Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

JtM

JtM

17-04-2022 om 20:00

Waar heb jij je vandaag aan geërgerd? - deel 2

DGHK schreef op 20-11-2022 om 12:12:

Oh ja, dat zou natuurlijk ook nog kunnen, dat het een warmtepomp is. Heeft ze alleen niks van gezegd in het appje.
Iets van de zonnepanelen zelf lijkt me ook sterk. De enige link die we legden was dat het na de plaatsing van de panelen is begonnen.
Maar om nu elke nacht een paar keer wakker te worden van een eventuele warmtepomp is ook geen feestje.

Nee daar word je niet blij van, zeker als meer mensen een warmtepomp van slechte kwaliteit, een herriebak, aan gaan schaffen. De kwaliteit van slaap is over het algemeen al niet over naar huis te schrijven, meer herrie is meer slaapproblemen, meer burenruzies, dus de kwaliteit van de samenleving gaat er dan niet op vooruit...

https://www.cbs.nl/nl-nl/nieuws/2018/11/een-op-de-vijf-meldt-slaapproblemen

Aan het nieuwe matje dat ik kocht voor voor de douche een week of 7 geleden.  Na tig keer wassen neemt het nog steeds niet echt goed vocht op. Nu maar eens een vergrootglas erbij gepakt om het label te kunnen lezen,  blijkt het ding flink wat polyester te bevatten,  dat wordt dus niet wat ik ervan verwacht had........
Dan toch maar even verder met de rafelige oude, die mag in de mand poetsdoeken voor vieze klusjes, die heb ik weet nu uit gehaald.  Even zoeken naar een nieuwe. Grrrrrrr

Dat ik te lang heb gewacht om even naar buiten te gaan voor een wandelingetje, en dat het net nu ik wil gaan flink aan het regenen is. Het wordt misschien nog een half uurtje droog, even kijken of ik dan nog even een frisse neus kan halen.

Daarom wil ik geen warmtepomp, ik erger me al aan het brommen van onze vloerverwarmingding. 

Met 5 vrouwen (30-45 jaar) gezellig aan het kletsen.
Komt één zwangere binnen en gelijk gaat het nog alleen maar over zwangerschappen en kinderen.

Toedeledokie, ik ben weg 

Aan van die lui aan de deur; ik kom u niks verkopen. Nee, maar het kost wel geld. 

Rondstruiner schreef op 20-11-2022 om 12:52:

Dat ik te lang heb gewacht om even naar buiten te gaan voor een wandelingetje, en dat het net nu ik wil gaan flink aan het regenen is. Het wordt misschien nog een half uurtje droog, even kijken of ik dan nog even een frisse neus kan halen.

Dank je, ik zat te forumhangen en deze waarschuwing kwam precies op tijd om nog een droge frisse neus en nog wat boodschappen te halen.

Ik heb iets leuks op marktplaats gevonden, samen een bedrag overeengekomen, maar die persoon reageert nu al de hele middag niet meer. Ik wil het geld overmaken en de koop afronden, zit de hele tijd te refreshen. Irritant. Geduld is een schone zaak...

Drakenvlieg schreef op 20-11-2022 om 14:20:

Met 5 vrouwen (30-45 jaar) gezellig aan het kletsen.
Komt één zwangere binnen en gelijk gaat het nog alleen maar over zwangerschappen en kinderen.

Vreselijk

Had nog zo tegen mijn moeder gezegd pas op mijn ribben doen zeer. Mijn moeder heeft nogal klunzige acties. We gingen een stukje fietsen en jawel daar lag ik op de grond. Omdat mijn moeder ineens een rare fiets beweging maakte en zo in mijn stuur kwam. Ze belande op mjj. 
1 rib waar nu een scheurtje in zit en ziekenhuis vermoed meerdere gekneusd. 

FaithfulDuck87

FaithfulDuck87

20-11-2022 om 18:53

Auu Rode kater, datis erg pijnlijk! Sterkte

Friezinnetje schreef op 20-11-2022 om 18:53:

Auu Rode kater, datis erg pijnlijk! Sterkte

Daar ben ik achter weet niet hoe Ik moet zitten liggen alles doet zeer 

rooiekater schreef op 20-11-2022 om 18:57:

[..]

Daar ben ik achter weet niet hoe Ik moet zitten liggen alles doet zeer

Beterschap!

Ik ergerde mij vanmiddag in de lidl dat daar voor de zoveelste keer alle mandjes bij de ingang op waren. Kan je de hele winkel door om bij de kassa een mandje te gaan halen.

Aan man die zou stofzuigen. 

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.