Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

JtM

JtM

17-04-2022 om 20:00

Waar heb jij je vandaag aan geërgerd? - deel 2

Aan mijn 'ploppende' benen. Zo'n irritant gevoel! Lijkt op een trillend oog, alleen dan in de benen. De spieren zie je ook echt kloppen/ploppen 

HAHA!wait..what schreef op 11-10-2022 om 14:27:

Aan mijn 'ploppende' benen. Zo'n irritant gevoel! Lijkt op een trillend oog, alleen dan in de benen. De spieren zie je ook echt kloppen/ploppen

Heel irritant! Ik heb dat wel eens in mijn bovenarm. Ik heb ook geen idee hoe dat komt, jij wel?

Toen ik uit m'n werk kwam stond er een ambulance in de straat en op het moment dat ik de hoek omsla zie ik een opa met zijn kleinkind aan komen lopen en kijken van een afstandje wat er gaande is. Waarom!?

Dolfje schreef op 11-10-2022 om 15:01:

[..]

Heel irritant! Ik heb dat wel eens in mijn bovenarm. Ik heb ook geen idee hoe dat komt, jij wel?

Ik heb dat na (zwaardere) inspanning. Nu was mijn 'zware' inspanning een half uurtje wandelen dus vond het wat overdreven van m'n benen haha 😅 Ik weet niet of jij het zo kunt linken aan iets..? 

noas_1993 schreef op 11-10-2022 om 15:19:

Toen ik uit m'n werk kwam stond er een ambulance in de straat en op het moment dat ik de hoek omsla zie ik een opa met zijn kleinkind aan komen lopen en kijken van een afstandje wat er gaande is. Waarom!?

Vind ik ook altijd raar. Ja, natuurlijk is een ambulance heel mooi en indrukwekkend om te zien voor een kind maar je weet nooit wat ze verder nog te zien kunnen krijgen.. En al heb ik geen kind bij me, dan nog zou ik niet staan kijken, uit respect ofzo..

BrightEchidna89

BrightEchidna89

11-10-2022 om 15:50

Geen ergernis, maar gewoon even een bedankje voor de lieve mensen hier. 
Vrijdag al een sollicitatiegesprek gepland, ik blijf proberen en ooit gaat het lukken.

HAHA!wait..what schreef op 11-10-2022 om 15:40:

[..]

Ik heb dat na (zwaardere) inspanning. Nu was mijn 'zware' inspanning een half uurtje wandelen dus vond het wat overdreven van m'n benen haha 😅 Ik weet niet of jij het zo kunt linken aan iets..?

Nee want het is mijn linkerarm en ik ben rechts.

Valdemar schreef op 11-10-2022 om 15:50:

Vrijdag al een sollicitatiegesprek gepland, ik blijf proberen en ooit gaat het lukken.

Valdemar, we denken aan je, dan gaat het vast lukken. Ik hoop dat je een plekje vindt waar die "klote hersenen" van je precies geschikt voor zijn.

MatureJackal76

MatureJackal76

11-10-2022 om 16:18

Ik duim mee dat je succesvolle sollicitatie zult hebben Valdemar! 

Ik duim ook voor je Valdemar 🤞

Ik zit te miepen over iets wat ik mijn ogen opvoedkundig vandaag niet goed deed en wat iemand gezien heeft. Dat heeft dan meestal met grenzen aangeven te maken. Het was bij de fysio met mijn zoontje en het is eigenlijk iets kleins. Maar daar erger ik me dan dus aan, dat ik dat lastig los kan laten.

Valdemar, succes! Het gaat vast een keer lukken. 
On topic: dat ik voor de tweede dag op rij thee heb zitten drinken met de koektrommel op tafel en het niet bij 1 koekje kon laten.  Nu ben ik voor de 2e dag achter elkaar misselijk. 
Voor mijn operatie kon ik van deze chocoladekoekjes met gemak een koekje of 6 op en nu is het na 2 al helemaal foute boel.🤮

Goed bezig doorzetter, succes!

Spannend Val! Ik ga voor je duimen! 

FaithfulDuck87

FaithfulDuck87

11-10-2022 om 20:10

Dat het traject voor GLi pas in januari start, terwijl gezegd was, dat dit in november ging gebeuren. 

Hoe sneu ook, ik erger me aan kind. Ze heeft last van stress en eist nu dat ik een oplossing verzin. Helaas ben ik geen tovenaar en is het bedtijd, dus zit ze boos op de trap. Gesprek heeft geen zin, ze fokt zichzelf alleen maar op. Heb een kopje thee gezet en zit nu te wachten tot ze in beweging komt.
Jammer, het hoort bij haar, maar vind dit altijd maar pittig. Morgen een gesprek op school om te kijken of we op school er iets aan kunnen doen, maar daar heeft ze alleen maar meer stress van 

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.