Huiskamer
Dolfje
10-11-2022 om 08:22
na mijn ereader kapt er nu ook mijn fitbit mee. Wat is dat toch dat alles tegelijk kapot gaat? Ding is nog geen half jaar oud.
Bakblik
10-11-2022 om 09:05
Serieus? 18 uur voor de deadline (inleveren voorbereiding praktikumdag) verander je voor de tweede week op rij de handleiding wegens "een foutje" dusdanig ingrijpend dat er echt nog even aan gewerkt moet worden door de studenten?
O, 80% van de studenten levert pas in in het laatste uur dus die wijziging kunnen ze zo meenemen? Die 20% die al ruim tot zeer ruim voor de deadline had ingeleverd mag geen goed cijfer halen?
Oké fijn dat ze een mogelijkheid krijgen om opnieuw in te leveren maar besef je wel dat jouw vak niet het enige is waar de student zich op moet focussen gedurende de week.
Mijn dochter heeft een te gekke bijbaan, zorgvuldig gepland om haar colleges, werkcolleges en praktikumdagen heen. Ze werkt goed vooruit om deze bijbaan te kunnen behouden en is meestal de eerste die haar voorbereidingen bij je inlevert.
Nu heb ik even tijd om dochter een helpende hand toe te steken dus de handleiding, die dochter mij mailde vanaf haar werk, opnieuw printen doe ik. Ook het opnieuw printen en zorgvuldig uitknippen van de gewijzigde tabellen die in het labjournaal geplakt moeten worden doe ik.
Als dochter dan thuiskomt vanavond en een bordje eten naar binnen heeft gewerkt kan ze zich focussen op het digitale document en dat opnieuw inleveren net voor de deadline.
Weer 22 vellen papier zo de papiercontainer in en veel inkt verspild, kan je voor de volgende praktikumdag alsjeblieft je werk in één keer goed doen?
Zo de printer is uitgehoest, ik ga weer eens wat nuttigs doen.
noas_1993
10-11-2022 om 09:31
Vandaag mantelzorgersdag waarbij de mantelzorgers die opgegeven zijn ''in het zonnetje worden gezet''
Wat krijgen ze: 2 folders van de instantie en een blik met drop.
Wat karig!
(gaat niet over mezelf)
Bakblik
10-11-2022 om 10:03
noas_1993 schreef op 10-11-2022 om 09:31:
Vandaag mantelzorgersdag waarbij de mantelzorgers die opgegeven zijn ''in het zonnetje worden gezet''
Wat krijgen ze: 2 folders van de instantie en een blik met drop.
Wat karig!
(gaat niet over mezelf)
Moet je zelf de mantelzorgers "in het zonnetje" als in: je mag de cadeautjes uitdelen? Dan bij voorkeur tijdens een gezellig samenzijn onder het genot van een bakkie automatenpleur en goedkope veel te droge cake😂
Paar jaar geleden heb ik dat mogen (lees moeten) doen tijdens een bedankmoment voor vrijwilligers. Voelde me zo opgelaten dat mensen die wekelijks een uurtje van hun tijd ergens instaken na een jaar werden bedankt voor de inspanningen met een zak drop en een zelfgemaakte boekenlegger.
noas_1993
10-11-2022 om 10:38
Bakblik schreef op 10-11-2022 om 10:03:
[..]
Moet je zelf de mantelzorgers "in het zonnetje" als in: je mag de cadeautjes uitdelen? Dan bij voorkeur tijdens een gezellig samenzijn onder het genot van een bakkie automatenpleur en goedkope veel te droge cake😂
Paar jaar geleden heb ik dat mogen (lees moeten) doen tijdens een bedankmoment voor vrijwilligers. Voelde me zo opgelaten dat mensen die wekelijks een uurtje van hun tijd ergens instaken na een jaar werden bedankt voor de inspanningen met een zak drop en een zelfgemaakte boekenlegger.
Hier is het in samenwerking met de gemeente en aangezien ik daar werk heb ik de foto's voorbij zien komen. De bezorgers zijn namelijk zo trots dat ze foto's maken van de overhandiging/presentje.
Ik hoef gelukkig niet te bezorgen, ik zou me dood schamen!
FaithfulDuck87
10-11-2022 om 14:40
aan dat de wifi op het werk steeds eruit vliegt. Zo'n grote organisatie en dat niet goed kunnen doen.
Marquise
10-11-2022 om 15:44
Door de staking van gister had de Delhaize hier vandaag helemaal geen diepvriesmeuk en ik had net zo'n zin in zo'n Big American Texas ding.
En dat retro merken zoals Collectif, Voodoo Vixen... zo allemachtig beroerd sierknopen vastzetten. Nu mag ik weer een sierknoop herstellen en ik vind dat stom werk.
rooiekater
10-11-2022 om 16:00
Ik ben zo moe
te moe om effe te slapen maar loop mijzelf nu in de weg
Rogue
10-11-2022 om 21:17
dat er maar 2 warmte pleisters in een pak zitten ….. en die krengen zijn duur
watertoren
10-11-2022 om 21:22
Rogue schreef op 10-11-2022 om 21:17:
dat er maar 2 warmte pleisters in een pak zitten ….. en die krengen zijn duur
![]()
Nooit van gehoord. Wat zijn warmte pleisters? Is dat voor spierpijn of zo?
Rogue
11-11-2022 om 10:11
watertoren schreef op 10-11-2022 om 21:22:
[..]
Nooit van gehoord. Wat zijn warmte pleisters? Is dat voor spierpijn of zo?
o.a ook voor rug en schouderklachten
Auwereel
11-11-2022 om 20:05
Ik erger me aan mijn merino-wollen oorwarmers waar de mot ingezeten heeft, allemaal gaatjes!
Cookielover
11-11-2022 om 20:09
Ik hoorde vandaag op de radio een spotje van de Week van het Leven. Ik word daar zó boos van.
Marquise
11-11-2022 om 20:14
Cookielover schreef op 11-11-2022 om 20:09:
Ik hoorde vandaag op de radio een spotje van de Week van het Leven. Ik word daar zó boos van.
Die anti-abortus lui? Is dat nu alweer?