Huiskamer
rooiekater
02-11-2022 om 06:15
Al een paar dagen aan de krantenbezorger die met een hoop takke herrie de krant bij de overburen komt bezorgen. Harde muziek en scooter die die een hoop herrie maakt.
Dolfje
02-11-2022 om 07:33
rooiekater schreef op 02-11-2022 om 06:15:
Al een paar dagen aan de krantenbezorger die met een hoop takke herrie de krant bij de overburen komt bezorgen. Harde muziek en scooter die die een hoop herrie maakt.
Melden bij de betreffende krant.
Was hier ook zo vaak zo, ik werd er echt gestoord van. De bezorger kwam met de auto. Muziek loeihard, meezingen etc en draaiende motor en autodeur hard dicht klappen. En wij wonen in een appartement dus ook nog eens meerdere kranten die met geweld in de brievenbussen werden geduwd die tegen mijn slaapkamermuur zitten.
Dus ik heb via Twitter contact gezocht met de krant en toen was het over.
Beterlaat2021!
02-11-2022 om 07:41
Ik zou graag weer eens een fotokalender maken. Dan heb ik een wachtwoord nodig, want anders kan ik het ontwerp niet tijdelijk opslaan. Maar ik krijg geen mogelijkheid om een wachtwoord in te stellen.....Grrrrr!
Herfstappeltaart
02-11-2022 om 08:00
Aan een partner van Bol die me steeds laat weten dat mijn levering vertraagd is en morgen bezorgd wordt terwijl ik het betreffende artikel allang binnen en betaald heb. Toen ik ze een mailtje heb gestuurd om dit te vertellen kreeg ik als reactie: 'bedankt voor uw mail en veel plezier met uw bestelling'.
Vanmorgen weer een mailtje: 'sorry uw levering is vertraagd en wordt morgen bezorgd'
Grrrrr.
Regendrup.
02-11-2022 om 13:25
Dat er in de klas van dochter alwéér luizen geconstateerd zijn. Al de derde keer dit schooljaar. Is dat normaal? (Dochter is pas gestart met school).
JtM
02-11-2022 om 13:28
Regendrup. schreef op 02-11-2022 om 13:25:
Dat er in de klas van dochter alwéér luizen geconstateerd zijn. Al de derde keer dit schooljaar. Is dat normaal? (Dochter is pas gestart met school).
Helaas wel! Ik zie het ook zo vaak voorbij komen in de schoolapp.
MidasWolf
02-11-2022 om 15:10
Bij de koffie hap ik in een koek (een kokosblok), het heeft een rare smaak. Zit er schimmel op de koek.
Nog voordat de tht verliep. Het was de laatste koek in de verpakking, voor een koek ga ik niet meer terug naar de winkel.
Nu zijn kokos/bakkers makronen gevoeliger voor schimmel ook voor de tht is bereikt.
Bakblik
02-11-2022 om 15:14
Aan mensen die mij tijdens het boodschappen doen uitgebreid gaan vragen hoe het met mijn vader gaat. Stuur een appje, bel hem op, maak een afspraak voor bezoek. Hij ligt op bed met een hernia, dat is niet eng, hij vindt bezoek zelfs wel gezellig!
Oké je wordt niet, zoals anders, heel gastvrij ontvangen, je moet je eigen koffie maken en graag ook een voor mijn vader dan hoef ik een keer minder heen en weer te fietsen.
Rogue
02-11-2022 om 16:13
ik dacht dat ik nog genoeg paneermeel had, not dus nu kan ik weer naar de winkel zoo geen zin in 
HAHA!wait..what
02-11-2022 om 16:16
Bakblik schreef op 02-11-2022 om 15:14:
Aan mensen die mij tijdens het boodschappen doen uitgebreid gaan vragen hoe het met mijn vader gaat. Stuur een appje, bel hem op, maak een afspraak voor bezoek. Hij ligt op bed met een hernia, dat is niet eng, hij vindt bezoek zelfs wel gezellig!
Oké je wordt niet, zoals anders, heel gastvrij ontvangen, je moet je eigen koffie maken en graag ook een voor mijn vader dan hoef ik een keer minder heen en weer te fietsen.
Apart is dat he? Ik maak ook vaak mee dat juist diegene waar het om gaat/ergens last van heeft, vermeden wordt (of ontlast?). Maar de familieleden (die het door die persoon, en de 'zorg' toch vaak al drukker hebben) worden ondervraagd en geappt/gebeld worden door belangstellenden. Heel bijzonder wel
Netherfield
02-11-2022 om 16:32
Ik erger me aan al het vuurwerk dat al wordt afgestoken. Zou de politie er dit jaar wel wat aan doen of is dat wishful thinking?
Bakblik
02-11-2022 om 16:40
HAHA!wait..what schreef op 02-11-2022 om 16:16:
[..]
Apart is dat he? Ik maak ook vaak mee dat juist diegene waar het om gaat/ergens last van heeft, vermeden wordt (of ontlast?). Maar de familieleden (die het door die persoon, en de 'zorg' toch vaak al drukker hebben) worden ondervraagd en geappt/gebeld worden door belangstellenden. Heel bijzonder wel
![]()
Ja, dat dus. Samen met mijn zussen houden we bij mijn ouders alle ballen in de lucht.
We gaan een avondje bij mijn vader zitten, zodat mijn moeder even een avondje naar haar muziekvereniging kan, helpen met zware klussen als stofzuigen en bedden verschonen (dat deden ze altijd samen en mijn moeder kan het echt niet meer alleen) en hebben ook onze eigen bezigheden van werk en gezin. Als ik dan door de winkelstraat ren op zoek naar extra slopen en een puzzelboekje heb ik geen zin om 2x staande gehouden te worden om uitgebreid te vertellen hoe het herstel van mijn vader vordert.
Bel hem zelf!
Elmie
02-11-2022 om 18:24
Ik erger me weer aan man die zoontje van zwemmen haalt. Half 6 is hij klaar en ze zijn er nog niet. Ik vind dat niet normaal 😖 Ik haal hem voortaan wel weer zelf met de fiets. Ben ik even snel aan het eten als nu. Pfff.
Mama-Inge
02-11-2022 om 20:19
Aan die automobilist die me inhaalde wat eigenlijk niet meer kon omdat er een rij tegenliggers aan kwamen en toen mij ontzettend ging snijden