Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

JtM

JtM

17-04-2022 om 20:00

Waar heb jij je vandaag aan geërgerd? - deel 2

SuzyQFive schreef op 25-10-2022 om 18:50:

[..]

Hu? Papieren rijbewijzen zijn er toch al meer dan 10 jaar niet meer?

De autopapieren kunnen denk ik wel nog echt van papier zijn. Het rijbewijs is kwijt maw die ligt ergens onder of tussen..

Gisteren berichtje van mijn agenda dat mijn dochter de HPV prik moest. Vandaag geregeld dat we daar op tijd kunnen zijn. Parkeerplaats leeg, geen mensen bij het gebouw: het is morgen…. Ik moet leren lezen want mijn agenda zei ook woensdag! Dus nu erger ik me aan mezelf en kunnen we morgen weer die kant op. 

Wobbelkont schreef op 25-10-2022 om 18:06:

M’n pizza’s zijn te hard/lang gebakken ..

En ja, ik had beter op moeten letten.

En ik heb ook nog eens m’n gehemelte verbrand..

Denk dat ik zo naar bed ga, kan er ook niks mis gaan #wateenrotweek!

Milala schreef op 25-10-2022 om 18:52:

[..]

De autopapieren kunnen denk ik wel nog echt van papier zijn. Het rijbewijs is kwijt maw die ligt ergens onder of tussen..

Precies.

Gelukkig heb ik mijn rijbewijs (pasje) weer gevonden onder het vloerkleed, nadat ik vanmiddag wel anderhalf uur gezocht had ..

Netherfield schreef op 25-10-2022 om 18:53:

Gisteren berichtje van mijn agenda dat mijn dochter de HPV prik moest. Vandaag geregeld dat we daar op tijd kunnen zijn. Parkeerplaats leeg, geen mensen bij het gebouw: het is morgen…. Ik moet leren lezen want mijn agenda zei ook woensdag! Dus nu erger ik me aan mezelf en kunnen we morgen weer die kant op.

Snap er echt niets van. Mijn meiden zijn nog steeds niet opgeroepen daarvoor 🤷🏼‍♀️. Mijn jongere stiefdochters hebben hem al gehad, die wonen in een andere gemeente. 
Dochter van 14 wel, die had vorig jaar 5 prikken 🤪

O, das raar. Mijn dochter is 12. 

Breiwerk voor dochter met iets andere wol dan patroon. Kon wel zei die man. Het achterpand is eigenlijk toch veel te breed geworden. Bah... Moet het toch maar uithalen.
Denk dan het kan wel, maar weet wel beter.

lig je net lekker weg te doezelen gaat er een klojo vuurwerk af steken 

rooiekater schreef op 25-10-2022 om 21:29:

lig je net lekker weg te doezelen gaat er een klojo vuurwerk af steken

Echt aso in oktober. Ook voor mijn huisdieren!

Dat is hier ook al weken aan de gang. Word er ook schijtziek van.

Treurniet schreef op 25-10-2022 om 21:43:

[..]

Echt aso in oktober. Ook voor mijn huisdieren!

Ook die schrikken ook

Ik heb mij geërgerd aan het 'zielige' jankverhaal wat Glennis G zat te vertellen.  Zo in tegenstelling met de bekend gemaakte beelden. Wat een aso heks is het, hopelijk krijgt zij en dat fraaie zoontje van der een flinke straf.

Ik moet even een potje janken hoor… Mijn benen doen zo zeer 😭. Ik heb teveel gestaan vandaag. Sinds een buikoperatie vorig jaar en corona een paar maanden later doen mijn benen zo’n pijn soms. Ik kan het normaal wel handelen maar nu is het gewoon dikke kak. Geen idee hoe ik moet zitten, liggen. En dan ben ik nog blij dat ik vanmorgen besloot mijn compressiesokken aan te doen, anders was het nog veel erger. 
*klaag uit

SuzyQFive schreef op 25-10-2022 om 22:25:

Ik moet even een potje janken hoor… Mijn benen doen zo zeer 😭. Ik heb teveel gestaan vandaag. Sinds een buikoperatie vorig jaar en corona een paar maanden later doen mijn benen zo’n pijn soms. Ik kan het normaal wel handelen maar nu is het gewoon dikke kak. Geen idee hoe ik moet zitten, liggen. En dan ben ik nog blij dat ik vanmorgen besloot mijn compressiesokken aan te doen, anders was het nog veel erger.
*klaag uit

Wat rot! 

SuzyQFive schreef op 25-10-2022 om 22:25:

*klaag uit

Je gooit het er maar uit hoor!!

Ik vind dit geen klagen, het is gewoon k.t.

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.