Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

JtM

JtM

17-04-2022 om 20:00

Waar heb jij je vandaag aan geërgerd? - deel 2

Zo'n monotoon geluid is vervelend. Ik hoop dat je de oorzaak vindt en er iets aan kunt doen.

Ik ben alweer de sjaak om pakket aan te nemen voor de buurvrouw van 3 huizen verderop.
Mijn buurvrouw ,en overbuurvrouw doen geen deur meer open voor de Dhl...

Treurniet schreef op 24-10-2022 om 20:04:

Ik ben alweer de sjaal om pakket aan te nemen voor de buurvrouw van 3 huizen verderop.
Mijn buurvrouw ,en overbuurvrouw doen geen deur meer open voor de Dhl...

Maar wel doodleuk blijven bestellen? 

BrightEchidna89

BrightEchidna89

24-10-2022 om 20:24

Dolfje schreef op 24-10-2022 om 19:58:

[..]

Nee, het is een heel groot raam dat niet open kan. Ernaast een groot kiepraam maar dat is het ook niet.

Als ik het van de week hoor,en tijd heb, ga ik eens aanbellen bij de bovenburen 2 verdiepingen hoger of er toch niet een of ander apparaat aan staat. Het lijkt op stationair lopen van een motor of hoog over vliegende vliegtuigen ( we wonen wel vlakbij een vliegveld) maar soms duurt het daar te lang voor en het lijkt als het waait erger. Echt ik word er zoetjesaan gek van. En van het weekend eens luisteren als het laat is en stil buiten is (waren we afgelopen weekend ook van plan maar vergeten).

Dampkap al gecontroleerd? 

Dat ik toch echt een nieuw huisje moet gaan zoeken voor één van m'n katjes. Maar ik wil hem niet kwijt, het is m'n baby. 

Valdemar schreef op 24-10-2022 om 20:24:

[..]

Dampkap al gecontroleerd?

De afzuigkap? Die hebben we geen want hebben sinds dit voorjaar een nieuwe keuken met dat ding in het fornuis ingebouwd. De centrale afzuiging hebben we van het weekend ook uitgezet om te testen of dat het was maar dat was het ook niet. Begin van de avond was het eventjes zachtjes en soort van weg maar nu is het weer terug.

Maar goed ik ga in bed tv kijken daar hoor ik het tenminste niet.

BrightEchidna89

BrightEchidna89

24-10-2022 om 21:24

Dolfje schreef op 24-10-2022 om 21:18:

[..]

De afzuigkap? Die hebben we geen want hebben sinds dit voorjaar een nieuwe keuken met dat ding in het fornuis ingebouwd. De centrale afzuiging hebben we van het weekend ook uitgezet om te testen of dat het was maar dat was het ook niet. Begin van de avond was het eventjes zachtjes en soort van weg maar nu is het weer terug.

Maar goed ik ga in bed tv kijken daar hoor ik het tenminste niet.

Als je schrijft dat je centrale afzuiging hebt, zou ik ook die controleren op tocht. 
Alvast een fijne avond.

Valdemar schreef op 24-10-2022 om 21:24:

[..]

Als je schrijft dat je centrale afzuiging hebt, zou ik ook die controleren op tocht.
Alvast een fijne avond.

Ik dacht gisteren, wat maakt dat ding toch een lawaai! En de badkamer werd maar niet droog. Was de slang van de Itho-box af 🤪. Logisch dat de badkamer nat blijft… de was op zolder was wel snel droog trouwens 🤣

Ik erger me aan de films van Jack Reacher. In het boek is die man 185 en 100+ kilo. Type hier wil je geen ruzie mee krijgen. En dan wordt hij in de films gespeeld door Tom Cruise, 170 en nog geen 70 kilo. Hoe dan?!?

Ik erger me eraan dat mijn iphone sinds de laatste updates steeds moeilijk dingen opent, of bijvoorbeeld apps uit de store niet wil downloaden. Dan moet ik hem uit/aan doen en dan doet ie het even goed en al snel weer mis. 

Ik heb vanmiddag m’n voorhoofd gestoten (zo’n half uur na pastasaus-incident) en heb nu een prachtige blauwe bult op mn hoofd. Fijn

Wobbelkont schreef op 25-10-2022 om 00:15:

Ik heb vanmiddag m’n voorhoofd gestoten (zo’n half uur na pastasaus-incident) en heb nu een prachtige blauwe bult op mn hoofd. Fijn

Ai, dit was echt jouw dag niet he..    Ik hoop dat je zo lekker slaapt en niet uit bed valt ofzo  Morgen hopelijk een betere dag voor je 

Netherfield schreef op 24-10-2022 om 22:50:

Ik erger me aan de films van Jack Reacher. In het boek is die man 185 en 100+ kilo. Type hier wil je geen ruzie mee krijgen. En dan wordt hij in de films gespeeld door Tom Cruise, 170 en nog geen 70 kilo. Hoe dan?!?

Herkenbaar. Ik had dat ook met Tom Hanks die in de Da Vinci code etc speelt, dat klopte voor mij ook niet met wat ik in mijn hoofd had gemaakt na het lezen van de boeken.

Ik vind het jammer dat het afbouwen van mijn medicatie nog niet lijdt tot beter slapen 😐

Om 8.30 uur hard fluitende klusjesman die tig keer langs mijn keukenraam moet. Ik ben bijna in staat er iets van te zeggen.

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.