Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

JtM

JtM

17-04-2022 om 20:00

Waar heb jij je vandaag aan geërgerd? - deel 2

Wat Bakblik zegt: de brillootjes waren fijner en met zeep:

brillo_0x250.jpg

Maar die roestvrijstalen sponjes die jullie nu plaatsen ga ik maar proberen als vervanging.

FaithfulDuck87

FaithfulDuck87

18-11-2022 om 20:00

Rondstruiner schreef op 18-11-2022 om 19:51:

Wat Bakblik zegt: de brillootjes waren fijner en met zeep:

brillo_0x250.jpg

Maar die roestvrijstalen sponjes die jullie nu plaatsen ga ik maar proberen als vervanging.

die met zeep zijn ook wel te krijgen, bij AH 

Friezinnetje schreef op 18-11-2022 om 20:00:

[..]

die met zeep zijn ook wel te krijgen, bij AH

Ik was bij een AH Xl, maar die hadden ze niet. Staan ook niet online te bestellen.

Vanochtend aan m'n belgeleider

Ik vertel dat ik een dagje naar Zuidplein ben geweest - ten eerste wist ze niet waar dat was - dat weet iedereen toch lijkt me?
Afgelopen dinsdag was ik daar ''oh, was je vrij?'' - Ja pfff, zo gek is dat toch niet?
En iets wat ALTIJD weer terugkomt als blijkt dat je maar 1 dag naar kantoor gaat ''wil je daar niet nog 1 bij'' - NEE, stel niet van die stomme vragen!

Gelukkig komt ze alleen ter vervanging

noas_1993 schreef op 18-11-2022 om 20:58:

Ik vertel dat ik een dagje naar Zuidplein ben geweest - ten eerste wist ze niet waar dat was - dat weet iedereen toch lijkt me?
Afgelopen dinsdag was ik daar ''oh, was je vrij?'' - Ja pfff, zo gek is dat toch niet?
En iets wat ALTIJD weer terugkomt als blijkt dat je maar 1 dag naar kantoor gaat ''wil je daar niet nog 1 bij'' - NEE, stel niet van die stomme vragen!

Ik moest het googelen van Zuidplein, dacht ergens Amsterdam. Moet je je ook niet aan ergeren als iemand iets niet weet waarvan jij denkt dat iedereen weet. Want echt dat is echt niet zo, iedereen weet toch ook wat het azijnzuurhoutenankersluitingopslagpennetje is. En nee het is niet gewoon het langste scrabble woord, maar ook weer een iets wat niet meer gebruikt wordt. Voor nu gewoon een mooi lang woord om interessant te doen.

FaithfulDuck87

FaithfulDuck87

18-11-2022 om 21:21

Rondstruiner schreef op 18-11-2022 om 21:20:

[..]

Ooooooooooh dat zijn ze toch

kun je aan de poets

noas_1993 schreef op 18-11-2022 om 20:58:

Haha, ik wist het ook niet van Zuidplein hoor.. Maar misschien is het logischer dat je het wel kent als je in die regio woont/werkt? 😅 En die andere vragen; misschien gewoon interesse/vragen om beleefd te zijn/maar iets te zeggen en niet persé verwijtend bedoeld..? En oeps, sorry! Het is jouw ergernis en dat mag ook 🤐 Je mag je nu dus ook ergeren aan mij 😁😘

Netherfield schreef op 18-11-2022 om 19:40:

[..]

Dat ben ik helemaal met je eens. Hier hebben dochters wel wat uitval hier en daar maar een halfuurrooster?!?

De docenten hebben de hele week! Leerlingbespreking. Voor de tweede keer dit jaar… 

Dus onder het mom van: dan hebben ze iig nog les doen ze halfuurrooster. 

nou ik heb weer een mooi lesje topo gehad (zuidplein) en een prachtig woord voor galgje geleerd (azijnzuurhoutenankerkettingopslagpen).

En ben verdorie ook nog even gaan kijken hoeveel Brillo sponsjes of nepvariant ik heb(2). 

SuzyQFive schreef op 18-11-2022 om 21:35:

[..]

De docenten hebben de hele week! Leerlingbespreking. Voor de tweede keer dit jaar…

Dus onder het mom van: dan hebben ze iig nog les doen ze halfuurrooster.

Ik snap daar ook niks van, de school waar mijn ex werkte deed dat ook. Waar moet je dan toch de hele week over vergaderen. Op de school waar ik werk hebben we standaard op 1 dag, dus elke week, 3 klokuren uitgeroosterd voor vergaderingen en op een enkele studiedag na doen wij dus alles in die 3 uur. Zo kun je wekelijks zaken oppakken en hebben de leerlingen ook nergens last van.

AggressiveReindeer87

AggressiveReindeer87

18-11-2022 om 22:41

Ik begin me behoorlijk aan ABN AMRO te ergeren; mn bankier app doet het niet sinds woensdag. Ik lang aan telefoon, het zou vrijdag opgelost worden. Gister 2 uur op kantoor gezeten voor jan met de korte achternaam met de boodschap als ie het morgen niet doet dan weer bellen. Ik bellen 'ja mevrouw er is storing sinds woensdag'. Ja gloeiende gloeiende zeg dat dan meteen, oww ja en MAAK HET DAN! En Graag voor volgend jaar kerstmis, gloeiende gloeiende...

FaithfulDuck87

FaithfulDuck87

18-11-2022 om 23:19

oh, ik heb ook abn, maar die doet het gewoon 

AggressiveReindeer87

AggressiveReindeer87

18-11-2022 om 23:38

Friezinnetje schreef op 18-11-2022 om 23:19:

oh, ik heb ook abn, maar die doet het gewoon

Internetbankieren doet het ook bij mij alleen de app niet. Misschien dat niet iedereen er last van heeft, of ligt het ook deels aan de telefoon. Nou ja ik zoek het na het weekend wel uit... (Dan ga je naar zo'n kantoor en dan komen ze met tips die je zelf ook al bedacht had zoals gooi de app er af en download hem opnieuw. Zucht...)

Nog een ergenis die mij regelmatig overkomt, vanavond weer en ligt het nou aan mij of is dit gewoon zwaar aso; Ben je ergens, raak je in gesprek met iemand die je van vroeger kent, heel leuk allemaal en ineens wordt dat gesprek abrubt afgebroken door iemand die die persoon ook kent en er even doorheen walst, terwijl je dus in gesprek bent. En diegene met wie je in gesprek bent zegt ook niet even tegen die persoon 'joh heb je een momentje, ik ben even in gesprek, zoals je ziet..'  (Met andere woorden blijkbaar was het gesprekje met mij niet interessant genoeg...) Grrrrrr ik ben er echt even een beetje pissig over. ..

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.