Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

JtM

JtM

17-04-2022 om 20:00

Waar heb jij je vandaag aan geërgerd? - deel 2

AggressiveReindeer87

AggressiveReindeer87

01-11-2022 om 10:45

Bakblik schreef op 31-10-2022 om 11:15:

O, Bello doet niks?
Maar snapt u dat het niet praktisch is als u Bello ballen laat ophalen midden tussen de scootmobiels met ouderen?
O, Bello is eraan gewend dat dat hij hier altijd los mag en ballen mag gaan halen?
Het hele park is onder schooltijd losloopgebied voor de honden, kunt u misschien met Bello 100 meter verderop gaan spelen, dit is niet handig.

Jaha , ik heb het gehoord dat Bello niks doet maar het leren rijden op die scootmobiel is voor de ouderen al spannend genoeg die rondrennende Bello maakt het nog spannender.

Jaha ik heb gehoord dat Bello dit gewend is maar kunnen we alstublieft en beetje rekening houden met elkaar?
Wat zegt u? Moeten wij maar 100 meter verderop gaan rijden?
Bello kan op gras en op asfalt rennen, die scootmobiels kunnen dat (nog) niet.
O u gaat handhaving bellen? Zeg dan maar meteen dat wij een vergunning hebben voor het gebruik van dit pleintje in het park op dit tijdstip, bovendien doen wij dit samen met de gemeente dus succes!!!

Iedere week opnieuw dezelfde discussie met iemand in het park, alleen de naam van de hond verschilt. Heb nu al weer zin in vanmiddag.

Not dus.🤮

Sorry echt maar ik moet hier enorm om lachen want je beschrijft de situatie erg grappig..  

Ik erger me aan een lichaamsdeel die rete pijnlijk is en dat is theoretisch gezien ook nog mijn eigen schuld denk ik... nee niet helemaal... auwauwauw... (ik houd het vaag, privacy...)

Helaas mijn buurvrouw werkt nog steeds thuis sinds de coronamaatregelen. Hele dag dat geklets

TanSwallow86

TanSwallow86

01-11-2022 om 16:08

Mijn oude knoken doen zeer. 

Een stomme website die niet duidelijk is met gegevens weergeven, waardoor het heel gemakkelijk is fouten te maken.

LostJellyfish83

LostJellyfish83

01-11-2022 om 16:21

Is het nou echt zoveel gevraagd je eigen rotzooi even op te ruimen? Nee, dat mag moeders de sloof wel doen....

Mug schreef op 01-11-2022 om 16:21:

Is het nou echt zoveel gevraagd je eigen rotzooi even op te ruimen? Nee, dat mag moeders de sloof wel doen....

Zo denken ze hier in huis ook.

Mug schreef op 01-11-2022 om 16:21:

Niet dat ze dat wil maar "de dader" is gevlogen en als moeder iets wil koken voor de rest van het gezin zal ze ruimte moeten maken op het aanrecht.  Dus hup het lege melkpak in de bak (het was al heel wat dat dat niet was terug gezet in de koelkast), het bord en de beker in de vaatwasser, even een doekje over het aanrecht om de kruimels weg te vegen en moeder kan beginnen! 

Ze neemt eerst nog even een koffie met een heerlijk stukje chocolade ☕️🍫

BrightEchidna89

BrightEchidna89

01-11-2022 om 17:03

Bakblik schreef op 01-11-2022 om 16:40:

[..]

Niet dat ze dat wil maar "de dader" is gevlogen en als moeder iets wil koken voor de rest van het gezin zal ze ruimte moeten maken op het aanrecht. Dus hup het lege melkpak in de bak (het was al heel wat dat dat niet was terug gezet in de koelkast), het bord en de beker in de vaatwasser, even een doekje over het aanrecht om de kruimels weg te vegen en moeder kan beginnen!

Ze neemt eerst nog even een koffie met een heerlijk stukje chocolade ☕️🍫

Veel leuker op dat moment is dat moeder voor zichzelf een pizza in de oven zwiert en dat de rest het maar moet bekijken.

LostJellyfish83

LostJellyfish83

01-11-2022 om 17:05

Valdemar schreef op 01-11-2022 om 17:03:

[..]

Veel leuker op dat moment is dat moeder voor zichzelf een pizza in de oven zwiert en dat de rest het maar moet bekijken.

Ja! Zoek het zelf maar uit verder... 😆

[..]

Hahaha ja dat is een goed idee!

En die verontwaardiging rustig gadeslaan onder het genot van je stukje pizza.

[..]

Maar is dat eerlijk tegenover de rest van het gezin?  De dader is gevlogen die eet elders. Dan komt andere kind thuis na een lange stage-dag en man komt thuis na een dag werken en zit ik aan pizza en zij moeten dan om 19.00 uur nog zelf gaan zorgen voor iets te eten? Dat is niet helemaal mijn stijl als moeder. 

Bakblik schreef op 01-11-2022 om 18:05:

[..]

Maar is dat eerlijk tegenover de rest van het gezin? De dader is gevlogen die eet elders. Dan komt andere kind thuis na een lange stage-dag en man komt thuis na een dag werken en zit ik aan pizza en zij moeten dan om 19.00 uur nog zelf gaan zorgen voor iets te eten? Dat is niet helemaal mijn stijl als moeder.

Hmm nee, dat klopt. Ik dacht dat "de dader" ook ging mee eten  niet goed gelezen sorry.

BrightEchidna89

BrightEchidna89

01-11-2022 om 18:50

Bakblik schreef op 01-11-2022 om 18:05:

[..]

Maar is dat eerlijk tegenover de rest van het gezin? De dader is gevlogen die eet elders. Dan komt andere kind thuis na een lange stage-dag en man komt thuis na een dag werken en zit ik aan pizza en zij moeten dan om 19.00 uur nog zelf gaan zorgen voor iets te eten? Dat is niet helemaal mijn stijl als moeder.

Het zorgt er in ieder geval voor dat je als moeder niet langer alleen staat en dat er ook anderen druk zetten op de dader. 

LostJellyfish83

LostJellyfish83

01-11-2022 om 18:57

Valdemar schreef op 01-11-2022 om 18:50:

[..]

Het zorgt er in ieder geval voor dat je als moeder niet langer alleen staat en dat er ook anderen druk zetten op de dader.

Nou, laten we het niet te groot maken. Ik mopper morgen wel even liefdevol tegen de dader, dat ze voortaan even opruimt voor ze naar d'r werk gaat 

Mug schreef op 01-11-2022 om 18:57:

[..]

Nou, laten we het niet te groot maken. Ik mopper morgen wel even liefdevol tegen de dader, dat ze voortaan even opruimt voor ze naar d'r werk gaat

Dit dus, even zorgen dat het op tijd komen inhoudt dat je op tijd begint met een broodje eten voor vertrek, zover op tijd dat je de zooi nog op kan ruimen voordat je weg gaat of je ruimt de zooi op tijdens het eten van die boterham. 

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.