Huiskamer
HAHA!wait..what
18-10-2022 om 18:15
SuzyQFive schreef op 18-10-2022 om 16:31:
[..]
Is ze de eerste (enige?) die naar het VO gaat? Gelukkig kan ze nog even oefenen
Ja, ze is de 1ste.. Haar broertje zit in groep 4 dus dat duurt nog even
Maarja, goede leermomenten zijn dit voor haar
Ze hoeft qua leren nooit echt moeite te doen maar Engels is een ander verhaal 
HAHA!wait..what
18-10-2022 om 19:34
Mug schreef op 18-10-2022 om 17:22:
[..]
Ja, de hele dag moe, koud, overal spierpijn, brain fog, chagrijnig.... bleeeh
![]()
Oh wat klinkt dat naar
Volgens mij is het ook enorm lastig om de juiste (dosering/combi?) medicatie te vinden met schildklierproblemen of niet? 
TanSwallow86
18-10-2022 om 20:00
Wanneer is die rouw periode voorbij. Ben het zat, doodmoe, geen energie en eetlust is ook weer aan het verdwijnen. Gisteren weer een flinke jankbui.
Vanmiddag weer in de clinch gelegen met apotheek. Ik moest insuline en pillen hebben. Insuline ging goed alleen de pillen mocht eigenlijk niet eerder dan de 20e worden gegeven ivm voorraad of er besteld moet worden
Ik zei ik ben er nu en de 20e is donderdag dus wat maakt die 2 dagen nou uit. Gelukkig kreeg ik ze toch mee
FaithfulDuck87
18-10-2022 om 20:00
ik heb hoofdpijn, komt denk ik door de spanning die ik momenteel te veel heb. En ik zit elke avond te knikkebollen op de bank.
afrodite05
18-10-2022 om 20:20
Treurniet schreef op 18-10-2022 om 20:10:
Stomme rusteloze benen.
Afrodite05, hoe gaat het nu met je?
Vandaag weer in het ziekenhuis gelegen, morgen weer. Ik mag telkens thuis slapen. Gaat niet zo goed met de misselijkheid. Heb nu een heftiger medicijn gekregen waar je flinke bijwerkingen van kan krijgen. Hopelijk slaat het aan en valt het mee met de bijwerkingen, zeker wat betreft de bijwerkingen voor het embryo. Volgende stap zou zijn om de zwangerschap af te breken want dit is niet vol te houden
Bakblik
18-10-2022 om 20:23
afrodite05 schreef op 18-10-2022 om 20:20:
[..]
Vandaag weer in het ziekenhuis gelegen, morgen weer. Ik mag telkens thuis slapen. Gaat niet zo goed met de misselijkheid. Heb nu een heftiger medicijn gekregen waar je flinke bijwerkingen van kan krijgen. Hopelijk slaat het aan en valt het mee met de bijwerkingen, zeker wat betreft de bijwerkingen voor het embryo. Volgende stap zou zijn om de zwangerschap af te breken want dit is niet vol te houden
![]()
Heel veel sterkte.
rooiekater
18-10-2022 om 20:33
Ik haat herstellen van corona. Koppie wil van alles. Lichaam zegt nee.
Ene jank bui na de andsre door pure frustratie.
Regendrup.
18-10-2022 om 20:46
Ach Afrodite, het zit jullie ook echt niet mee he. Ik ga heel hard voor jullie duimen!
Dolfje
18-10-2022 om 20:49
Regendrup. schreef op 18-10-2022 om 20:46:
Ach Afrodite, het zit jullie ook echt niet mee he. Ik ga heel hard voor jullie duimen!
Ik ook!
Bakblik
18-10-2022 om 20:56
rooiekater schreef op 18-10-2022 om 20:33:
Ik haat herstellen van corona. Koppie wil van alles. Lichaam zegt nee.
Ene jank bui na de andsre door pure frustratie.
Jij had toch gelijk met mij corona? En dikke 2 werken geleden? Het is %$#£₩ inderdaad. Ik denk ook steeds ik trek de stofzuiger "even" door het huis en dat duurt uren. Moet steeds gaan zitten tussendoor. Heb vandaag op de fiets boodschappen gedaan en toen was het ook wel weer klaar voor vandaag. En dan gaat het al beter dan vorige week.
Corona hakt erecht in, veel meer dan wat ik mij herinner van een griep. Maar ik ben ook wel 20 jaar ouder.
Het wordt beter al gaat het langzaam. Sterkte.
HAHA!wait..what
18-10-2022 om 21:20
Oh Afrodite, wat enorm rot! Die misselijkheid gun ik niemand natuurlijk maar vind het zo gemeen dat je na alle ellende van miskramen e.d. nu ook dit nog hebt!
Ik duim met iedereen mee dat je je snel weer beter voelt