Huiskamer
Bakblik
24-10-2022 om 12:28
Aan schoonouders, daar doen inmiddels de hulpmiddelen hun intree vanwege motorische beperkingen. Alles is niet goed of werkt niet en na 1 keer proberen gaat het in de hoek. Een "bordje" lees: plankje met opstaande spijltjes om zelf met 1 hand brood te kunnen smeren en snijden daar moet je even mee oefenen maar nee, pa kan ook mijn brood smeren en snijden. De lepel met dikke handgreep is ronder dan de eigen lepels uit de jaren 60. Dat lukt toch niet! Pa moet mij maar soep geven!
Het zijn hulpmiddelen, geen wondermiddelen!!!! Blijf proberen dan kan je langer zelfstandig functioneren!!
Rogue
24-10-2022 om 13:20
sta 40 min de wacht bij monteur van T-mobile gvd de gvd
En dat omdat die Idioot die ik sprak niet heeft doorgeven dat Er een monteur moet komen voor het (thuis) internet gloeiende gloeiende
Wobbelkont
24-10-2022 om 14:39
Wat een $\?@ dag! Eerst bij d voetbalclub de klep van de frituur open laten staan tijdens t bijvullen - dus al t vet over de vloer.. en zojuist tijdens het afrekenen bij de AH een pot pastasaus op de grond laten vallen.
Lesje geleerd dus - als je ziek bent geweest, dagje erna nog thuis blijven

Herfstappeltaart
24-10-2022 om 14:46
Aan de vervelende tijd dat ik bij de fysio moet zijn. 16.15 uur...dan doe je net heel de middag niks. Ik weet het, ik weet het, ze kan er ook niks aan doen, maar ík vind het vervelend.
SuzyQFive
24-10-2022 om 15:03
Poezie schreef op 24-10-2022 om 13:50:
Pakketje van amazon is geleverd. Op een adres in de UK
Hoe dat? 🤷🏼♀️
SuzyQFive
24-10-2022 om 15:07
Dat ik net mijn fietsaccu op de straat laat kletteren 😭😭😭
Overigens deed mijn fiets voor die tijd al raar, had moeite met de tegenwind en op de terugweg (wind mee) gaf ie aan dat de motor oververhit was. Kan ik daar weer achteraan. En die accu moet eerst gecheckt worden.
Dolfje
24-10-2022 om 16:15
Ik word nog steeds gek van het geluid. Zit te lezen en constant hoor ik ergens de wind doorblazen. Tenminste dat denk ik dat het is maar geen idee waar precies. Wonen hier bijna 20 jaar en sinds augustus hoor ik het.
Gisteren hebben we zelfs alle stroom afgesloten zodat we zeker weten dat het geen apparaat van ons is. Raam open gedaan maar buiten hoor ik dus niks.
alhambra
24-10-2022 om 16:47
Ik heb vakantie maar ik voel me niet fit. Ik zal toch niet ziek worden?
rionyriony
24-10-2022 om 17:20
Dolfje schreef op 24-10-2022 om 16:15:
Ik word nog steeds gek van het geluid. Zit te lezen en constant hoor ik ergens de wind doorblazen. Tenminste dat denk ik dat het is maar geen idee waar precies. Wonen hier bijna 20 jaar en sinds augustus hoor ik het.
Gisteren hebben we zelfs alle stroom afgesloten zodat we zeker weten dat het geen apparaat van ons is. Raam open gedaan maar buiten hoor ik dus niks.
Misschien met een brandende kaars overal langs gaan? Beweegt het vlammetje dan is er een kier.
Dolfje
24-10-2022 om 19:38
rionyriony schreef op 24-10-2022 om 17:20:
[..]
Misschien met een brandende kaars overal langs gaan? Beweegt het vlammetje dan is er een kier.
Net gedaan maar geen kier gevonden. Dubbel glas is ook niet lek volgens mij.
Bakblik
24-10-2022 om 19:47
Dolfje schreef op 24-10-2022 om 16:15:
Is het het raam zelf?
Een jaar of 6 geleden was het (nog enkelglas) ruitje van de badkamer gebroken. Om er dubbelglas in te kunnen plaatsen moest er een nieuw kozijn komen. De aannemer wilde toen ook andere tochtstrips monteren, want beter dicht. Als het raampje nu op een kier staat dan fluit het met de wind van vandaag. Echt vreselijk. Zodra de badkamer droog is na alle douchebeurten in de ochtend gaat het raam dicht. Met allebei de sluitingen, want met 1 dicht blijft het gefluit hoorbaar Het oude raam met minder goede tochtstrips had dat niet.
Treurniet
24-10-2022 om 19:51
Herfstappeltaart schreef op 24-10-2022 om 14:46:
Aan de vervelende tijd dat ik bij de fysio moet zijn. 16.15 uur...dan doe je net heel de middag niks. Ik weet het, ik weet het, ze kan er ook niks aan doen, maar ík vind het vervelend.
Kan je geen andere tijd afspreken dan?
Dolfje
24-10-2022 om 19:58
Bakblik schreef op 24-10-2022 om 19:47:
[..]
Is het het raam zelf?
Nee, het is een heel groot raam dat niet open kan. Ernaast een groot kiepraam maar dat is het ook niet.
Als ik het van de week hoor,en tijd heb, ga ik eens aanbellen bij de bovenburen 2 verdiepingen hoger of er toch niet een of ander apparaat aan staat. Het lijkt op stationair lopen van een motor of hoog over vliegende vliegtuigen ( we wonen wel vlakbij een vliegveld) maar soms duurt het daar te lang voor en het lijkt als het waait erger. Echt ik word er zoetjesaan gek van. En van het weekend eens luisteren als het laat is en stil buiten is (waren we afgelopen weekend ook van plan maar vergeten).