Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

JtM

JtM

17-04-2022 om 20:00

Waar heb jij je vandaag aan geërgerd? - deel 2

stokstaart schreef op 17-11-2022 om 17:11:

Aan die man in de sauna die zijn ogen eens goed de kost gaf

Ik heb dat nog nooit meegemaakt in de sauna. En ik ga al jaren.

Mug schreef op 17-11-2022 om 10:47:

ik zit me te ergeren aan hoveniers/kwekers. Ik wil weten wanneer ik mijn vuurdoorn moet snoeien, de één zegt: vlak na de winter, de ander zegt: vlak na de bloei in augustus.
Tja, gooi maar in mijn petje dan hoor, als zij het al niet weten hoe moet ik het dan weten? En zo gaat dat telkens als je zoiets googled. Iedereen spreekt elkaar tegen.

Die struik is echt wel leuk, hij zit bomvol oranje besjes nu en de vogels vliegen af en aan om ze op te eten. Daar word ik dan wel weer blij van

Vlak na de winter in het vroege voorjaar. Als je vlak na de bloei de resten van de bloemen afsnoeit krijg je geen oranje bessen. Daar heb je deze plant toch voor. De vogels zullen je van de winter ook dankbaar zijn. Hele lange takken zonder bessen kun je natuurlijk wel afknippen.

Treurniet schreef op 17-11-2022 om 18:40:

[..]

Ik heb dat nog nooit meegemaakt in de sauna. En ik ga al jaren.

Ooh wauw, ik maak het regelmatig mee. Vorig jaar nog iemand die me aan stond te staren in de kleedruimte en aanbood om mijn rug in te smeren. Vervolgens stond ie te dralen bij de receptie tot ik eruit kwam..

Ik baal enorm dat ik geen parkeerplek kan reserveren bij de RAI in Amsterdam.. We gaan naar de huishoudbeurs en ik kan dus niet van tevoren een plek reserveren. Ontzettend knudde dit.

Broodjebrie schreef op 17-11-2022 om 20:25:

Ik baal enorm dat ik geen parkeerplek kan reserveren bij de RAI in Amsterdam.. We gaan naar de huishoudbeurs en ik kan dus niet van tevoren een plek reserveren. Ontzettend knudde dit.

Goed dat je het zegt, moet voor iets anders nog een plek reserveren in Amsterdam

SuzyQFive schreef op 17-11-2022 om 20:34:

[..]

Goed dat je het zegt, moet voor iets anders nog een plek reserveren in Amsterdam

Ik heb even verder gezocht en nu blijkt dat ik daar wel kan reserveren, maar pas vanaf 1 januari Dus heb het ff in mijn agenda gezet voor die dag. 

Aan m'n zus.. Ze was het ergens niet mee eens wat familie dingetjes betreft en ik kan/'moet' het weer oplossen en van alle kanten iedereen aanhoren.. 
Altijd familie gedoe, ben het zo zat 😕

HAHA!wait..what schreef op 17-11-2022 om 21:17:

Aan m'n zus.. Ze was het ergens niet mee eens wat familie dingetjes betreft en ik kan/'moet' het weer oplossen en van alle kanten iedereen aanhoren..
Altijd familie gedoe, ben het zo zat 😕

Zo herkenbaar! Ik heb van een aantal familieleden afstand genomen.. Echt, wat een rust. Ik zie ze hooguit eens in de 5 jaar een keer op een verjaardag en that's it.

Broodjebrie schreef op 17-11-2022 om 20:25:

das toch pas in Feb, 

aan mijn rugklachten en gaat al beter maar erger me als nog dood... heb hier geen tijd voor 

en de kat heeft mijn stoel gestolen wat aan de ene kant niet zo veel erg is..

35/0 ik had geluk mijn 17e poging kwam ik op 519 waarna ik langzaam op het goede woord kwam. 

Rogue schreef op 17-11-2022 om 22:47:

[..]

das toch pas in Feb,

aan mijn rugklachten en gaat al beter maar erger me als nog dood... heb hier geen tijd voor

en de kat heeft mijn stoel gestolen wat aan de ene kant niet zo veel erg is..

Mijn evenement is in juli maar toch kan ik al een parkeerplek reserveren. 

Rogue schreef op 17-11-2022 om 22:47:

[..]

das toch pas in Feb,

en de kat heeft mijn stoel gestolen wat aan de ene kant niet zo veel erg is..

Ja klopt schat, maar er is nu een actie dat je tickets 1 plus 1 gratis kan scoren Dus maar gelijk geregeld.. Scheelt toch weer!

Aan mijn thuiswerkende man. Waarom moet je zo HARD bellen!

Broodjebrie schreef op 17-11-2022 om 21:35:

[..]

Zo herkenbaar! Ik heb van een aantal familieleden afstand genomen.. Echt, wat een rust. Ik zie ze hooguit eens in de 5 jaar een keer op een verjaardag en that's it.

Oh wat dapper ook van je..! 'fijn' dat het jou op die manier rust geeft

Ik heb een Etsy shop en kreeg zojuist een bericht dat een koper haar bestelling wil annuleren. Maar diegene heeft verder totaal geen reden opgegeven of überhaupt maar iets gezegt. Ik vind dat zo asociaal aangezien het mij sowieso geld kost + ik kan het pas annuleren als ik weet waarom ze de bestelling niet meer wilt. Hoeveel moeite is het om te zeggen hi Dagobert, I want to cancel the order because ..... thanks.

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.