Huiskamer
Schemerlampje
20-11-2022 om 20:24
rooiekater schreef op 20-11-2022 om 18:52:
Had nog zo tegen mijn moeder gezegd pas op mijn ribben doen zeer. Mijn moeder heeft nogal klunzige acties. We gingen een stukje fietsen en jawel daar lag ik op de grond. Omdat mijn moeder ineens een rare fiets beweging maakte en zo in mijn stuur kwam. Ze belande op mjj.
1 rib waar nu een scheurtje in zit en ziekenhuis vermoed meerdere gekneusd.
Au, dat doet zo’n pijn, ik heb ook weleens gekneusde ribben gehad. Sterkte en vooral niet (te hard) lachen!
HAHA!wait..what
20-11-2022 om 20:30
Ik moet morgen naar de gynaecoloog om spiraaltje te vervangen. Ze zei nadrukkelijk dat ik geen paracetamol moest slikken maar raadde aan wel een andere pijnstiller te nemen voor die tijd.
Nu baal ik dat ik niet heb gevraagd waarom geen paracetamol (ik moet er 9 uur ook al zijn en geen andere pijnstillers in huis).
Milala
20-11-2022 om 20:37
https://www.google.com/search?q=spiraaltje+vervangen+pijnstiller&oq=spiraaltje+vervangen+pijnstiller+&aqs=chrome..69i57j33i160l3.16358j0j4&client=ms-android-samsung-ss&sourceid=chrome-mobile&ie=UTF-8&chrome_dse_attribution=1
Uit de resultaten haal ik dat 1000mg paracetamol zou mogen. Kun je anders morgenvroeg bij de supermarkt ibuprofen halen?
SuzyQFive
20-11-2022 om 20:42
HAHA!wait..what schreef op 20-11-2022 om 20:30:
Ik moet morgen naar de gynaecoloog om spiraaltje te vervangen. Ze zei nadrukkelijk dat ik geen paracetamol moest slikken maar raadde aan wel een andere pijnstiller te nemen voor die tijd.
Nu baal ik dat ik niet heb gevraagd waarom geen paracetamol (ik moet er 9 uur ook al zijn en geen andere pijnstillers in huis).
Denk dat je dan naproxen moet nemen (Etos is vaak wel om 8u open).
Naproxen vermindert het krampen van je baarmoeder, paracetamol heeft die werking niet, dus je kan wel paracetamol nemen maar dat heeft qua werking niet zoveel zin.
HAHA!wait..what
20-11-2022 om 20:55
Oké bedankt voor jullie reacties! Ik heb helaas voor die tijd geen mogelijkheid om naar de winkel te gaan.. Dan maar niks 😅 Volgens mij bij het plaatsen ook niks genomen toen dus duim maar dat het weer mee gaat vallen
Ik erger me vooral aan mezelf, en mijn slechte voorbereidingen altijd 🙄
AggressiveReindeer87
20-11-2022 om 21:29
Aan mijn oude en dus slecht geisoleerde huis en de muzieksmaak van mijn buurmeisje die duidelijk niet hetzelfde is als de mijne.. 
rooiekater
21-11-2022 om 06:40
Schemerlampje schreef op 20-11-2022 om 20:24:
[..]
Au, dat doet zo’n pijn, ik heb ook weleens gekneusde ribben gehad. Sterkte en vooral niet (te hard) lachen!
Tips zijn welkom
Hoesten en niesen doet ook bizar veel zeer
Jynta1981
21-11-2022 om 07:35
Ik ergerde me gister kapot aan mijn werk, het worden gestoord in de weekenden voor bullshit en de brutaliteit van de met name jonge medewerkers. Er kan er vandaag 1 op gesprek komen. Achterlijk gedoe.
Bakblik
21-11-2022 om 07:52
Aan man zijn fascinatie/ dwangneurose voor dicht en op slot.
Tien hij vertrok zat ik te ontbijten met zicht op de achterdeur. Hij weet dat zoon zo weg moet en ik niet lang daarna. Hij draait de achterdeur op slot, kan er dondert op zeggen dat de schuur en de tuindeur ook helemaal afgesloten zijn als zoon zo weg gaat.
Zeefietser
21-11-2022 om 08:06
Jynta1981 schreef op 21-11-2022 om 07:35:
Ik ergerde me gister kapot aan mijn werk, het worden gestoord in de weekenden voor bullshit en de brutaliteit van de met name jonge medewerkers. Er kan er vandaag 1 op gesprek komen. Achterlijk gedoe.
Wat voor jou bullshit kan zijn hoeft voor hun niet zo te zijn. Zelf ook wel meegemaakt vroeger, ikke 2e stuurman, kapitein wakker bellen, van euh ik weet het even niet zeker. Wordt je uitgescholden van "bel jij mij hier voor wakker
" wat dus resulteerde in, goed dan bel ik niet meer
. Vaar je weer met andere kapitein, liepen die weer te schelden van daarvoor moet je bellen.
Nu ben ik zelf kapitein, ik scheld nooit, ze mogen mij altijd bellen, ik kom altijd, maakt niet uit of het futiel is of niet. We fixen, ik stel gerust en ik ga weer slapen.
Netherfield
21-11-2022 om 08:32
Klinkt als een goede kapitein!
Ik erger me aan dat het maandagochtend is en kind dus een erger ochtendhumeur heeft als anders.
Bakblik
21-11-2022 om 08:47
Doe ik de gordijnen open staan er weer 2 nieuwe planten in mijn tuin. Zaterdag hun broertjes/ zusjes verwijderd maar het komt gewoon terug.
Volgens mij zijn het deze:
plastic lapides sacculi forum
JtM
21-11-2022 om 09:08
Aan een idioot op de weg die net zn auto voor die van mij gooide waardoor ik vol op de rem moest. Mn bakje met soep vloog door de auto, gelukkig zat die heel goed dicht anders was ik duivels geworden.