Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

JtM

JtM

17-04-2022 om 20:00

Waar heb jij je vandaag aan geërgerd? - deel 2

Pooh-Bear schreef op 18-11-2022 om 00:19:

35/0 ik had geluk mijn 17e poging kwam ik op 519 waarna ik langzaam op het goede woord kwam.

Verkeerde topic?

Dat ik binnenkort met mijn broer op de foto moet. Voor in een lijstje. En ik sta er altijd zo beroerd op

Dagobert_Duck schreef op 18-11-2022 om 08:46:

Ik heb een Etsy shop en kreeg zojuist een bericht dat een koper haar bestelling wil annuleren. Maar diegene heeft verder totaal geen reden opgegeven of überhaupt maar iets gezegt. Ik vind dat zo asociaal aangezien het mij sowieso geld kost + ik kan het pas annuleren als ik weet waarom ze de bestelling niet meer wilt. Hoeveel moeite is het om te zeggen hi Dagobert, I want to cancel the order because ..... thanks.

Je bent toch niet verplicht een reden te geven voor annulering? Althans, volgens het Europees Consumentenrecht niet. Online aankopen mogen binnen 14 dagen zonder opgave van reden geannuleerd worden, tenzij het maatwerk is maar dan moet dit wel in je verkoopvoorwaarden staan. 

Treurniet schreef op 18-11-2022 om 09:44:

Dat ik binnenkort met mijn broer op de foto moet. Voor in een lijstje. En ik sta er altijd zo beroerd op

Wordt de foto door een fotograaf gemaakt? 

Treurniet schreef op 18-11-2022 om 09:44:

Oh vreselijk! 🙄 Wij hadden laatst ook een mini fotoshoot voor schoonmoeder, zij wilde graag foto's van ons en kleinkinderen. Ik heb ook altijd dat ik er raar/lelijk opsta dus zag er vreselijk tegenop 😅 

Gek genoeg zijn het best leuke foto's geworden! Vooral de 'spontane' 😉 Ik hoop dat het bij jou ook meevalt uiteindelijk

Mijn ergernis (ik voel het gewoon weer opborrelen) ;
Mijn man, die tegen de kinderen dingen zegt als; papa gaat werken en als papa thuiskomt dan kan papa wel dit en dat doen.. 🤮 
Zeg gewoon IK! 

(ze zijn 8 en 11 dus echt láng die tijd voorbij dat je het op die manier 'hoort' te zeggen).

waarom moeten er voor elke schijtbestelling 742 mails verstuurd worden ? bedankt voor uw bestelling - we gaan uw bestelling nu klaarzetten - hier is uw pakbon - uw bestelling is klaar voor verzending - wij hebben uw bestelling aan de post gegeven - uw bestelling zal x geleverd worden / dan post.nl: we hebben uw bestelling aangenomen - uw bestelling zal x geleverd worden / hierbij uw factuur u kan alvast betalen / hier is uw track en trace code / de leverdatum is gewijzigd (2x van verzender en van post.nl) / u kunt uw pakketje afhalen / bedankt voor uw betaling / hoe is artikel x bevallen
dat allemaal voor 1 paar sokken ?

Broodjebrie schreef op 18-11-2022 om 07:46:

[..]

Ja klopt schat, maar er is nu een actie dat je tickets 1 plus 1 gratis kan scoren Dus maar gelijk geregeld.. Scheelt toch weer!

ah oke dacht misschien een winteredtie 

ja natuurlijk win win

HAHA!wait..what schreef op 18-11-2022 om 10:22:

Mijn ergernis (ik voel het gewoon weer opborrelen) ;
Mijn man, die tegen de kinderen dingen zegt als; papa gaat werken en als papa thuiskomt dan kan papa wel dit en dat doen.. 🤮
Zeg gewoon IK!

(ze zijn 8 en 11 dus echt láng die tijd voorbij dat je het op die manier 'hoort' te zeggen).

Ow ja, de moeder van mijn stiefkinderen doet dat ook, en die kinderen zijn tussen de (bijna) 11 en de 16 🤦🏼‍♀️. 

Aan mezelf. Dat ik opeens twijfel of mijn afspraak om 11.00 online is of op locatie. Waarom vraag ik me dat niet eerder af  

Opeens vroeg ik me af of ze niet de locatie noemde (die wat op het woord 'online' lijkt...). Ik heb de locatie gebeld, maar daar is ze nu in ieder geval nog niet. Ik kan haar niet bereiken, maar heb haar mail en sms gestuurd, dus ik wacht het maar even af.

Rondstruiner schreef op 18-11-2022 om 10:43:

Aan mezelf. Dat ik opeens twijfel of mijn afspraak om 11.00 online is of op locatie. Waarom vraag ik me dat niet eerder af

Opeens vroeg ik me af of ze niet de locatie noemde (die wat op het woord 'online' lijkt...). Ik heb de locatie gebeld, maar daar is ze nu in ieder geval nog niet. Ik kan haar niet bereiken, maar heb haar mail en sms gestuurd, dus ik wacht het maar even af.

Gelukkig toch online en of het iets later kan. 

Dat kan mij dan opeens overvallen, dat ik aan mezelf ga twijfelen, en dan vind ik geen rust tot ik antwoord heb.

Aan mijn man die fruitvliegjes kweekt. Het heeft de irritante gewoonte om boven appels te eten en dan alle klokhuizen in een glas te bewaren. Na een paar dagen gooit hij ze dan weg beneden. Alle fruitvliegjes zijn dus vrolijk mee verhuist naar beneden. 

Yek, Tara, dat kan ik me voorstellen dat dat ergert.

Ik erger me er aan dat ik in de ww zit. Eerst was thuis zitten nodig, daarna nog wel prima, maar wordt er nu zo lamlendig van. Nog verkouden ook en er komt niets uit mijn handen. Gewoon moe van het nietsdoen en net teveel dingetjes/ telefoontjes om er op uit te trekken. 
En het zuigt energie de onzekerheid van solliciteren, weer zoeken, reageren, overleggen, bedenken of ik het wil. Blllggg.

Afgelopen weken met 2 sollicitaties bezig geweest, eentje liep om een rare reden mis en de andere ook eigenlijk, al kan ik daar nog via de inval, maar heb er al helemaal geen zin meer in. 

Bedacht me na de koffie maar met de hond te wandelen, maar uitgesteld en nu regent het 

Vanmiddag wel even langs bij een beetje vage vacature, maar wel erg leuk. Als naaister, weer eens wat anders dan de zorg. Maargoed, dat is meer voor het blij-topic 

Het is vrijdagmiddag en ik ben huiswerk aan het doen voor de opleiding van maandag. En het is vies koud buiten. Blegh. 

aan de sportarts met wie ik een afspraak probeer te maken. Ik krijg steeds een telefoniste aan de lijn die me niet kan helpen en dan een terugbel verzoek doet aan degene die de agenda beheert die dan vervolgens niet terug belt. Ik zit te dubben of ik nogmaals bel

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.