Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

JtM

JtM

17-04-2022 om 20:00

Waar heb jij je vandaag aan geërgerd? - deel 2

Dolfje schreef op 09-11-2022 om 08:17:

Mijn Kobo staat in slaapstand en ik krijg hem er met geen mogelijkheid uit

Oh dat is zooooo irritant!

Heb dat ook vaak. Bij mij blijkt dan dat de batterij helemaal leeg is..  als hij half uurtje aan de lader hangt kan ik hem opeens wel resetten (ook als hij helemaal niet leeg was voor mijn gevoel). 

Regendrup. schreef op 09-11-2022 om 08:55:

[..]

Oh dat is zooooo irritant!

Heb dat ook vaak. Bij mij blijkt dan dat de batterij helemaal leeg is.. als hij half uurtje aan de lader hangt kan ik hem opeens wel resetten (ook als hij helemaal niet leeg was voor mijn gevoel).

Hij heeft al sinds gisteravond aan verschillende laders gehangen. Lampje gaat branden maar hij blijft in de slaapstand. Knopje lang indrukken helpt ook niet. 

Leuk al dat speelgoed maar het gaat niet heel lang mee. Deze heb ik net 4 jaar en wordt echt niet dagelijks gebruikt.

Dolfje schreef op 09-11-2022 om 09:16:

[..]

Hij heeft al sinds gisteravond aan verschillende laders gehangen. Lampje gaat branden maar hij blijft in de slaapstand. Knopje lang indrukken helpt ook niet.

Leuk al dat speelgoed maar het gaat niet heel lang mee. Deze heb ik net 4 jaar en wordt echt niet dagelijks gebruikt.

Ah nee.. ik ben bang dat die van mij er binnenkort ook mee ophoudt. 2 jaar oud. Gebruik hem wel heel intensief maar dan nog. 

Auwereel schreef op 08-11-2022 om 22:04:

[..]

Het gaat nu bij mij alweer een stuk beter, maar inderdaad heel voorzichtig, één verkeerde beweging en het is weer "feest"...

Sterkte!

ben van ellende vroeg gaan slapen na een paar oefeningen ging het redelijk. 
maar nu is ook weer feest stijf spanning ben net tegen de kat uitgevallen omdat hij voor me voeten liep en meteen een pijn scheut 😭

wilde eigenlijk naar de sportschool en sauna maar durf niet ben bang dat ik het misschien erger maak 

Thanks jij ook

Je knuffel heeft geholpen, het is bij mij vandaag veel beter, dus geef ik een knuffel terug in de hoop dat het jou ook helpt:

Rogue schreef op 09-11-2022 om 09:31:

[..]

ben van ellende vroeg gaan slapen na een paar oefeningen ging het redelijk.
maar nu is ook weer feest stijf spanning ben net tegen de kat uitgevallen omdat hij voor me voeten liep en meteen een pijn scheut 😭

wilde eigenlijk naar de sportschool en sauna maar durf niet ben bang dat ik het misschien erger maak

Thanks jij ook

Balen zeg! Sauna zou toch wel kunnen? En een beetje wandelen of doet dat erg pijn?

Dolfje schreef op 09-11-2022 om 10:24:

[..]

Balen zeg! Sauna zou toch wel kunnen? En een beetje wandelen of doet dat erg pijn?

nu gaat het wel moet alleen niet te lang stilstaan, als ik loop voel ik het minste pijn, nh moet met de tram tis een 30 min  en kan niet telang/veel zitten twijfel flink maar denk dat ik toch ga.

Aan stomme organisatie die gewoon totaal niet reageert op berichten, e-mails en telefoontjes. Maar ik kan ook geen andere kiezen. 

Netherfield schreef op 09-11-2022 om 11:43:

Aan stomme organisatie die gewoon totaal niet reageert op berichten, e-mails en telefoontjes. Maar ik kan ook geen andere kiezen.

Herkenbaar. Hier zo met onze vereniging van ons appartement. Zitten met schade na een lekkage en het is al 3 keer geschilderd maar het blijft lelijk.

Die rondslingerende stepjes overal en nergens.

Voor iedereen met pijntjes en pijnen sterkte en beterschap!

Vandaag geërgerd aan een (?) van de twee lange mannen hier in huis. Als het brood niet in de mand past dan leggen we het hier al jaar en dag op de koelkast. Dan ligt het in het zicht en gaat het op.
Hoe komt er 1/3 brood op de bovenste plank van het kastje terecht en dan zover naar achteren dat ik het niet kan zien? Toen ik net de cakedoos terug wilde zetten (met het opstapje onder mijn voeten) kon ik hem wel een stukje op de plank schuiven maar niet helemaal. Keukentrapje uit de schuur gehaald waarmee ik wel hoog kan komen vind ik een broodzak met datum ergens net na 20 oktober. Gatverdamme plusminus 7 sneetjes groen en pluizig brood. Zak afgevoerd en kastje gesopt, nu weer verder met de andere taken die ik vandaag wilde doen.

En de repeterende ergernis: Buurman, die gardenvacuumcleaner brandt die nou niet door als je hem zo lang achter elkaar aan hebt en dat minstens 3x in de week? Doe dat ding uit!

LostJellyfish83

LostJellyfish83

09-11-2022 om 14:09

ik erger me eraan dat ik mijn woonkamer niet gezellig ingericht krijg. Ik was wat aan het schuiven met meubels en spulletjes,  maar dat is het ook weer niet. 
Misschien toch eens een stylist inschakelen 

Mug schreef op 09-11-2022 om 14:09:

ik erger me eraan dat ik mijn woonkamer niet gezellig ingericht krijg. Ik was wat aan het schuiven met meubels en spulletjes, maar dat is het ook weer niet.
Misschien toch eens een stylist inschakelen

Warme kleur op de muur? kan enorm schelen.

LostJellyfish83

LostJellyfish83

09-11-2022 om 14:31

Herfstappeltaart schreef op 09-11-2022 om 14:12:

[..]

Warme kleur op de muur? kan enorm schelen.

Ja, dat zou wel helpen denk ik, nu is alles wit. 

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.