Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

JtM

JtM

17-04-2022 om 20:00

Waar heb jij je vandaag aan geërgerd? - deel 2

JtM

JtM

03-10-2022 om 09:23 Topicstarter

Elmie schreef op 02-10-2022 om 19:17:

Ik erger me aan mijn man die per se wil dat zoontje de volgorde die hij wil zich uitkleedt en tanden poetst. Laat hem toch lekker zelf bepalen. Wat maakt dat nou uit? Het gaat man er dan alleen maar om dat hij luistert, strijd om niks 😡

Oh herkenbaar! Heeft vriend af en toe ook moeite mee. Ze kunnen het zichzelf zo moeilijk maken af en toe he... 

JtM schreef op 03-10-2022 om 09:23:

[..]

Oh herkenbaar! Heeft vriend af en toe ook moeite mee. Ze kunnen het zichzelf zo moeilijk maken af en toe he...

Ja hè en als je het erover hebt, zijn ze niet voor rede vatbaar 

En nu is de afspraak om de laatste dingen voor werk te regelen verplaatst naar morgen want dat is hoe mijn werkgever functioneert. 

Aan dat $@=€£&! Coronavirus! 
Dat virus schijnt te denken: Ik ben nieuw hier dus mevrouw Bakblik moet niet denken dat ze mij, met haar traditionele methodes om een verkoudheid te bestrijden, kan overwinnen! 

• Stomen tegen keelpijn en verstopte neus?  Doe maar niet ik maak je stikbenauwd.
  • Niet te diep ademen , zodat je de hoestprikkel wat dempt? Nee diep ademen is wat je moet doen om niet te hoesten. 
  • Stil in een hoekje zitten wachten tot het over is?  Nee bewegen is wat je moet doen, dan hoest je minder en voel je je wat beter. 

Jammere is alleen wel dat de koorts juist vraagt om stil in een hoekje zitten met een dekentje over mij heen. 

Tikki schreef op 03-10-2022 om 01:58:

als er twee deurbellen aan een deur dan weet ik niet op welke ik maar dan druk ik maar op beide

Waarom hebben mensen twee deurbellen??

Bakblik schreef op 03-10-2022 om 11:04:

Aan dat $@=€£&! Coronavirus!
Dat virus schijnt te denken: Ik ben nieuw hier dus mevrouw Bakblik moet niet denken dat ze mij, met haar traditionele methodes om een verkoudheid te bestrijden, kan overwinnen!

• Stomen tegen keelpijn en verstopte neus? Doe maar niet ik maak je stikbenauwd.
  • Niet te diep ademen , zodat je de hoestprikkel wat dempt? Nee diep ademen is wat je moet doen om niet te hoesten.
  • Stil in een hoekje zitten wachten tot het over is? Nee bewegen is wat je moet doen, dan hoest je minder en voel je je wat beter.

Jammere is alleen wel dat de koorts juist vraagt om stil in een hoekje zitten met een dekentje over mij heen.

Niet leuk  Beterschap!

Elmie schreef op 03-10-2022 om 11:18:

[..]

Niet leuk Beterschap!

Dankjewel.  Het gaat al wel iets beter maar dat hoesten om niks is zo vervelend.  Ik hoest niks op, het is een droge blaf die uren aanhoudt, vooral in de nacht en dan houd ik behalve mezelf ook de kinderen wakker. 

Bakblik schreef op 03-10-2022 om 11:25:

[..]

Dankjewel. Het gaat al wel iets beter maar dat hoesten om niks is zo vervelend. Ik hoest niks op, het is een droge blaf die uren aanhoudt, vooral in de nacht en dan houd ik behalve mezelf ook de kinderen wakker.

Wel echt vervelend! Kan je iets tegen het hoesten nemen of helpt dat niet?

Zusterclivia schreef op 03-10-2022 om 11:14:

[..]

Waarom hebben mensen twee deurbellen??

Ik heb er ook twee 😅. Geen zin om de oude af te koppelen. 

Hier ook twee, maar wel beide een andere naam erbij. Maar hoe vaak mensen dan niet lezen en dat ik mij dan moe naar de deur sleep en het voor de buurvrouw is 🤦

SuzyQFive schreef op 03-10-2022 om 11:48:

[..]

Ik heb er ook twee 😅. Geen zin om de oude af te koppelen.

Ah, zo. En is er eentje dan een videodeurbel of zo?

Lollypopje schreef op 03-10-2022 om 11:51:

Hier ook twee, maar wel beide een andere naam erbij. Maar hoe vaak mensen dan niet lezen en dat ik mij dan moe naar de deur sleep en het voor de buurvrouw is 🤦

Ja, maar dan is het logisch. Twee huishoudens, dus 2 deurbellen.

Zusterclivia schreef op 03-10-2022 om 11:56:

[..]

Ah, zo. En is er eentje dan een videodeurbel of zo?

[..]

Ja, maar dan is het logisch. Twee huishoudens, dus 2 deurbellen.

Klopt, maar veel mensen missen dus alsnog de logica al staat het voor hun neus te lezen

[..]

Dankjewel. Het gaat al wel iets beter maar dat hoesten om niks is zo vervelend. Ik hoest niks op, het is een droge blaf die uren aanhoudt, vooral in de nacht en dan houd ik behalve mezelf ook de kinderen wakker.

Even vragen aan de dokter of je iets tegen hoesten kunt krijgen. Of noscapine kopen bij de drogist. Beterschap.

JtM

JtM

03-10-2022 om 12:10 Topicstarter

Elmie schreef op 03-10-2022 om 09:25:

[..]

Ja hè en als je het erover hebt, zijn ze niet voor rede vatbaar

Haha ja inderdaad, het moet gewoon op de manier die hij in gedachten heeft, en niet anders af en toe is hij zo flexibel als een betonplaat.

[..]

Ik gebruik bij hoest voor 's nachts Noscapect tabletten, die nemen de hoestprikkel weg. Bijkomend voordeel is dat ik er een beetje suf van word en dan dus ook lekker slaap. Ik heb voordat ik die pillen kende wel eens een week op de bank geslapen zodat de kinderen niet wakker werden van mijn gehoest. 

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.