Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

JtM

JtM

17-04-2022 om 20:00

Waar heb jij je vandaag aan geërgerd? - deel 2

's middags naar de supermarkt gaan, wat druk!
Voortaan ga ik weer gewoon lekker vroeg

Wasgij schreef op 08-10-2022 om 14:02:

Is er nu echt geen enkele radiozender die GEEN 3x per uur Susan en Freek laat horen?
Ik wordt er bloedchagrijnig van.

Dat en al dat gebabbel op radio 2. Muziek wil ik horen.

Treurniet schreef op 08-10-2022 om 14:23:

[..]

Dat en al dat gebabbel op radio 2. Muziek wil ik horen.

Heb je geen Stingray? Via die satelietzender (zit standaard in mijn xs4all pakket) kun je vele soorten muziek luisteren zonder geleuter en zonder reclame.

redbulletje schreef op 08-10-2022 om 14:30:

[..]

Heb je geen Stingray? Via die satelietzender (zit standaard in mijn xs4all pakket) kun je vele soorten muziek luisteren zonder geleuter en zonder reclame.

Helaas, ik zit bij Tele2.

Buienradar zei, vanmorgen twee buitjes en de rest van de dag zonnig en droog. Zonet de druipende was van de lijn gehaald en na een extra rondje centrifuge binnen opgehangen en een deel in de droger gemikt. Grrrrr. 

Dat weer klopte voor mij wel, maar toch heb ik een was-ergernis. Ik had fijne, stevige grote knijpers, maar ze lijden aan plastic-moeheid, de éên na de ander knijp ik kapot als ik iets probeer op te hangen. Kan ik daarna allemaal stukjes knijper verzamelen.

Auwereel schreef op 08-10-2022 om 19:37:

Dat weer klopte voor mij wel, maar toch heb ik een was-ergernis. Ik had fijne, stevige grote knijpers, maar ze lijden aan plastic-moeheid, de éên na de ander knijp ik kapot als ik iets probeer op te hangen. Kan ik daarna allemaal stukjes knijper verzamelen.

Ik koop elk jaar knijpers in Frankrijk bij de hyper-U. Zulke grote en stevige ben ik hier nog nooit tegen gekomen  . Ik heb al een behoorlijke verzameling.

Vroeger waren de houten knijpers sterker.

rionyriony schreef op 08-10-2022 om 19:44:

Vroeger waren de houten knijpers sterker.

Ja, die knijpers van nu knappen zomaar uitelkaar.

Herfstappeltaart schreef op 08-10-2022 om 19:39:

[..]

Ik koop elk jaar knijpers in Frankrijk bij de hyper-U. Zulke grote en stevige ben ik hier nog nooit tegen gekomen . Ik heb al een behoorlijke verzameling.

Dit dus.

Ben helaas in 2018 voor het laatst in Frankrijk geweest. En de oudste van de 4 sets die ik heb (1 set binnen 2 sets voor buiten 1 set bij de kampeerspullen) begint slecht te worden.  Valt er zijn knijper van mijn balkon in de tuin en heb ik brokken over.  Eigenlijk zouden we dit jaar weer naar Frankrijk gaan maar daar kwam een operatie tussen. Hoop dat mijn sets voor buiten het gaan houden tot zomer 2023.

Ik heb houten knijpers gekocht bij de Action!

Pier- schreef op 08-10-2022 om 20:04:

Ik heb houten knijpers gekocht bij de Action!

Die heb ik ook nog maar die doen niet wat ze zouden moeten doen: Knijpen!

Ik heb mij net geërgerd aan het pakketje dat vandaag bezorgd zou worden, waar ik heel erg naar uitkeek. Hele dag wachten, om vervolgens in de bezorg-app te zien dat het pakketje retour naar de afzender gaat omdat het adres niet zou kloppen  . Het adres klopt gewoon, en volgens mij heeft de bezorger gewoon in de straat gestaan een paar huizen verderop... Het stomste was nog, dat ik twijfelde of ik erheen zou lopen en dat dus niet gedaan heb.

RandomWriter schreef op 08-10-2022 om 21:00:

Ik heb mij net geërgerd aan het pakketje dat vandaag bezorgd zou worden, waar ik heel erg naar uitkeek. Hele dag wachten, om vervolgens in de bezorg-app te zien dat het pakketje retour naar de afzender gaat omdat het adres niet zou kloppen . Het adres klopt gewoon, en volgens mij heeft de bezorger gewoon in de straat gestaan een paar huizen verderop... Het stomste was nog, dat ik twijfelde of ik erheen zou lopen en dat dus niet gedaan heb.

Oh, irritant zeg. 

Dat heb ik ook een keer gehad, mijn straat lag toen open ivm werkzaamheden. Ik heb toen meteen met de verzender contact gezocht, en die hebben wel kunnen voorkomen dat het terug ging, het werd alsnog de volgende dag bezorgd.

Rondstruiner schreef op 08-10-2022 om 21:07:

[..]

Oh, irritant zeg.

Dat heb ik ook een keer gehad, mijn straat lag toen open ivm werkzaamheden. Ik heb toen meteen met de verzender contact gezocht, en die hebben wel kunnen voorkomen dat het terug ging, het werd alsnog de volgende dag bezorgd.

Heb ik inderdaad ook direct gedaan, maar het enige dat ze konden doen was een nieuwe opsturen. Op zich had dat ook geen verschil gemaakt, beide keren komt het pas maandag.

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.