:16:

[..]

😆 die komen hier ook weleens aanwaaien. Heel irritant

Hij is leuk!

En inderdaad heel irritant. Zou verboden moeten worden. 

Vanochtend aan mijn overbuurvrouw. Ik heb vandaag vrij en lag lekker in mijn bed uit te slapen. Belt ze vanochtend om 9 uur aan waardoor ik wakker werd  . Ik had mijn gordijnen beneden dicht, dan snap je toch wel dat je niet moet aanbellen?!

Aan het cafe die de terrasverwarming weg heeft gehaald. Zal wel te duur zijn denk ik.

watertoren schreef op 21-11-2022 om 13:25:

Aan het cafe die de terrasverwarming weg heeft gehaald. Zal wel te duur zijn denk ik.

Waarschijnlijk wel,  alleen binnen verwarmen is in deze tijd van het jaar dan rendabeler. Scheelt toch weer wat uitstoot van broeikasgas dus goed voor het milieu. De verstokte roker die buiten wil zitten voor zijn "broodnodige" nicotineshot rookt er dan al gauw eentje minder en minder roken is gezondheidswinst. Ik zie alleen maar voordelen eigenlijk.

Moet wel zeggen dat ik niet rook en niet graag tussen de rokers op een terras wel zitten. Afgelopen zomer nog voor het toetje vertrokken van een terras, omdat we in de walm en het gerochel van een stevige roker zaten. 

Bakblik schreef op 21-11-2022 om 13:31:

[..]

Waarschijnlijk wel, alleen binnen verwarmen is in deze tijd van het jaar dan rendabeler. Scheelt toch weer wat uitstoot van broeikasgas dus goed voor het milieu. De verstokte roker die buiten wil zitten voor zijn "broodnodige" nicotineshot rookt er dan al gauw eentje minder en minder roken is gezondheidswinst. Ik zie alleen maar voordelen eigenlijk.

Moet wel zeggen dat ik niet rook en niet graag tussen de rokers op een terras wel zitten. Afgelopen zomer nog voor het toetje vertrokken van een terras, omdat we in de walm en het gerochel van een stevige roker zaten.

Ja, ik rook ook en ook een aantal van mijn vrienden. We zijn toen maar naar een ander cafe gegaan want binnen is het in dit cafe niet gezellig.

AggressiveReindeer87

AggressiveReindeer87

21-11-2022 om 13:53

Aan de ABN Amro waar de app al sinds woensdag storing is, bij mij in ieder geval. Ik ben ze al dagen half aan het stalken .. 
Anyway ik hoop dat ze een beetje opschieten.. Echt ik ga bijna de tijd daarvoor missen, met afschriften via de post. (Dat schoot totaal niet op maar kapot ging het in ieder geval niet..) 
Ik word oud geloof ik..

Ik erger me ook aan een app, nl de Vattenfall  app. Verbruik loopt dagen op achter ( de site ook trouwens) 
Ik wil graag per uur inzien wat ik verbruik, ik weet nu toch niet meer van 4 dagen terug hoe laat ik gedoucht heb of de verwarming  een graad hoger? Zo krijg je nog geen inzicht  in je gebruik...
Denk dat ik voor de stroom toch maar een meter ga kopen of zo. Dan weet ik in elk geval wat de sluip en piekverbruikers zijn.

Aan mijn nieuwe, snoerloze stofzuiger.  60 minuten zou ie het moeten doen op een accu,  na 10 minuten geeft het ding het op. Ik zal wel een viezerik zijn, maar in 10 minuten stofzuig ik geen huis 

Poekewiki schreef op 21-11-2022 om 10:24:

ik erger me zowel aan mezelf als aan mijn bejaarde moeder - zij zit vol in de winterdip en ik erger me alleen maar aan haar (wat ik zie als) slachtoffergedrag
ze vindt me dus niet aardig - wat ik ook niet echt ben eerlijk gezegd; maar ik kan er op dit moment even niets mee

Herkenbaar. Vooral dat slachtoffergedrag. 

aan de kinderarts die ik vandaag aan de lijn had en die zich niet had ingelezen en niet luisterde naar wat ik zei en vroeg. ‘Ja mevrouwtje, het is ook nogal zeldzaam he de aandoening van uw kind’ Ja duh! Maar als je nou even geluisterd had naar deze moeder en verpleegkundige had je in elk geval gesnapt waarom ik belde. Eikel. 

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.