Huiskamer
lientje69
31-10-2022 om 11:04
Aan man en dochter
Echt. Waarom vliegen jullie elkaar altijd in de haren als ik werken ben? En krijg ik dan van 2 kanen de bui over me heen als ik thuis kom?
Voel me af en toe net een kleuterjuf!!
2 volwassen mensen, jullie moesten Jr dood schamen, communiceer eens normaal ipv passief agressief.
Bakblik
31-10-2022 om 11:15
O, Bello doet niks?
Maar snapt u dat het niet praktisch is als u Bello ballen laat ophalen midden tussen de scootmobiels met ouderen?
O, Bello is eraan gewend dat dat hij hier altijd los mag en ballen mag gaan halen?
Het hele park is onder schooltijd losloopgebied voor de honden, kunt u misschien met Bello 100 meter verderop gaan spelen, dit is niet handig.
Jaha
, ik heb het gehoord dat Bello niks doet maar het leren rijden op die scootmobiel is voor de ouderen al spannend genoeg die rondrennende Bello maakt het nog spannender.
Jaha ik heb gehoord dat Bello dit gewend is maar kunnen we alstublieft en beetje rekening houden met elkaar?
Wat zegt u? Moeten wij maar 100 meter verderop gaan rijden?
Bello kan op gras en op asfalt rennen, die scootmobiels kunnen dat (nog) niet.
O u gaat handhaving bellen? Zeg dan maar meteen dat wij een vergunning hebben voor het gebruik van dit pleintje in het park op dit tijdstip, bovendien doen wij dit samen met de gemeente dus succes!!!
Iedere week opnieuw dezelfde discussie met iemand in het park, alleen de naam van de hond verschilt. Heb nu al weer zin in vanmiddag.
Not dus.🤮
Schemerlampje
31-10-2022 om 11:27
Aan het Spaanse boek van zoon. Een tekstboek en een werkboek, maar in allebei staan vragen. In het tekstboek wordt nauwelijks iets uitgelegd. Er staan alleen blokjes grammatica enzo in.
Bijvoorbeeld 6 wederkerende werkwoorden met hun vervoegingen. Prima, maar zet er ook even bij wat die woorden betekenen!
Zoon is al slecht in talen, dus ik help hem daar veel bij, maar erger me iedere keer wild aan die boeken.
HAHA!wait..what
31-10-2022 om 11:28
Wat irritant Bakblik! Sommige mensen denken ook alleen maar aan zichzelf (en de hond). 🙄
Bakblik
31-10-2022 om 11:42
HAHA!wait..what schreef op 31-10-2022 om 11:28:
Wat irritant Bakblik! Sommige mensen denken ook alleen maar aan zichzelf (en de hond). 🙄
Heel irritant, van die types die menen meer rechten te hebben, omdat zij al jaren daar komen met de hond en wij pas voor de 6e week. Na een aantal weken als de voertuigen goed onder controle zijn van de bestuurders gaan we echt het gras wel even op, alles om ervoor te zorgen dat ze zich in alle situaties kunnen redden. De bijzondere verrichtingen zoals achteruit rijden, keren, slalommen doen we graag op een harde ondergrond, 1 uurtje per week.
Kunnen de Bello's en Fikkies van deze gemeente even 1 uur elders los rennen en ballen halen?
JtM
31-10-2022 om 11:48
Ik vlieg donderdagochtend naar een Europese stad en heb tijdens het kopen van de tickets ook meteen 2 stoelen naast elkaar gereserveerd voor vriendin en mij. Nu wil ik dus online inchecken maar zou ik opnieuw stoelen moeten kopen. De chatbot van die vliegmaatschappij kom ik ook niet verder mee. Er staat dat je 48u voor vertrek kan inchecken zonder stoelreservering, ga dat dan maar proberen
Komt mijn vakantiestress niet ten goede.
Dees!
31-10-2022 om 12:27
JtM schreef op 31-10-2022 om 11:48:
Ik vlieg donderdagochtend naar een Europese stad en heb tijdens het kopen van de tickets ook meteen 2 stoelen naast elkaar gereserveerd voor vriendin en mij. Nu wil ik dus online inchecken maar zou ik opnieuw stoelen moeten kopen. De chatbot van die vliegmaatschappij kom ik ook niet verder mee. Er staat dat je 48u voor vertrek kan inchecken zonder stoelreservering, ga dat dan maar proberen
Ach, dat hele online inchecken is ook echt een farce. Ik doe dat niet meer. Gewoon aan de balie een geprint instapbewijs ophalen (heb meestal ook een koffer mee dat in het ruim gaat, dus ik moet daar dan toch zijn).
JtM
31-10-2022 om 13:14
Dees! schreef op 31-10-2022 om 12:27:
[..]
Ach, dat hele online inchecken is ook echt een farce. Ik doe dat niet meer. Gewoon aan de balie een geprint instapbewijs ophalen (heb meestal ook een koffer mee dat in het ruim gaat, dus ik moet daar dan toch zijn).
Wij nemen alleen handbagage mee
En, deze maatschappij wil dus zoveel mogelijk online inchecken. Vorig jaar vloog een andere vriendin ook met deze maatschappij en mocht dus 'mooi' 35E p.p. betalen omdat ze niet online hadden ingecheckt.
Ik probeer het morgen gewoon nog een keer en dan zie ik het wel.
Netherfield
31-10-2022 om 15:52
Ben helemaal klaar met too good to go. En ik ga niet antwoord op waarom dan.
Beterlaat2021!
31-10-2022 om 16:15
Daar hebben we een speciaal topic voor :
https://www.viafora.nl/forum/eten/too-good-to-go?page=62#939
LostJellyfish83
31-10-2022 om 16:44
Netherfield schreef op 31-10-2022 om 15:52:
Ben helemaal klaar met too good to go. En ik ga niet antwoord op waarom dan.
Marquise
31-10-2022 om 17:28
En nu het juiste topic:
Mijn Ballet app die een bug heeft. Uiteindelijk mijn workout wel gedaan maar heel handig is het niet.
Tevens: snapping hip
Patsy uit de Monty Python and the Holy Grail kan mijn linkerheup gebruiken als ie geen kokosnoten in de buurt heeft.

noas_1993
31-10-2022 om 18:40
Krijg ik net een mail dat ze over 2 weken de CV komen controleren.
''U kunt de monteur in de middag verwachten''
Tjonge, jonge, kan dat nou niet specifieker!?
Edit:
Nog een ergernis aan m'n kapper. Ze vroeg welke shampoo ik nu gebruikte want m'n haar was droog..
Begon ze over een conditioner. Doe normaal, ik vind shampoo meer dan genoeg..
Treurniet
31-10-2022 om 19:08
En alweer trapt mijn fiets door. Vorig jaar ook al door fietsenmaker laten maken.
JtM
01-11-2022 om 10:30
JtM schreef op 31-10-2022 om 11:48:
Opvolging... net weer geprobeerd in te checken, nog steeds geen stoelen bekend. Heb de vliegmaatschappij gebeld maar zij geven aan dat ik geen stoelen heb gekocht. Hang nu al 15min in de wacht bij het bedrijf waar ik de tickets heb gekocht. Super irritant!
Omdat vriendin voor het eerst gaat vliegen wil ik 2 stoelen naast elkaar en haar bij het raam zetten. Anders zou het me voor een korte vlucht niet uitmaken.